Το Renault Duster δεν περιορίζεται μόνο στην ασφάλεια, αλλά δυστυχώς αποτυγχάνει να επιτύχει και αστέρια.
Έχοντας δοκιμαστεί στην πιο βασική του έκδοση που πωλείται στην Ινδία χωρίς αερόσακους, το SUV κατέγραψε το απογοητευτικό αποτέλεσμα μηδέν αστεριών για την προστασία των ενήλικων επιβατών στην τελευταία συνεδρία του Global NCAP, ενώ η προστασία των επιβατών από τα πίσω καθίσματα έφερε βαθμολογία 2 αστέρων.
“Είναι ανησυχητικό το γεγονός ότι κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας για την Οδική Ασφάλεια του ΟΗΕ, αντιμετωπίζουμε και πάλι αυτοκίνητο μηδενικού αποτελέσματος στις δοκιμές πρόσκρουσης στην Ινδία. Η Renault παράγει το Duster σε διάφορες αγορές και παρ ‘όλα αυτά παράσχει μια έκδοση για την Ινδία, η οποία είναι τόσο περιορισμένη όσον αφορά την ασφάλεια “, σχολίασε ο Γενικός Γραμματέας του Global NCAP, David Ward.
Μετά το αποτέλεσμα, η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία ζήτησε από το Global NCAP να δοκιμάσει μια άλλη έκδοση του Duster, η οποία διαθέτει έναν αερόσακο οδηγού και αυτό σημείωσε 3 αστέρια για την προστασία των ενήλικων επιβατών.
Ωστόσο, οι ειδικοί της ασφάλειας αποφάσισαν να διερευνήσουν περαιτέρω το SUV, αφού τα Λατινοαμερικάνικα NCAP δοκιμάσαν μια παρόμοια παραλλαγή πριν από δύο χρόνια, όπου σημείωσε 4 αστέρια, μόνο για να διαπιστώσει ότι το ινδικό Duster διαθέτει αερόσακο μικρότερο από αυτό που προσφέρεται στο μοντέλο της Νότιας Αμερικής, και αυτό αντιστοιχεί στις διαφορές στην προστασία.
“Αυτή η έκδοση του Duster, με αερόσακους, βαθμολογήθηκε με τρία αστέρια, αλλά και αυτό έπεσε βραχυπρόθεσμα καθώς ήταν εξοπλισμένο με μικρότερο αερόσακο. Ένα μοντέλο με σωστά σχεδιασμένο αερόσακο πρέπει να παρέχεται ως στάνταρ”, πρόσθεσε ο Ward.
Το Renault Duster είναι το τελευταίο σε μια μακρά σειρά από οχήματα που δεν κατάφεραν να πετύχουν αστέρια στις πιο φτηνές μορφές τους. Ο κατάλογος περιλαμβάνει τα μοντέλα Renault Kwid, Suzuki Maruti Alto, Swift, Celerio, Eeco, Hyundai Eon, i10, Volkswagen Polo, Ford Figo, Datsun Go, Mahindra Scorpio, Chevrolet Enjoy, Tata Zest και Nano.