Renault News
Motorsports

Formula Renault Eurocup: Η αρχή μιας νέας εποχής

Στην αυγή της 49ης σεζόν, η Formula Renault ανοίγει αυτή την εβδομάδα ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της στη Monza με την εισαγωγή της FR-19. Πιο μοντέρνο και πιο ισχυρό, αυτό το μοντέλο έχει ήδη αποδείξει την ελκυστική δύναμη της Formula Renault Eurocup η οποία διαθέτει ένα από τα μεγαλύτερα grid μονοθέσιων στην Ευρώπη.

Χαρακτηρίστηκε από τη τεχνική και αθλητική ακεραιότητά του, τον εξαιρετικά υψηλό ανταγωνισμό και για το σεβαστό πρόγραμμα αγώνων. Η Renault Formula Eurocup παρουσιάζει για ακόμα μια φορά ένα πολυεθνικό grid με 22 οδηγούς απ’ όλο το κόσμο.

Τη Πέμπτη θα συναντηθούν στο Autodromo di Monza για τον εναρκτήριο αγώνα του έτους. Ενώ οι οδηγοί έχουν ήδη δοκιμάσει τα νέα τους αυτοκίνητα, τώρα θα πρέπει να τελειοποιήσουν τις τελευταίες λεπτομέρειες ώστε να ξεκινήσουν τη σεζόν με το δεξί σε μια πίστα με πολλές προκλήσεις, όπως είναι το slipstream, τα χαμηλά επίπεδα ώθησης, οι ζώνες πέδησης και τα επικίνδυνα kerbs.

Τα φαβορί

Τρεις οδηγοί φαίνεται να έχουν το πάνω χέρι με την εισαγωγή της FR-19 με τον τούρμπο 1.8L κινητήρα και τα λάστιχα της Hankook: Victor Martins (MP Motorsport), Oscar Piastri (R-ace GP) και Alexander Smolyar (R-ace GP).

Πέμπτος στη γενική κατάταξη πέρυσι, ο Victor Martins χαρακτηρίστηκε ως φαβορί αφού έθεσε τον ταχύτερο γύρο στις δοκιμές της πρώτης μέρας στη Magny-Cours και πέτυχε ρεκόρ πίστας στη Βαρκελώνη. Ο οδηγός της Renault Sport Academy θα πρέπει ακόμα να αποδείξει ότι έλαβε τη σωστή απόφαση να εγκαταλείψει τη R-ace GP για τη MP Motorsport.

Για την αντικατάστασή του, οι περσινοί πρωταθλητές, βασίζονται στους Oscar Piastri και Alexander Smolyar οι οποίοι ηγήθηκαν συνολικά και στις δύο μέρες των συλλογικών δοκιμών. Έχοντας κάνει μεγάλη εντύπωση κατά τη διάρκεια του χειμώνα, και οι δύο ελπίζουν να μετατρέψουν τη ταχύτητά τους σε νίκες ώστε να ξεκινήσουν τη σεζόν ιδανικά.

Οι Ιταλοί είναι έτοιμοι να λάμψουν στη πατρίδα τους

Προβλέπεται πολύ ενδιαφέρον μάχη επειδή οι πρώτοι 15 οδηγοί είχαν διαφορά μόλις ένα δευτερόλεπτο κατά τη διάρκεια των τελευταίων συλλογικών δοκιμών της Βαρκελώνης. Οι άλλοι οδηγοί θα βασιστούν στην εμπειρία που έχουν στη θρυλική ιταλική πίστα ώστε να αυξήσουν τις πιθανότητές τους.

Ο Lorenzo Colombo (MP Motorsport) σημείωσε τη πρώτη pole position και ανέβηκε στο βάθρο δύο φορές 12 μήνες πριν στη συγκεκριμένη πίστα. Πλέον σκοπεύει να πετύχει τη πρώτη του νίκη στη Monza και ταυτόχρονα τη πρώτη του νίκη από τότε που κέρδισε σε αυτή τη πίστα στην F4 το 2017.

Εκείνη την εποχή ο Lorenzo Colombo αγωνιζόταν για την BhaiTech Racing, που πλέον είναι νέα ομάδα στη Formula Renault Eurocup. Για το ντεμπούτο της στην κατηγορία, η ομάδα με επικεφαλής τους αδελφούς Bada θα βασιστεί σε δύο πρωτάρηδες που έρχονται από το ιταλικό πρωτάθλημα F4: τον Τσέχο Petr Ptáček και τον Ιταλό Federico Malvestiti, ο οποίος θα αγωνιστεί στο κατώφλι του καθώς γεννήθηκε στη Monza.

