Σε έναν αγώνα με πολλά συμβάντα, ο Ricciardo πήρε μια μεγάλη νίκη, την 3η του φέτος, μετά από αψεγάδιαστη εμφάνιση…
Με στεγνές συνθήκες, αλλά εμφανή την απειλή της βροχής γύρω από τα δάση των Αρδενών, ξεκίνησε ο αγώνας στο Spa.
Στην εκκίνηση ο Hamilton πετάχτηκε καθαρά μπροστά, αλλά από νωρίς είχαμε δράμα για τη Mercedes, με τον Rosberg να επιτίθεται στον 2ο γύρο από την εξωτερική στον Lewis στη Les Combes και να έχουμε επαφή μεταξύ των δυο. Σπασμένο άκρο αεροτομής για τον Nico, κλαταρισμένο ελαστικό για τον Lewis και πλέον Vettel και Alonso μπορούσαν να κρατήσουν επαφή με τη Mercedes, ενώ ο Hamilton έμεινε πολύ πίσω, αλλάζοντας ελαστικά. Ο Rosberg συνέχισε να δυσκολεύεται απέναντι στις Red Bull, όμως κρατήθηκε μπροστά από τον Ricciardo (που είχε περάσει τον Vettel) μέχρι και τον 8ο γύρο, όπου μπήκε στα pits για αλλαγή ελαστικών και εμπρός πτέρυγας.
Ο Alonso πήρε ποινή στάσης στα pits, καθώς στην εκκίνηση οι μηχανικοί του δεν κατάφεραν να εκκενώσουν το grid εντός του προβλεπόμενου χρόνου και σ’ εκείνη τη φάση βγήκε εκτός κάδρου μάχης για το βάθρο. Στον 15ο γύρο και μετά την ολοκλήρωση του πρώτου γύρου pit stop, η κατάταξη ήταν Ricciardo, Raikkonen, Vettel, Rosberg, με τον Nico να πρέπει να περάσει τον Vettel, καθώς βρισκόταν σε άλλη στρατηγική. Ο Rosberg δεν κατάφερε να περάσει τον Seb και έχασε τη θέση του και από τον εκπληκτικό Bottas. Ο Φιλανδός, σε πολύ καλή φάση, ξεκίνησε την επίθεση στον Vettel, ενώ ο Ricciardo μπροστά δεχόταν… τα δώρα των αντιπάλων του.
Ο Rosberg αποκόμισε ζημιά στο ελαστικό του από το μπλοκάρισμα στη μάχη με τον Vettel και ξαναμπήκε για αλλαγή ελαστικών. Γρήγορα, όμως, πέρασε Button, Alonso και Raikkonen και βρέθηκε ξανά στη μάχη του βάθρου. Στον 30ο πλέον γύρο, με 3 δευτερόλεπτα διαφοράς, το παιχνίδι ήταν στη στρατηγική μέχρι το τέλος… δηλαδή αν θα έπρεπε να σταματήσει κάποιος από τους Rosberg και Ricciardo και πότε. Εκείνη την ώρα ο Hamilton, με σοβαρά προβλήματα χειρισμού στο μονοθέσιο μετά το ατύχημα των πρώτων γύρων, αναρωτιόταν στον ασύρματο μήπως η εγκατάλειψη ήταν η καλύτερη απόφαση, για να μην μαζέψει χιλιόμετρα ο κινητήρας, όμως η ομάδα επέμεινε να τον αφήσει στην πίστα, με την ελπίδα εμφάνισης ενός αυτοκινήτου ασφαλείας.
Η Mercedes με τον Rosberg αποφάσισε να μπει ξανά για αλλαγή ελαστικών, προσπαθώντας με μαλακά ελαστικά κάτι παρόμοιο με αυτό που επιχείρησε στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα της Ουγγαρίας. Η Red Bull, γνωρίζοντας ότι ο Nico βρισκόταν μέσα στο παράθυρο διαφοράς ενός pit stop, δεν είχε άλλη επιλογή από το να μείνει μέχρι το τέλος έξω στην πίστα. Την ίδια ώρα Alonso και Magnussen βρίσκονταν σε υπέροχη μάχη για την 5η θέση, με τον νεαρό να αποκρούει τις έξυπνες επιθέσεις του πολύπειρου Fernando. Η Mercedes τελικά αποδέχθηκε το… αίτημα του Lewis και απέσυρε το μονοθέσιο στον 39ο γύρο.
Ο Bottas επισφράγισε την φανταστική του εμφάνιση, περνώντας τον συμπατριώτη του, Kimi Raikkonen, για την 3η θέση 4 γύρους πριν το τέλος. Magnussen, Button, Alonso και Vettel μας κρατούσαν μια απίστευτη μάχη για την 5η θέση στους τελευταίους 2 γύρους, με τον Kevin να δίνει ρεσιτάλ διαχείρισης της πίεσης και τους Alonso, Button, Vettel να παλεύουν τροχό με τροχό σαν πρωταθλητές! Τελικά η σειρά μεταξύ τους ήταν Vettel, Magnussen, Button, Alonso, ενώ πιο μπροστά ο Rosberg δεν πρόλαβε να φτάσει και να περάσει τον Ricciardo, με τον Αυστραλό να παίρνει πανάξια την 3η νίκη του για φέτος!
