Η ομάδα της Renault γνώρισε ένα δύσκολο Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν με εγκαταλείψεις τόσο για τον Jolyon Palmer όσο και για τον Nico Hülkenberg στο σιρκουι πόλης του Μπακού. Ο Jolyon υπέφερε από μια αστοχία και αυτό το θέμα επιδεινώθηκε μέχρι την αποχώρησή του στο τέλος του 7ο γύρου. Ο Nico βρισκόταν τόσο ψηλά ακόμη και πέμπτος σε μια εξαιρετικά γεμάτη κούρσα, ωστόσο έπεσε στον τοίχο και έσπασε την εμπρός δεξιά ανάρτηση του στον 25ο γυρο.
Nico Hülkenberg, #27, R.S.17-04: Ξεκίνησε 13ος, Εγκατέλειψε
“Είναι πάντα μια ισορροπία σε έναν αγώνα πόλης να περνάς όσο το δυνατόν πιο κοντά στους τοίχους αλλά όχι πολύ κοντά. Δυστυχώς, χτύπησα την δεξιά ανάρτηση και αυτό ήταν το τέλος. Είναι απογοητευτικό για μένα και όλη την ομάδα. Μέχρι τότε ο αγώνας ήταν αρκετά ελκυστικός και φαινόταν ότι είχαμε τη δυνατότητα να συνεχίσουμε το σερί των βαθμών μας. Ήταν πολύ δύσκολο στην επανεκκίνηση του αγώνα με τη θερμοκρασία των ελαστικών και νομίζω ότι ο καθένας από το σπίτι είδε έναν γεμάτο αγώνα. Ακολουθεί η Αυστρία. Ας ελπίσουμε για καλύτερα πράγματα εκεί “.
Jolyon Palmer, #30, R.S.17-02: Ξεκίνησε 20ος, Εγκατέλειψε
“Βιώσα μια αστοχία στο δρόμο προς το grid. Χειροτέρεψε και τελικά η οδήγηση ήταν τόσο κακή που δεν είχαμε άλλη επιλογή παρά να αποσυρθούμε. Έκανα μια αξιοπρεπή εκκίνηση και στη συνέχεια κάποια προσπεράσματα φτάνοντας 15ος, οπότε η έναρξη μου ήταν εντάξει. Ήταν ένα από αυτά τα Σαββατοκύριακα. Δεν μπορώ να θυμηθώ να έχω τόσους λίγους γύρους μέσα σε ένα σαββατοκύριακο αγώνα. Ελπίζω να πάω στην Αυστρία με ένα αξιόπιστο αυτοκίνητο, ώστε να μπορώ να έχω ένα καθαρό Grand Prix για να δείξω τι μπορώ να κάνω “.
Cyril Abiteboul, Διευθύνων Σύμβουλος
“Σε μια μέρα σαν σήμερα, μια διπλή εγκατάλειψη είναι το χειρότερο που μπορεί να συμβεί στην ομάδα τόσο από την άποψη των αγώνων όσο και από την άποψη της θέσης του πρωταθλήματος. Πρέπει να καταλάβουμε και να αντιμετωπίσουμε άμεσα τα τεχνικά ζητήματα που εμπόδισαν τον Jolyon να συμμετάσχει και ο Nico να ξεκινήσει ψηλότερα στο grid αυτό το Σαββατοκύριακο. Είδαμε ένα εξαιρετικά ασυνήθιστο και γεμάτο Grand Prix σήμερα και θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να διασφαλίσουμε ότι αυτό θα είναι το μοναδικό μας διπλό DNF της σεζόν. Η μόνη θετική σημείωση είναι ότι ένα μονοθέσιο της Red Bull Racing τελείωσε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου, το οποίο, σε μια πίστα όπως το Μπακού, είναι μια μεγάλη ανταμοιβή στις προσπάθειες που καταβάλλονται για να φέρει επιπλέον δύναμη στους πελάτες μας.
Αποτελέσματα
Pos | Driver | Time/Retired | Pts |
---|---|---|---|
1 | 2:03:55.573 | 25 | |
2 | +3.904s | 18 | |
3 | +4.009s | 15 | |
4 | +5.976s | 12 | |
5 | +6.188s | 10 | |
6 | +30.298s | 8 | |
7 | +41.753s | 6 | |
8 | +49.400s | 4 | |
9 | +59.551s | 2 | |
10 | +89.093s | 1 | |
11 | +91.794s | 0 | |
12 | +92.160s | 0 | |
13 | +1 lap | 0 | |
14 | DNF | 0 | |
NC | DNF | 0 | |
NC | DNF | 0 | |
NC | DNF | 0 | |
NC | DNF | 0 | |
NC | DNF | 0 | |
NC | DNF | 0 |
Βαθμολογία Οδηγών
Pos | Driver | Nationality | Car | Pts |
---|---|---|---|---|
1 | GER | Ferrari | 153 | |
2 | GBR | Mercedes | 139 | |
3 | FIN | Mercedes | 111 | |
4 | AUS | Red Bull Racing TAG Heuer | 92 | |
5 | FIN | Ferrari | 73 | |
6 | NED | Red Bull Racing TAG Heuer | 45 | |
7 | MEX | Force India Mercedes | 44 | |
8 | FRA | Force India Mercedes | 35 | |
9 | ESP | Toro Rosso | 29 | |
10 | BRA | Williams Mercedes | 20 | |
11 | GER | Renault | 18 | |
12 | CAN | Williams Mercedes | 17 | |
13 | DEN | Haas Ferrari | 11 | |
14 | FRA | Haas Ferrari | 10 | |
15 | GER | Sauber Ferrari | 5 | |
16 | RUS | Toro Rosso | 4 | |
17 | ESP | McLaren Honda | 2 | |
18 | GBR | Renault | 0 | |
19 | SWE | Sauber Ferrari | 0 | |
20 | BEL | McLaren Honda | 0 | |
21 | ITA | Sauber Ferrari | 0 |
Βαθμολογία Κατασκευαστών
Pos | Team | Pts |
---|---|---|
1 | Mercedes | 250 |
2 | Ferrari | 226 |
3 | Red Bull Racing TAG Heuer | 137 |
4 | Force India Mercedes | 79 |
5 | Williams Mercedes | 37 |
6 | Toro Rosso | 33 |
7 | Haas Ferrari | 21 |
8 | Renault | 18 |
9 | Sauber Ferrari | 5 |
10 | McLaren Honda | 2 |