Ο Nico Rosberg επέστρεψε στις νίκες βλέποντας πρώτος την καρό σημαία στο Μεξικό. Ο Γερμανός κατάφερε να κρατηθεί μπροστά από τον Lewis Hamilton και να μείνει μακριά από λάθη. Αυτή ήταν η 4η νίκη του για φέτος και το 10ο 1-2 για τη Mercedes. Στο χαμηλότερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Valtteri Bottas ο οποίος επέστρεψε στο βάθρο μετά το GP Καναδά.
Η μεγάλη ημέρα του Grand Prix στο Μεξικό ξεκίνησε με ηλιοφάνεια και 100.000 κόσμο στις κερκίδες να δημιουργούν ένα φοβερό κλίμα, ειδικά στο τελευταίο κομμάτι του σταδίου. Οι προβλέψεις για βροχή μιλούσαν για 30% πιθανότητα αλλά ο ουρανός πάνω από το Autodromo Hermanos Rodriguez ήταν καθαρός και η θερμοκρασία στους 22 βαθμούς. Στην επιφάνεια της ασφάλτου ήταν στους 56 βαθμούς κι αυτό έκανε τη διαχείριση των ελαστικών δυσκολότερη. Οι οδηγοί πέρα από τα ελαστικά τους είχαν να ανησυχούν και για τα φρένα τους καθώς λόγω μεγάλου υψομέτρου η ψύξη τους ήταν πολύ δύσκολη.
Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Rosberg έφυγε καλύτερα από τον Hamilton κι έτσι έστριψε χωρίς προβλήματα πρώτος. Πίσω τους ο Kvyat πλασαρίστηκε καλύτερα και πέρασε 3ος. Στις πρώτες στροφές ο Vettel είχε μάχη με τις δύο RBR η οποία όμως δεν εξελίχθηκε καλά. Είχε επαφή με τον Ricciardo με αποτέλεσμα να κλατάρει το πίσω αριστερό ελαστικό του και να πέσει τελευταίος. Ο Vettel μπήκε στα pit για ελαστικά αλλά ο αγώνας του είχε καταστραφεί. Προβλήματα είχε κι ο Alonso ο οποίος μετά από 2 γύρους επέστρεψε στα pit εγκαταλείποντας με προβλήματα στον κινητήρα.
Οι επόμενοι γύροι είχαν μάχη μεταξύ Rosberg-Hamilton αλλά ο Γερμανός κρατούσε τον Βρετανό εκτός DRS. Πιο πίσω ο Bottas πίεζε τον Ricciardo για την 4η θέση αλλά ο Αυστραλός κρατούσε δυνατά. Η δεύτερη μάχη δεν κράτησε για πολύ καθώς η Williams κάλεσε τον οδηγό της στα pit στον 9ο γύρο.
Μέχρι τον 15ο γύρο οι διαφορές πίσω από τις δύο Mercedes είχαν ανοίξει. Ο Kvyat ήταν μόνος του στην 3η θέση ενώ ο Ricciardo είχε τον νου του στον Verstappen που ερχόταν από πίσω. Οι Perez, Sainz, Raikkonen, Bottas και Massa συμπλήρωναν τη 10άδα.
Στη συνέχεια ο Rosberg ανέβασε ρυθμό κι άνοιξε τη διαφορά του από τον Hamilton στα 2.5 δευτερόλεπτα. Πιο πίσω οι δύο Ferrari σκαρφάλωναν στο grid αλλά και οι δύο δεν απέφυγαν τα λάθη. Ο Vettel στον 19ο γύρο πάτησε άτσαλα στο κερμπ κι έχασε τον έλεγχο του πίσω μέρους. Ως αποτέλεσμα ένα μεγαλοπρεπές τετ-α-κε και χαμένες θέσεις. Το χειρότερο όμως για τη Ferrari ήρθε στον 23ο γύρο όταν ο Raikkonen είχε επαφή με τον Bottas κι εγκατέλειψε με σπασμένη την πίσω δεξιά ανάρτηση. Οι δύο τους είχαν ανοιχτούς λογαριασμούς από το Sochi κι αυτή τη φορά αυτός που εγκατέλειψε ήταν ο Φινλανδός με το κόκκινο μονοθέσιο.
