Η Renault ξεκίνησε τη σεζόν του 2017 στο Albert Park με τον Nico Hulkenberg τερματίζοντας μόλις μια θεση πριν τους βαθμούς την 11η. Ο Jolyon Palmer έκανε ένα δυνατό ξεκίνημα από την 19η θέση στο grid, ανεβαίνοντας τέσσερις θέσεις στον πρώτο γύρο. Δυστυχώς, ο Jolyon στη συνέχεια είχε κάποιο θέμα φρένων που οδήγησε στην αποχώρησή του από τον αγώνα ενώ βρισκόταν στην 15η θεση.
– Ο Nico ξεκίνησε τον αγώνα στην 11η θεση φορώντας τα νέα ελαστικά ultrasoft, η πρώτη αλλαγή σε φρέσκα μαλακά ελαστικά έγινε στον 16ο γύρο, στη συνέχεια έβαλε χρισιμοποιημένα ultrasofts στον 30ο γύρο.
– Ο Jolyon ξεκίνησε τον αγώνα από την 19η θεση με τα νέα μαλακά ελαστικά πριν από τη εγκατάλειψη στον 15ο γύρο με θέμα φρένων.
Nico Hulkenberg, #27, R.S.17-02: Ξεκίνησε Ρ11, Ρ11 τερμάτισε.
«Το συμπέρασμα από τον πρώτο μου αγώνα με την ομάδα είναι ότι είμαστε σταθερά στο μέσο του grid και ανυπομονούμε να συνεχίσουμε να βελτιωνόμαστε. Ο πρώτος μου γύρος δεν ήταν καλός, καθώς προσπάθησα να περάσω τον Kvyat στο εξωτερικό της στροφής 13, αλλά πιέζοντας έχασα μια θέση από τον Alonso. Δεν μπορούσα να κάνω και πολλά γι ‘αυτόν, ήμουν πολύ πιο γρήγορος, απλά δεν μπορούσα να προσπεράσω. Είχα ένα πολύ θετικό τελευταίο stint με τα ελαστικά ultrasoft με το αυτοκίνητο να αποδίδει όλο και καλύτερα, αν και δεν ήταν αρκετό για να κερδίσουμε άλλη μια θέση.»
Jolyon Palmer, #30, R.S.17-01: Ξεκίνησε P19, DNF (φρένα)
«Ο αγώνας μου πήγαινε καλά. Ανέβηκα θέσεις στην εκκίνηση παρά το γεγονός ότι φόραγα σκληρότερο ελαστικό, ο ρυθμός μου ήταν καλός και μπορούσα να δω τους Nico και Esteban μπροστά μου. Δυστυχώς, τα φρένα μου κόλλησαν πάνω στην στροφή 14. Ελπίζαμε ότι ήταν απλά ένα μικρο πρόβλημα, αλλά συνέβη και πάλι έτσι δεν είχαμε άλλη εναλλακτική λύση από το να εγκαταλείψω. Δεν ήταν η αρχή που θα ήθελα, αλλά κοιτάμε τον επόμενο αγώνα στην Κίνα.»
Cyril Abiteboul, Διευθύνων Σύμβουλος
«Το πρώτο Grand Prix της σεζόν, στο πλαίσιο αυτών των νέων κανονισμών μας έδωσε αρκετά μαθήματα. Τα αποτέλεσμα μας δείχνουν ότι δεν ήμασταν και τόσο καλά προετοιμασμένη και την έλλειψη μας σε χιλιόμετρα κατά την προετοιμασία, τόσο κατά τη διάρκεια των δοκιμών όσο και κατά τη διάρκεια αυτού του Σαββατοκύριακου.
Σε κάθε αγώνα, θα πρέπει να είμαστε σε θέση να παλέψουμε για το Q3 του Σαββάτου και τους βαθμούς την Κυριακή. Κοιτάζοντας μπροστά, η πρώτη μας προτεραιότητα για τη Σαγκάη είναι η βελτίωση της αξιοπιστίας μας και από εκεί θα πρέπει να είμαστε σε ισχυρότερη θέση.»
Αποτελέσματα GP Αυστραλίας
POS | DRIVER | TIME/RETIRED | PTS |
---|---|---|---|
1 | 1:24:11.672 | 25 | |
2 | +9.975s | 18 | |
3 | +11.250s | 15 | |
4 | +22.393s | 12 | |
5 | +28.827s | 10 | |
6 | +83.386s | 8 | |
7 | +1 lap | 6 | |
8 | +1 lap | 4 | |
9 | +1 lap | 2 | |
10 | +1 lap | 1 | |
11 | +1 lap | 0 | |
12 | +2 laps | 0 | |
13 | +2 laps | 0 | |
NC | DNF | 0 | |
NC | DNF | 0 | |
NC | DNF | 0 | |
NC | DNF | 0 | |
NC | DNF | 0 | |
NC | DNF | 0 | |
NC | DNF | 0 |
Βαθμολογία Οδηγών
POS | DRIVER | NATIONALITY | CAR | PTS |
---|---|---|---|---|
1 | GER | FERRARI | 25 | |
2 | GBR | MERCEDES | 18 | |
3 | FIN | MERCEDES | 15 | |
4 | FIN | FERRARI | 12 | |
5 | NED | RED BULL RACING TAG HEUER | 10 | |
6 | BRA | WILLIAMS MERCEDES | 8 | |
7 | MEX | FORCE INDIA MERCEDES | 6 | |
8 | ESP | TORO ROSSO | 4 | |
9 | RUS | TORO ROSSO | 2 | |
10 | FRA | FORCE INDIA MERCEDES | 1 | |
11 | GER | RENAULT | 0 | |
12 | ITA | SAUBER FERRARI | 0 | |
13 | BEL | MCLAREN HONDA | 0 |
Βαθμολογία Κατασκευαστών
1 | FERRARI | 37 |
2 | MERCEDES | 33 |
3 | RED BULL RACING TAG HEUER | 10 |
4 | WILLIAMS MERCEDES | 8 |
5 | FORCE INDIA MERCEDES | 7 |
6 | TORO ROSSO | 6 |
7 | RENAULT | 0 |
8 | SAUBER FERRARI | 0 |
9 | MCLAREN HONDA | 0 |