Η ιστοσελίδα Veygo.com εξέτασε τα πιο περιζήτητα εμπορικά σήματα αυτοκινήτων στην αναζήτηση του Google το 2018. Η Toyota έρχεται στην πρώτη θέση μπροστά από δύο Γερμανούς κατασκευαστές.
Το ευρύ κοινό χρησιμοποιεί όλο και περισσότερο το Διαδίκτυο για να μάθει για τα νέα της αυτοκινητοβιομηχανίας. Ως εκ τούτου, η ασφαλιστική εταιρεία Veygo.com εντόπισε τις πιο δημοφιλείς μάρκες μεταξύ των χρηστών του Διαδικτύου από 171 χώρες τους τελευταίους 12 μήνες. Αυτή είναι η Toyota, η οποία κατατάσσεται πρώτη σε 57 χώρες, συμπεριλαμβανομένων μερικών “βαρέων βαρών” όπως οι Ηνωμένες Πολιτείες, ο Καναδάς, η Αυστραλία και οι περισσότερες χώρες της Αφρικής.
Η BMW είναι η δεύτερη (σε 25 χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Ιαπωνίας), μπροστά από έναν άλλο γερμανό κατασκευαστή Mercedes (23 χώρες), ο οποίος ξεχωρίζει κυρίως στην Ευρώπη (Γερμανία, Αυστρία και Αγγλία) και στη Βόρεια Αφρική.
Η Hyundai επίσης δυναμική σε διάφορες χώρες, όπως η Ρωσία, το Περού και η Τσεχική Δημοκρατία. Τέλος, η Tesla είναι η πιο περιζήτητη μάρκα στην Κίνα, τη Νορβηγία (χώρα του ηλεκτρικού αυτοκινήτου) και την Ολλανδία.
Εκτός από τη Lamborghini, η οποία εμφανίζεται σε ορισμένες χώρες (Δομινικανή Δημοκρατία, Βενεζουέλα και … Πακιστάν), σημειώστε την απουσία κατασκευαστων supercars (Ferrari, Porsche …). Αποδεικτικά στοιχεία ότι οι χρήστες του Διαδικτύου χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο περισσότερο για να αναζητήσουν πληροφορίες σχετικά με τα οχήματα που είναι πιθανό να αγοράσουν.
Και οι Γάλλοι;
Οι γάλλοι κατασκευαστές δεν έχουν τον ίδιο αντίκτυπο με την Toyota ή τη BMW, αλλά εξακολουθούν να ξεχωρίζουν σε αρκετές χώρες. Στη Γαλλία, η Renault φαίνεται να είναι η πιο περιζήτητη μάρκα στο Google. Η Renault κατακτά επίσης την πρωτιά σε Κροατία, Τουρκία, Σλοβενία. Η Peugeot είναι το μόνο εμπορικό σήμα της ομάδας PSA που αναδύεται. Βρίσκεται πρωτη σε Δανία και Μαδαγασκάρη.
Όλα τα δεδομένα μπορείτε να τα δείτε εδώ
Φωτογραφίες: Veygo.com