Renault News
Formula 1

Γιατί ο Alonso στη Renault και γιατί τώρα;

Η είδηση του μήνα είναι η επιστροφή του Fernando Alonso στη Renault, μια απόφαση που δεν κατανοούν όλοι. Ο Cyril Abiteboul απαντά σε όλες τις ερωτήσεις που του τέθηκαν από την Γαλλική L’Équipe.

Για μέρες η φήμη ήταν σαν την ελληνική παροιμία “ο κόσμος το ‘χει τούμπανο κι εμείς κρυφό καμάρι”, αλλά δεν είναι λιγότερο σοκαριστικό ότι ο Fernando Alonso επιστρέφει στη Formula 1 το 2021 και ότι το έκανε με τη Renault, μια ομάδα στην οποία ανήκε προηγουμένως δύο φορές και που τώρα προσπαθούν να επιστρέψουν και οι δυο στην κορυφή.

Για πολλούς, η απόφαση είναι αμφισβητήσιμη, επειδή ο Ισπανός πιλότος δήλωσε ότι θα επέστρεφε μόνο με μια ομάδα που θα του πρόσφερε εγγυήσεις για βάθρα και νίκες. Και, όσον αφορά την γαλλική ομάδα, πολλοί θεωρούν ότι η υπογραφή ενός οδηγού που θα γίνει 39 ετών αυτόν τον μήνα δεν είναι η σωστή απόφαση μακροπρόθεσμα, ειδικά όταν η Renault έχει μια ακαδημία νέων οδηγών με την πρόθεση να τους οδηγήσει στη Formula 1.

“Είναι μια τολμηρή αμοιβαία επιλογή, καθώς και ένα σχέδιο για το μέλλον”

Κάνουν και οι δύο καλά ή θα τελειώσει άσχημα ως αποτέλεσμα της απογοήτευσης ενός προτζεκτ που, μέχρι στιγμής, δεν έχει αποδώσει τα αναμενόμενα αποτελέσματα; Ο γενικός διευθυντής της Renault Sport Racing, Cyril Abiteboul, μίλησε για όλα αυτά, ο οποίος δεν απέφυγε καμία ερώτηση ή ερώτηση σχετικά με τον Fernando Alonso και τη Renault F1.

Η δέσμευση της Renault στην F1 και ο Alonso στην Renault

«Η υπογραφή του Fernando Alonso είναι μέρος του σχεδίου της Groupe Renault να συνεχίσει τη δέσμευσή της για την F1 και να επιστρέψει στην κορυφή. Η παρουσία του στην ομάδα μας είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα σε αθλητικό επίπεδο, αλλά και για το εμπορικό σήμα της Renault, στο οποίο είναι πολύ προσκολλημένος. Η δύναμη του δεσμού μεταξύ του, της ομάδας και των οπαδών το καθιστά μια φυσική επιλογή. “

«Εκτός από τις προηγούμενες επιτυχίες, είναι μια τολμηρή αμοιβαία επιλογή, καθώς και ένα σχέδιο για το μέλλον. Η εμπειρία και η αποφασιστικότητά του θα μας επιτρέψουν να αναδείξουμε τον καλύτερο εαυτό μας για να οδηγήσουμε την ομάδα στην αριστεία που απαιτεί η σύγχρονη Formula 1. Θα φέρει επίσης στην ταχέως αναπτυσσόμενη ομάδα μας μια κουλτούρα νικών για να ξεπεράσουμε τα εμπόδια μαζί. Μαζί με τον Esteban (Ocon), η αποστολή του θα είναι να βοηθήσει την ομάδα της Renault να προετοιμαστεί για τη σεζόν του 2022 στις καλύτερες δυνατές συνθήκες. “

Είναι ο Alonso πολύ μεγάλος;


«Ο Fernando έχει ανανεωθεί. Χρειαζόταν ένα διάλειμμα από την F1. Ήθελε να αναπνεύσει, κάτι που τον έκανε να συνειδητοποίηση του τι σήμαινε η F1 για αυτόν. Ήθελε να επιστρέψει, αλλά πήρε την απόφασή του μετά από μια ψυχρή και διαυγή ανάλυση του τι θα μπορούσαμε να του προσφέρουμε, την ομάδα μας και πού θέλουμε να πάμε. Είναι μια κοινή επιλογή για το προτζεκτ που μοιραζόμαστε. Γνωρίζουμε τους κινδύνους, αλλά θέλουμε αυτή η επιστροφή να πάει καλά.