Στον 26ο γύρο ήταν σειρά του Rosberg να μπει για φρέσκο σετ ελαστικών βάζοντας τη μέση γόμα. Ο Hamilton μπήκε κι αυτός με τη σειρά του 2 γύρους αργότερα βάζοντας επίσης τα λευκά P Zero.
Η Mercedes είχε ένα άνετο 1-2 με τον Rosberg να οδηγεί και τον Hamilton να ακολουθεί. Πίσω τους οι Kvyat, Bottas, Massa, Vettel, Verstappen, Ricciardo, Hulkenberg και Sainz συμπλήρωναν τη 10άδα.
Οι επόμενοι γύροι μέχρι τον 47ο δεν είχαν μεγάλο ενδιαφέρον σε κανένα κομμάτι της πίστας καθώς οι διαφορές ήταν σταθερές και δεν υπήρχαν πραγματικές μάχες. Σε εκείνο το σημείο του αγώνα η Mercedes διάλεξε την ασφαλή οδό μιας και η διαφορά της από τους υπόλοιπους ήταν πάνω από 30 δευτερόλεπτα. Έτσι έφερε και τους δύο οδηγούς της στα pit για φρέσκο σετ μέσης γόμας.
Κι εκεί που νομίζαμε πως θα μας πάρει ο ύπνος ένα λάθος του Vettel που τον έστειλε στις μπαριέρες της στροφής 7 έφερε νέο ενδιαφέρον στον αγώνα καθώς μπήκε το SC στην πίστα και οι διαφορές μηδενίστηκαν. Ο αγώνας ήταν στον 52ο γύρο.
Λίγο αργότερα το SC αποχώρησε κι ο αγώνας συνεχίστηκε. Ο Rosberg κράτησε την πρωτοπορία ενώ ο Kvyat δεν κατάφερε να κρατηθεί μπροστά από τον Bottas. Ο Φινλανδός της Williams πέρασε τον Ρώσο της RBR στην πρώτη στροφή κι ανέβηκε 3ος.
Στη συνέχεια οι δύο οδηγοί της Mercedes πίεσαν ο ένας τον άλλον κάνοντας λάθη, τα οποία όμως δεν τους κόστισαν. Οι τελευταίοι 10 γύροι του αγώνα είχαν αρκετό ενδιαφέρον με τον Hamilton να πιέζει τον Rosberg κι εκείνος με τη σειρά του να κρατά σταθερά τα ηνία. Όταν τελικά έπεσε η καρό σημαία ο Γερμανός την είδε πρώτος επιστρέφοντας στις νίκες μετά από το GP Αυστρίας. O Hamilton συμπλήρωσε άλλο ένα 1-2 της Mercedes έχοντας τον Bottas πίσω του ο οποίος επέστρεψε στο βάθρο.
Τη 10άδα συμπλήρωσαν οι Kvyat, Ricciardo, Massa, Hulkenberg, Perez, Verstappen και Grosjean, με τις Force India, Toro Rosso, Lotus να έχουν ανοιχτούς λογαριασμούς στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.
Η F1 συνεχίζεται σε δύο εβδομάδες στη Βραζιλία.