by F1Grip
[symple_toggle title=”Αποτελέσματα Αγώνα “]
Pos | No | Driver | Team | Laps | Time/Retired | Grid | Pts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 3 | Daniel Ricciardo | Red Bull Racing-Renault | 44 | Winner | 5 | 25 |
2 | 6 | Nico Rosberg | Mercedes | 44 | +3.3 secs | 1 | 18 |
3 | 77 | Valtteri Bottas | Williams-Mercedes | 44 | +28.0 secs | 6 | 15 |
4 | 7 | Kimi Räikkönen | Ferrari | 44 | +36.8 secs | 8 | 12 |
5 | 1 | Sebastian Vettel | Red Bull Racing-Renault | 44 | +52.1 secs | 3 | 10 |
6 | 20 | Kevin Magnussen | McLaren-Mercedes | 44 | +54.2 secs | 7 | 8 |
7 | 22 | Jenson Button | McLaren-Mercedes | 44 | +54.5 secs | 10 | 6 |
8 | 14 | Fernando Alonso | Ferrari | 44 | +61.1 secs | 4 | 4 |
9 | 11 | Sergio Perez | Force India-Mercedes | 44 | +64.2 secs | 13 | 2 |
10 | 26 | Daniil Kvyat | STR-Renault | 44 | +65.3 secs | 11 | 1 |
11 | 27 | Nico Hulkenberg | Force India-Mercedes | 44 | +65.6 secs | 18 | |
12 | 25 | Jean-Eric Vergne | STR-Renault | 44 | +71.9 secs | 12 | |
13 | 19 | Felipe Massa | Williams-Mercedes | 44 | +75.9 secs | 9 | |
14 | 99 | Adrian Sutil | Sauber-Ferrari | 44 | +82.4 secs | 14 | |
15 | 21 | Esteban Gutierrez | Sauber-Ferrari | 44 | +90.8 secs | 20 | |
16 | 4 | Max Chilton | Marussia-Ferrari | 43 | +1 Lap | 19 | |
17 | 9 | Marcus Ericsson | Caterham-Renault | 43 | +1 Lap | 22 | |
18 | 17 | Jules Bianchi | Marussia-Ferrari | 39 | +5 Laps | 16 | |
Ret | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes | 38 | +6 Laps | 2 | |
Ret | 8 | Romain Grosjean | Lotus-Renault | 33 | +11 Laps | 15 | |
Ret | 13 | Pastor Maldonado | Lotus-Renault | 1 | +43 Laps | 17 | |
Ret | 45 | Andre Lotterer | Caterham-Renault | 1 | +43 Laps | 21 |
[/symple_toggle]
[symple_toggle title=”Βαθμολογία Οδηγών “]
Pos | Driver | Nationality | Team | Points |
---|---|---|---|---|
1 | Nico Rosberg | German | Mercedes | 220 |
2 | Lewis Hamilton | British | Mercedes | 191 |
3 | Daniel Ricciardo | Australian | Red Bull Racing-Renault | 156 |
4 | Fernando Alonso | Spanish | Ferrari | 119 |
5 | Valtteri Bottas | Finnish | Williams-Mercedes | 110 |
6 | Sebastian Vettel | German | Red Bull Racing-Renault | 98 |
7 | Nico Hulkenberg | German | Force India-Mercedes | 69 |
8 | Jenson Button | British | McLaren-Mercedes | 66 |
9 | Kevin Magnussen | Danish | McLaren-Mercedes | 45 |
10 | Felipe Massa | Brazilian | Williams-Mercedes | 40 |
11 | Kimi Räikkönen | Finnish | Ferrari | 39 |
12 | Sergio Perez | Mexican | Force India-Mercedes | 31 |
13 | Jean-Eric Vergne | French | STR-Renault | 11 |
14 | Romain Grosjean | French | Lotus-Renault | 8 |
15 | Daniil Kvyat | Russian | STR-Renault | 7 |
16 | Jules Bianchi | French | Marussia-Ferrari | 2 |
17 | Adrian Sutil | German | Sauber-Ferrari | 0 |
18 | Marcus Ericsson | Swedish | Caterham-Renault | 0 |
19 | Pastor Maldonado | Venezuelan | Lotus-Renault | 0 |
20 | Esteban Gutierrez | Mexican | Sauber-Ferrari | 0 |
21 | Max Chilton | British | Marussia-Ferrari | 0 |
22 | Kamui Kobayashi | Japanese | Caterham-Renault | 0 |
23 | Andre Lotterer | German | Caterham-Renault | 0 |
[/symple_toggle]
[symple_toggle title=”Βαθμολογία Κατασκευαστών “]
Pos | Team | Points |
---|---|---|
1 | Mercedes | 411 |
2 | Red Bull Racing-Renault | 254 |
3 | Ferrari | 158 |
4 | Williams-Mercedes | 150 |
5 | McLaren-Mercedes | 111 |
6 | Force India-Mercedes | 100 |
7 | STR-Renault | 18 |
8 | Lotus-Renault | 8 |
9 | Marussia-Ferrari | 2 |
10 | Sauber-Ferrari | 0 |
11 | Caterham-Renault | 0 |
[/symple_toggle]