Είναι ο Alonso τοξικός;

“Όχι. Έχει μακρά διαδρομή. Οι ομάδες έχουν πάντα την ευθύνη για το πώς χειρίζονται τους οδηγούς τους. Και παρεμπιπτόντως, χρησιμοποιώ τον πληθυντικό επειδή σε μια ομάδα υπάρχουν δύο. Δεν πρόκειται για κριτική των ομάδων στις οποίες βρισκόταν ο Fernando, θέλω απλώς να επιμείνω στην δική μας και στον τρόπο που πρόκειται να διαχειριστούμε τα πράγματα. Και ειλικρινά, δεν νομίζω ότι ο Fernando είναι τοξικός, ο συγκεκριμένος ανταγωνισμός είναι τοξικός.

Ποια η θέση του Ocon;

Ο Esteban (Ocon) γνώριζε πλήρως αυτήν την πτυχή. Για αυτόν, ο Fernando είναι ένα εξαιρετικό στήριγμα, είναι φανταστικό να έχει την ευκαιρία να μετρηθεί ενάντια σε έναν πιλότο του διαμετρήματος του Alonso. Δεν έχει τίποτα να φοβηθεί, ειδικά αφού σας διαβεβαίωσα ότι η ομάδα μας θα είναι μια ομάδα δύο οδηγών. Στη Renault, και οι δύο οδηγοί είναι σημαντικοί. Ο Esteban είναι μέρος του προτζεκτ μας ».

Γιατί δέχτηκε Alonso;

«Οι επαφές δεν σταμάτησαν ποτέ με τον Fernandο. Παρακολουθούσε στενά τον οργανισμό μας. Είχε αμφιβολίες αλλά είναι πλέον ευχαριστημένος με τις αλλαγές που σημειώθηκαν τους τελευταίους μήνες. Αν έπρεπε να τον πείσω; Ναι, αλλά γνωρίζει πολύ καλά το τσίρκο της F1. Γνωρίζει ότι το 2022, οι κανονισμοί θα επιτρέψουν μια πιο ανταγωνιστική F1. Ο Fernando θέλει μια πιο ανθρώπινη και φθηνότερη Formula 1 στην οποία μπορούμε να αγωνιστούμε περισσότερο ».

«Γνωρίζετε ότι, όταν βρίσκεται πίσω από το τιμόνι, ο Fernando θέλει πάντα να αγωνίζεται για την πρωτιά»

Δεν μπορώ να του υποσχεθώ άμεσα την πρωτιά, και το ξέρει. Όπως σας είπα, γνωρίζει τους κανονισμούς. Το 2021, ξέρει ότι το μονοθέσιο θα είναι το ίδιο με αυτό το έτος. Είμαστε σίγουροι για την πρόοδό μας αυτόν τον χειμώνα και ήδη δουλεύουμε για το 2022. Γνωρίζουμε ότι μόλις βρεθεί πίσω από το τιμόνι, ο Fernando θέλει πάντα να αγωνίζεται για την πρωτιά και θα κάνει ό, τι είναι δυνατόν για να πάρει το καλύτερο.

Σε τι θα συμβάλλει ο Alonso;

«Ο Alonso είναι ένας κινητήρας. Η Renault βρίσκεται στην F1 για 43 χρόνια, αλλά θυμηθείτε ότι επιστρέψαμε ως ομάδα ξανά το 2016. Ενισχύσαμε το προσωπικό στο Enstone. Και όλοι οι νέοι που φτάνουν στο εργοστάσιο είναι παιδιά που ανακάλυψαν την F1 μέσω της ιστορίας του Fernando, ο οποίος έγινε πρωταθλητής με την Renault. Πρέπει να χτίσουμε ένα ομαδικό πνεύμα και ο Alonso μπορεί να βοηθήσει. Η επιμονή του είναι το καλύτερο πράγμα που μπορεί να συμβεί σε εμάς ».

Εναλλακτικές επιλογές;

Ναι, υπήρχαν, αλλά υπήρχε ένα καλενταρι. Είναι αδύνατο να περιμένουμε μέχρι τον Δεκέμβριο και το τέλος της Formula 2 για να μάθουμε αν οι νεαροί οδηγοί μας (ο Δανός Lundgaard ή ο Κινέζος Ζου), στους οποίους πιστεύουμε, έχουν τους απαραίτητους βαθμους για να αγωνιστούν στην F1. Αυτό δεν αμφισβητεί την ακαδημία μας, αλλα θα είναι πολύ αργά».

O Vettel;

Ήταν η στιγμή και το κίνητρο που μας έκανε να αποφασίσουμε να φέρουμε τον Alonso.».

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου & cookies