Ο Nico Hülkenberg επέστρεψε στους βαθμους με την δέκατη θέση στο γρήγορο και ζεστό βραζιλιάνικο Grand Prix, ενώ ο Carlos Sainz διέσχισε τη γραμμή μόνο μία θέση και 6,5 δευτερόλεπτα πίσω. Και τα δύο μονοθέσια της Renault έχασαν μια θέση στην εκκίνηση και στη συνέχεια έτρεξαν ένα καθαρό αγώνα χωρίς πρόβλημα.
Nico Hülkenberg, #27, R.S.17-04: Ξεκίνησε 7ος, τερμάτισε 10ος
“Είναι καλό που πήρα τους πρώτους μου βαθμους από το Spa, παρόλο που ήταν λίγο πολύ ήσυχος αγώνας. Χάσαμε θέσεις στην εκκίνηση και με τους Χάμιλτον και Ρικιαρντο να ανεβαίνουν ήταν δύσκολο να πλασαριστούμε στην δεκάδα. Από τη μία πλευρά, είναι καλό που τερματίσαμε χωρίς προβλήματα τον αγώνα, από την άλλη πλευρά που δεν είχαμε ρυθμό σήμερα. Πίεζα πολύ σκληρά γι ‘αυτό είναι κρίμα που δεν μπορούσαμε να πάρουμε περισσότερα από το σημερινό αγώνα. Η εστίασή μου είναι τώρα σε μια τελική ευθεία του πρωταθλήματος στο Αμπού Ντάμπι. “
Carlos Sainz, #55, R.S.17-01: Ξεκίνησε 8ος, τερμάτισε 11ος
“Είχα ένα πολύ καλό ξεκίνημα αλλά, δυστυχώς, έκανα κάποια ζημιά στο πάτωμα μου, αφού ωθήθηκα εκτός πίστας από τον Φελίπε. Μετά από αυτό, είχα μια εξαιρετικά γρήγορη στάση, αλλά δεν μπορούσαμε να κάνουμε πολλά για να ανεβούμε θέσεις μετά το Πιτ στοπ. Το μονοθέσιο το αισθάνθηκα καλά σήμερα, αλλά έλειπε ο ρυθμός. Ωστόσο, θα έλεγα ότι ο αγώνας ήταν αρκετά θετικός καθώς ξεκίνησα καλά και μπόρεσα να συγκεντρώσω άλλους 71 πολύτιμους γύρους στο μονοθέσιο. Μόνο ένας ακόμη αγώνας και θα παλέψω για τους βαθμους στο Αμπού Ντάμπι καθώς είμαι απογοητευμένος που δεν πήρα βαθμους εδώ. “
Cyril Abiteboul, Διευθύνων Σύμβουλος
“Η επικέντρωση μας ήταν στην αξιοπιστία για αυτό το Σαββατοκύριακο και είδαμε τρία μονοθέσια της Renault να τερματίζουν στην πρώτη δεκάδα και πέντε να περνούν τη γραμμή του τερματισμού. Αυτή η καλύτερη αξιοπιστία δυστυχώς αποδείχθηκε σε βάρος των επιδόσεων, καθώς σαφώς ξεπερνούσε τον πιθανό ρυθμό μας. Το αποτέλεσμα του αγώνα αποφασίστηκε στον πρώτο γύρο, με τους δύο οδηγούς να χάνουν θέσεις και στη συνέχεια ο Ρικιαρντο και ο Χάμιλτον να κινήθηκαν γρήγορα ανοδικά. Δεν υπήρχαν ευκαιρίες να κερδίσουμε θέσεις στη συνέχεια. “
Pos | Driver | Time/Retired | Pts |
---|---|---|---|
1 | 1:31:26.262 | 25 | |
2 | +2.762s | 18 | |
3 | +4.600s | 15 | |
4 | +5.468s | 12 | |
5 | +32.940s | 10 | |
6 | +48.691s | 8 | |
7 | +68.882s | 6 | |
8 | +69.363s | 4 | |
9 | +69.500s | 2 | |
10 | +1 lap | 1 | |
11 | +1 lap | 0 | |
12 | +1 lap | 0 | |
13 | +1 lap | 0 | |
14 | +1 lap | 0 | |
15 | +2 laps | 0 | |
16 | +2 laps | 0 | |
NC | DNF | 0 | |
NC | DNF | 0 | |
NC | DNF | 0 | |
NC | DNF | 0 |
Pos | Driver | Nationality | Car | Pts |
---|---|---|---|---|
1 | GBR | Mercedes | 345 | |
2 | GER | Ferrari | 302 | |
3 | FIN | Mercedes | 280 | |
4 | AUS | Red Bull Racing TAG Heuer | 200 | |
5 | FIN | Ferrari | 193 | |
6 | NED | Red Bull Racing TAG Heuer | 158 | |
7 | MEX | Force India Mercedes | 94 | |
8 | FRA | Force India Mercedes | 83 | |
9 | ESP | Renault | 54 | |
10 | BRA | Williams Mercedes | 42 | |
11 | CAN | Williams Mercedes | 40 | |
12 | GER | Renault | 35 | |
13 | FRA | Haas Ferrari | 28 | |
14 | DEN | Haas Ferrari | 19 | |
15 | ESP | McLaren Honda | 15 | |
16 | BEL | McLaren Honda | 13 | |
17 | GBR | Renault | 8 | |
18 | GER | Sauber Ferrari | 5 | |
19 | RUS | Toro Rosso | 5 | |
20 | SWE | Sauber Ferrari | 0 | |
21 | FRA | Toro Rosso | 0 | |
22 | ITA | Sauber Ferrari | 0 | |
23 | NZL | Toro Rosso | 0 |
Pos | Team | Pts |
---|---|---|
1 | Mercedes | 625 |
2 | Ferrari | 495 |
3 | Red Bull Racing TAG Heuer | 358 |
4 | Force India Mercedes | 177 |
5 | Williams Mercedes | 82 |
6 | Toro Rosso | 53 |
7 | Renault | 49 |
8 | Haas Ferrari | 47 |
9 | McLaren Honda | 28 |
10 | Sauber Ferrari | 5 |