by Motornews
Θέση | # | Όνομα | Ομάδα | Last Lap | Int | Tyre | Pit |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 6 | N. ROSBERG | Mercedes | 1:21.253 | 71 LAPS | M | 2 |
2 | 44 | L. HAMILTON | Mercedes | 1:21.595 | 1.900 | M | 2 |
3 | 77 | V. BOTTAS | Williams Mercedes | 1:23.088 | 12.600 | M | 2 |
4 | 26 | D. KVYAT | Red Bull Renault | 1:22.707 | 1.900 | S (Used) | 2 |
5 | 3 | D. RICCIARDO | Red Bull Renault | 1:22.763 | 3.100 | S (Used) | 2 |
6 | 19 | F. MASSA | Williams Mercedes | 1:22.009 | 1.800 | M | 2 |
7 | 27 | N. HULKENBERG | Force India Mercedes | 1:23.507 | 4.300 | M | 2 |
8 | 11 | S. PEREZ | Force India Mercedes | 1:23.209 | 8.400 | M | 1 |
9 | 33 | M. VERSTAPPEN | Toro Rosso Renault | 1:22.759 | 0.800 | S (Used) | 2 |
10 | 8 | R. GROSJEAN | Lotus Mercedes | 1:23.276 | 2.700 | S (Used) | 2 |
11 | 13 | P. MALDONADO | Lotus Mercedes | 1:23.253 | 0.600 | S (Used) | 2 |
12 | 9 | M. ERICSSON | Sauber Ferrari | 1:22.913 | 1.600 | S | 3 |
13 | 55 | C. SAINZ | Toro Rosso Renault | 1:23.631 | 8.500 | S (Used) | 3 |
14 | 22 | J. BUTTON | McLaren Honda | 1:23.537 | 0.400 | S | 2 |
15 | 53 | A. ROSSI | Manor Ferrari | 1:25.005 | 1L | S | 2 |
16 | 28 | W. STEVENS | Manor Ferrari | 1:28.450 | 10.300 | S | 2 |
17 | 12 | F. NASR | Sauber Ferrari | STOP | S | 3 IN | |
18 | 5 | S. VETTEL | Ferrari | STOP | M | 2 IN | |
19 | 7 | K. RAIKKONEN | Ferrari | STOP | M | 0 IN | |
20 | 14 | F. ALONSO | McLaren Honda | STOP | M | 1 IN |
Βαθμολογία Οδηγών:
1 | LEWIS HAMILTON | GBR | MERCEDES | 345 | |
2 | NICO ROSBERG | GER | MERCEDES | 272 | |
3 | SEBASTIAN VETTEL | GER | FERRARI | 251 | |
4 | VALTTERI BOTTAS | FIN | WILLIAMS | 126 | |
5 | KIMI RÄIKKÖNEN | FIN | FERRARI | 123 | |
6 | FELIPE MASSA | BRA | WILLIAMS | 117 | |
7 | DANIIL KVYAT | RUS | RED BULL RACING | 88 | |
8 | DANIEL RICCIARDO | AUS | RED BULL RACING | 84 | |
9 | SERGIO PEREZ | MEX | FORCE INDIA | 68 | |
10 | MAX VERSTAPPEN | NED | TORO ROSSO | 47 | |
11 | ROMAIN GROSJEAN | FRA | LOTUS | 45 | |
12 | NICO HULKENBERG | GER | FORCE INDIA | 44 | |
13 | FELIPE NASR | BRA | SAUBER | 27 | |
14 | PASTOR MALDONADO | VEN | LOTUS | 26 | |
15 | CARLOS SAINZ | ESP | TORO ROSSO | 18 | |
16 | JENSON BUTTON | GBR | MCLAREN | 16 | |
17 | FERNANDO ALONSO | ESP | MCLAREN | 11 | |
18 | MARCUS ERICSSON | SWE | SAUBER | 9 | |
19 | ROBERTO MERHI | ESP | MARUSSIA | 0 | |
20 | ALEXANDER ROSSI | USA | MARUSSIA | 0 | |
21 | WILL STEVENS | GBR | MARUSSIA | 0 |
Βαθμολογία Κατασκευαστών:
1 | MERCEDES | 617 |
2 | FERRARI | 374 |
3 | WILLIAMS | 243 |
4 | RED BULL RACING | 172 |
5 | FORCE INDIA | 112 |
6 | LOTUS | 71 |
7 | TORO ROSSO | 65 |
8 | SAUBER | 36 |
9 | MCLAREN | 27 |
10 | MARUSSIA | 0 |