Πάντα μια δύναμη που πρέπει να υπολογίζεται με την εισαγωγή ενός νέου αυτοκινήτου, η ιταλική ομάδα JD Motorsport θα παρατάξει τρεις υποσχόμενους νεοεισερχόμενους. Ενώ ο Ιταλός Leonardo Lorandi και ο Βραζιλιάνος João Vieira γνωρίζουν τη Monza αρκετά καλά, ο ομόσταβλός τους Ugo de Wilde δεν μπορεί να αγνοηθεί, καθώς ο Γάλλος ήρθε δεύτερος στο πρωτάθλημα της F4 και ήταν από τους ταχύτερους νεοφερμένους κατά τη διάρκεια του χειμώνα.

Ο Alessio Deledda θα είναι ο τέταρτος Ιταλός οδηγός στο δίκτυο. Ο πρώην ποδηλάτης θέλει να βασιστεί στην προηγούμενη εμπειρία του με την πίστα και εκείνη του συμπαίκτη του Xavier Lloveras ώστε να επιτρέψει στην ομάδα Spanish Global Racing Service να απολαύσει ένα επιτυχημένο ντεμπούτο στη Formula Renault Eurocup.

Να μην υποτιμηθεί κανένας

Και οι υπόλοιποι οδηγοί έχουν μεγάλες φιλοδοξίες. Ο Γάλλος πρωταθλητής της F4 και οδηγός της Renault Sport Academy, Caio Collet (R-ace GP), ελπίζει να διατηρήσει την ορμή του τίτλου του, όπως και ο Amaury Cordeel (MP Motorsport), ο οποίος κέρδισε στην F4 στην Ισπανία.

Συνεχώς συνεπείς μεταξύ των πρωτοπόρων του χειμώνα, η Arden Motorsport θα βασιστεί στον αρχάριο Patrik Pasma και στην εμπειρία των ομόσταβλών του, Sebastián Fernández και Frank Bird, οι οποίοι εμφανίστηκαν και στο παρελθόν στην Monza.

Αφού κέρδισε τα πάντα στη Νέα Ζηλανδία, η M2 Competition θα αντιμετωπίσει το Formula Eurocup με τη σαφή πρόθεση να συνεχίσει τις νίκες. Για το πρώτο Ευρωπαϊκό αγώνα, η ομάδα των Jonathan και Élise Moury θα βασιστεί στο τρίο του Esteban Muth, του Yves Baltas και του Kush Maini. Ο Ινδός οδηγός ήδη έχει ανέβει στο βάθρο στη Monza το 2017.

Τελευταία αλλά εξίσου σημαντική, η ομάδα FA Racing από τη Drivex που επιβλέπει ο Fernando Alonso και ο Pedro de la Rosa θα παρακολουθηθούν προσεκτικά αυτό το Σαββατοκύριακο για το αγωνιστικό ντεμπούτο τους. Ο πρώην οδηγός της Junior Red Bull και της Lotus F1 Junior, Callan O’Keeffe θα οδηγήσει την ομάδα μαζί με τους φιλόδοξους ομόσταβλους του και αρχάριους στην Formula Renault Eurocup, τον Brad Benavides και τον Patrick Schott.

Δεδομένα

  • 8 ομάδες και 22 οδηγοί από 6 ηπείρους και 15 χώρες. Η Ιταλία εκπροσωπείται από 4, το Βέλγιο από 3 και η Βραζιλία με τις ΗΠΑ από 2.
  • 10 πίστες πιστοποιημένες από την F1.
  • 13 αρχάριοι θα αγωνιστούν για το βραβείο Hankook, που αποδίδεται στον ταχύτερο αρχάριο σε κάθε αγώνα και περιλαμβάνει ένα set ελαστικών για το 2020.
  • 15 οδηγοί είχαν διαφορά ενός δευτερολέπτου στην τελευταία μέρα δοκιμών.
  • 20 αγώνες, δύο σε κάθε συνάντηση. Ο καθένας θα έχει τις δικές του κατατακτήριες δοκιμές και θα συμμετέχουν όλοι οι οδηγοί (Εκτός από το Μονακό)
  • 30 λεπτά + ένας γύρος είναι η απόσταση που πρέπει να καλύψουν στους αγώνες (Εξαιρείται το Μονακό)

Πρόγραμμα

Παρασκευή 12 Απριλίου 2019
9:00 – 9:50: Συνολικές Δοκιμές 1
12:50 – 13:40: Συνολικές Δοκιμές 2

Σάββατο 13 Απριλίου 2019
9:00 – 9:30: Κατατακτήριες 1
14:10 – 14:45: Αγώνας 1

Κυριακή 14 Απριλίου 2019
9:00 – 9:30: Κατατακτήριες 2
13:30 – 14:05: Αγώνας 2

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου & cookies