Με σημαντική καθυστέρηση ξεκίνησε τελικά ο αγώνας στη Suzuka, καθώς η δυνατή βροχή δεν άφηνε το αυτοκίνητο ασφαλείας να αποχωρήσει. Στον 11ο γύρο ξεκίνησαν οι πρώτες δοκιμές αλλαγής ελαστικών σε ενδιάμεσα, με τους Bottas, Magnussen, Ricciardo να «αξιοποιούνται» από όλους σαν μέτρο σύγκρισης για το εάν η πίστα είναι έτοιμη για άλλο τύπο ελαστικού. Στον 15ο αποφάσισε και η Mercedes να βάλει τους οδηγούς της για αλλαγή, χωρίς να αλλάξει τελικά η θέση των Rosberg, Hamilton στην πίστα.
Με πολύ ωραία οδήγηση και προσπεράσματα οι Vettel και Ricciardo πέρασαν τον μαχητικό Massa και τοποθετήθηκαν στις θέσεις 4 και 5, ενώ ο… master των συνθηκών, Button, είχε την 3η θέση του βάθρου με άνεση και καλό ρυθμό.
Ο Rosberg κρατούσε με πείσμα τη θέση του από τον Hamilton, καθώς έβλεπε τα πίσω του ελαστικά να φθείρονται γρήγορα και την υπερστροφή να τον δυσκολεύει γύρο με το γύρο. Όμως ο Lewis εκμεταλλεύτηκε τη ζώνη DRS, το οποίο είχε μόλις ενεργοποιηθεί στον αγώνα, και πέρασε με θάρρος από την εξωτερική της πρώτης στροφής για την πρωτοπορία, στον 28ο γύρο.
Αμέσως μετά έκανε τη δεύτερη στάση του για ενδιάμεσα ελαστικά ο Vettel, στην προσπάθεια να πάρει την 3η θέση από τον εκπληκτικό Button και ό,τι άλλο άφηναν οι Mercedes από πιο μπροστά σε περίπτωση ατυχιών. Μετά το pit stop του Button, που δεν ήταν χωρίς προβλήματα, ο Seb κατάφερε ακριβώς αυτό που επιδίωξε με τη στρατηγική του. Ο Ricciardo έμενε στην πίστα χωρίς pit stop, προσπαθώντας να πάει όσο πιο μακριά γινόταν με το ίδιο σετ ελαστικών.
Ο Rosberg αντέδρασε στην απειλή του ταχύτατου Vettel, κάνοντας το δικό του pit stop και μένοντας για εκείνη τη στιγμή μπροστά. Ο Hamilton μπήκε για το δικό του pit stop στον 35ο γύρο, χάνοντας προσωρινά την πρώτη θέση από τον Ricciardo, ο οποίος όμως γρήγορα μπήκε για αλλαγή, πέφτοντας στην 5η θέση, πίσω από τον Button.
Βάσει ρυθμού, 15 γύρους πριν το τέλος, οι θέσεις 2,3 και 4 ήταν ανοιχτές για τους Rosberg, Vettel και Button, όμως ο Nico βρήκε ξαφνικά την ταχύτητα να κρατηθεί μπροστά και άφησε πιο πίσω τους άλλους να παλεύουν μόνο για την τελευταία θέση του βάθρου.
Η μάχη μεταξύ Button-Ricciardo έδωσε υπέροχο θέαμα στο κοινό, με τον Βρετανό να κρατάει εκπληκτικά τη θέση του σε πολλές ευφάνταστες επιθέσεις του Αυστραλού, την ώρα που ο Vettel απολάμβανε καλύτερα την άνεση της 3ης θέσης μπροστά τους. Τελικά ο Ricciardo πέρασε και ο Button μπήκε στα pits για ελαστικά βαριάς βροχής, με την ελπίδα να κάνει κάτι καλύτερο στους τελευταίους 10 γύρους, με το νερό πλέον να είναι πολύ περισσότερο στην πίστα.
Η έξοδος του Sutil έφερε και πάλι το Safety Car στην πίστα, με 9 γύρους να απομένουν για την επίσημη λήξη του αγώνα. Σε μία φάση που δεν είδαμε στην κανονική μετάδοση, κάπου εκεί ενεπλάκη σε ατύχημα και ο Jules Bianchi και μαζί με το αυτοκίνητο ασφαλείας κατέφθασε και το ιατρικό αυτοκίνητο. Ο αγώνας σταμάτησε, με κόκκινη σημαία, στον 46ο γύρο, με τη σειρά στις πρώτες 10 θέσεις να είναι Hamilton, Rosberg, Vettel, Ricciardo, Button, Bottas, Massa, Hulkenberg, Vergne, Perez. Ο αγώνας δεν θα ξανάρχιζε και με το 75% του αγώνα συμπληρωμένο, οι βαθμοί που απονέμονται είναι πλήρεις.
By AutoGrip
Βαθμολογία Οδηγών
Βαθμολογία Κατασκευαστών
Pos | Team | Points |
---|---|---|
1 | Mercedes | 522 |
2 | Red Bull Racing-Renault | 332 |
3 | Williams-Mercedes | 201 |
4 | Ferrari | 178 |
5 | Force India-Mercedes | 122 |
6 | McLaren-Mercedes | 121 |
7 | STR-Renault | 29 |
8 | Lotus-Renault | 8 |
9 | Marussia-Ferrari | 2 |
10 | Sauber-Ferrari | 0 |
11 | Caterham-Renault | 0 |