Η Renault εξασφάλισε την 6η θέση, την καλύτερη θέση μέχρις στιγμής φέτος, χάρη σε μια εξαιρετική εμφάνιση από τον Nico Hülkenberg στο Ισπανικό GP. Ο Nico έκανε ένα δυνατό ξεκίνημα από 13ος βρέθηκε 7ος και έπειτα είχε την ικανότητα να πάρει μια περαιτέρω θέση κατά τη διάρκεια του αγώνα των 66 γύρων. Ο τερματισμός του Nico σπάει την καλύτερη επίδοση της Renault μετά την επιστροφή της στην F1, την 7η του Kevin Magnussen στο Ρωσικό Grand Prix του περασμένου έτους. Ο Jolyon Palmer είχε ένα δύσκολο Grand Prix χρησιμοποιώντας μια στρατηγική τριών pit stop από 17ος που ξεκίνησε να τερματίσει 15ος. Χάρη στο σημερινό αποτέλεσμα, η ομάδα της Renault σκαρφάλωσε στην 7η στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.
Nico Hülkenberg, #27, R.S.17-02: Ξεκίνησε 13ος, τερμάτισε 6ος.
“Η 6η θέση είναι ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα για εμάς και μια ανταμείβει των κόπων μας. Ήταν η τυχερή μέρα μας με μερικά από τα κορυφαία αυτοκίνητα να εγκαταλείπουν από την αρχή του αγώνα, αλλά και στην συνέχεια επίσης, αυτό ωφέλησε σαφώς την επίδοση μας. Ταυτόχρονα, ήμασταν εκεί παίρνοντάς κάθε ευκαιρία κάνοντας μια καλή δουλειά και τα παιδιά έκαναν ένα εξαιρετικό δεύτερό pitstop που μας επέτρεψε να περάσουμε την Sauber. Αισθάνομαι πολύ άνετα στο αυτοκίνητο, αλλά εξακολουθούμε να εργαζόμαστε για να καλύψουμε τους πιο κοντινούς ανταγωνιστές μας. “
Jolyon Palmer, #30, R.S.17-03: Ξεκίνησε 17ος, τερμάτισε 15ος.
“Πήγαμε για μια επιθετική στρατηγική σήμερα δεδομένης της αρχικής μου θέσης. Νομίζω ότι είναι δίκαιο να πούμε ότι δεν μας έφερε την ανταμοιβή που θέλαμε. Δεν ήμουν σε θέση να βγάλω τον ρυθμό από το αυτοκίνητο όταν χρειαζόταν, αλλά πήγαμε καλύτερα στο τελικό σύνολο των ελαστικών. Η δουλειά μου τώρα είναι να καθίσω με τους μηχανικούς μου και να αναλύσω τον αγώνα. Είμαι πεπεισμένος ότι θα τα πάμε καλύτερα στο Μονακό. “
Cyril Abiteboul, Διευθύνων Σύμβουλος
“Ένα φανταστικό αποτέλεσμα μετά από μια δύσκολη ημέρα χθες. Ο Νίκο επωφελήθηκε από μια καλή αρχή, η ομάδα του έδωσε ακριβώς αυτό που ήταν απαραίτητο κατά τη διάρκεια του αγώνα και επίσης λίγη τύχη βρέθηκε στο δρόμο μας. Δείξαμε καλή εκτέλεση στρατηγικής και pit stop και ο ρυθμός μας ήταν καλύτερος από αυτόν των ανταγωνιστών μας, Haas, Williams και Toro Rosso. Είναι θετικό το γεγονός ότι συνεχίζουμε να βελτιώνουμε αυτούς τους τομείς, ωστόσο πρέπει να εργαστούμε σκληρά για να κατανοήσουμε πώς να μεγιστοποιήσουμε τις επιδόσεις της R.S.17. Αυτό το Σαββατοκύριακο ήταν μάλλον ασυνήθιστο για εμάς, διότι ο ρυθμός μας ήταν καλύτερος από την προκριματική μας απόδοση. Για τον Jolyon ήταν ένα δύσκολο Grand Prix, αφοσιωνόμαστε στην κατανόηση του τι μπορούμε να κάνουμε για να βελτιώσουμε αυτό το γεγονός. Πάμε στο Μονακό, μια πίστα που παρουσιάζει πολύ μοναδικές προκλήσεις, πρόθυμες να συνεχίσουν την ανοδική τροχιά της ομάδας. “
Αποτελέσματα Ισπανικό GP
Pos | Driver | Time/Retired | Pts |
---|---|---|---|
1 | 1:35:56.497 | 25 | |
2 | +3.490s | 18 | |
3 | +75.820s | 15 | |
4 | +1 lap | 12 | |
5 | +1 lap | 10 | |
6 | +1 lap | 8 | |
7 | +1 lap | 6 | |
8 | +1 lap | 4 | |
9 | +1 lap | 2 | |
10 | +1 lap | 1 | |
11 | +2 laps | 0 | |
12 | +2 laps | 0 | |
13 | +2 laps | 0 | |
14 | +2 laps | 0 | |
15 | +2 laps | 0 | |
16 | +2 laps | 0 | |
NC | DNF | 0 | |
NC | DNF | 0 | |
NC | DNF | 0 | |
NC | DNF | 0 |
Βαθμολογία οδηγών
Pos | Driver | Nationality | Car | Pts |
---|---|---|---|---|
1 | GER | Ferrari | 104 | |
2 | GBR | Mercedes | 98 | |
3 | FIN | Mercedes | 63 | |
4 | FIN | Ferrari | 49 | |
5 | AUS | Red Bull Racing TAG Heuer | 37 | |
6 | NED | Red Bull Racing TAG Heuer | 35 | |
7 | MEX | Force India Mercedes | 34 | |
8 | FRA | Force India Mercedes | 19 | |
9 | BRA | Williams Mercedes | 18 | |
10 | ESP | Toro Rosso | 17 | |
11 | GER | Renault | 14 | |
12 | FRA | Haas Ferrari | 5 | |
13 | GER | Sauber Ferrari | 4 | |
14 | DEN | Haas Ferrari | 4 | |
15 | RUS | Toro Rosso | 4 | |
16 | SWE | Sauber Ferrari | 0 | |
17 | CAN | Williams Mercedes | 0 | |
18 | ESP | McLaren Honda | 0 | |
19 | ITA | Sauber Ferrari | 0 | |
20 | GBR | Renault | 0 | |
21 | BEL | McLaren Honda | 0 |
Βαθμολογία Κατασκευαστών
Pos | Team | Pts |
---|---|---|
1 | Mercedes | 161 |
2 | Ferrari | 153 |
3 | Red Bull Racing TAG Heuer | 72 |
4 | Force India Mercedes | 53 |
5 | Toro Rosso | 21 |
6 | Williams Mercedes | 18 |
7 | Renault | 14 |
8 | Haas Ferrari | 9 |
9 | Sauber Ferrari | 4 |
10 | McLaren Honda | 0 |