Η ομάδα της Renault ισοφάρισε το υψηλότερο αποτέλεσμα του έτους, καθώς ο Nico Hülkenberg έφερε την R.S.17 στην έκτη θέση στο σημερινό Βρετανικό Grand Prix. Ο Nico ξεκίνησε από την πέμπτη θέση και είχε έναν ισχυρό αγώνα για να διεκδικήσει τους πολύτιμους οκτώ βαθμούς για την ομάδα. Ο Jolyon Palmer είχε ένα απογοητευτικό Grand Prix στο σπίτι του καθώς σταμάτησε στον γύρο σχηματισμού με απώλεια υδραυλικής πίεσης.
Nico Hülkenberg, #27, R.S.17-04: Ξεκίνησε 5ος, τερμάτισε 6ος.
“Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με το αποτέλεσμα του αγώνα σήμερα. Η 6η θέση είναι μια μεγάλη επιτυχία για την ομάδα. Ήμασταν σε θέση να πραγματοποιήσουμε ένα καλό γύρο στις προκριματικές και στη συνέχεια να το μεταφέρουμε στον αγώνα. Είχαμε έναν ισχυρό αγώνα και είχαμε τη δυνατότητα να αφήσουμε πίσω και τις δυο Force Indias, κάτι που είναι πραγματικά θετικό. Χάσαμε κάποια δύναμη στο τέλος, που διευκόλυνε τον Daniel να με περάσει, αλλά μετά πήραμε μια θέση από τον Seb [Vettel] όταν είχε το πρόβλημα του. Συνολικά, αυτό είναι ένα πολύ θετικό αποτέλεσμα. Οι νέες αναβαθμίσεις λειτουργούσαν πολύ καλά, ήμασταν σε θέση να ωθήσουμε το αυτοκίνητο και είμαι πραγματικά ευτυχής για την ομάδα. “
Jolyon Palmer, #30, R.S.17-01: Ξεκίνησε 11ος, Εγκατέλειψε.
“Η εγκατάλειψη στην αρχή του αγώνα είναι πραγματικά απογοήτευση. Είχαμε μια υδραυλική διαρροή στον πρώτο γύρο, καθώς νομίζω ότι βρισκόμασταν σε πολύ καλή θέση για τον αγώνα. Ενδέκατη με νέα ελαστικά, ένα αυτοκίνητο που δουλεύει πολύ καλά με πολλές διαφορετικές επιλογές στρατηγικής: όλοι φαινόντουσαν καλά για να πάρουμε κάποιους βαθμούς. Είχα τόση στήριξη όλο το σαββατοκύριακο, εντούτοις, μπορούμε να δούμε ότι το αυτοκίνητο έχει κάνει ένα βήμα μπροστά, αλλά πρέπει να εξετάσουμε την αξιοπιστία τώρα”.
Cyril Abiteboul, Διευθύνων Σύμβουλος
“Πρέπει να πούμε συγνώμη στον Jo καθώς τελικά είχε την θέση που χρειαζόταν και όλοι θέλαμε να πάρει αυτούς τους πρώτους του βαθμού σήμερα. Σχεδόν σίγουρα θα το είχε κάνει αν δεν είχαμε το πρόβλημα. Από την άλλη πλευρά είχαμε μια σπουδαία κούρσα με τον Nico. Οδήγησε πολύ καλά, χωρίς λάθη, καλή εκτέλεση στρατηγικής και ήμασταν καλές τριάντα δευτερόλεπτα μπροστά από τις Force Indias. Υπάρχει πάντα ένα κομμάτι απογοήτευσης καθώς είμαστε εκτεθειμένοι σε αδυναμίες αξιοπιστίας, και θα μπορούσαμε να τα πάμε ακόμα καλύτερα σήμερα, αλλά αυτό που είναι σημαντικό είναι ότι οι αναβαθμίσεις λειτουργούσαν καλά και είμαστε ευτυχείς που βλέπουμε αυτό να αναδεικνύεται στα αποτελέσματα. Με περισσότερα που θα έρθουν στους επόμενους αγώνες ελπίζω ότι θα μπορέσουμε να διατηρήσουμε την ορμή που θα φτάσει στο τέλος του πρώτου μέρους της σεζόν σε υψηλό επίπεδο.
“Οι βαθμοί είναι ένας καλός τρόπος για να τερματίσουμε το σαββατοκύριακο της 40ής επετείου μας. Ενώ μπορούμε να γιορτάσουμε το παρελθόν, είναι επίσης καλό να βλέπουμε και τους νεότερους οδηγούς μας. Συγχαρητήρια στον δοκιμαστή μας Nicholas Latifi που κέρδισε την πρώτη του νίκη στην F2 και ο οδηγός ανάπτυξης Oliver Rowland που πήρε τους πρώτους του βαθμούς.
Αποτελέσματα
Pos | Driver | Time/Retired | Pts |
---|---|---|---|
1 | 1:21:27.430 | 25 | |
2 | +14.063s | 18 | |
3 | +36.570s | 15 | |
4 | +52.125s | 12 | |
5 | +65.955s | 10 | |
6 | +68.109s | 8 | |
7 | +93.989s | 6 | |
8 | +1 lap | 4 | |
9 | +1 lap | 2 | |
10 | +1 lap | 1 | |
11 | +1 lap | 0 | |
12 | +1 lap | 0 | |
13 | +1 lap | 0 | |
14 | +1 lap | 0 | |
15 | +1 lap | 0 | |
16 | +1 lap | 0 | |
17 | +1 lap | 0 | |
NC | DNF | 0 | |
NC | DNF | 0 | |
NC | DNS | 0 |
Βαθμολογία Οδηγών
Pos | Driver | Nationality | Car | Pts |
---|---|---|---|---|
1 | GER | Ferrari | 177 | |
2 | GBR | Mercedes | 176 | |
3 | FIN | Mercedes | 154 | |
4 | AUS | Red Bull Racing TAG Heuer | 117 | |
5 | FIN | Ferrari | 98 | |
6 | NED | Red Bull Racing TAG Heuer | 57 | |
7 | MEX | Force India Mercedes | 52 | |
8 | FRA | Force India Mercedes | 43 | |
9 | ESP | Toro Rosso | 29 | |
10 | GER | Renault | 26 | |
11 | BRA | Williams Mercedes | 23 | |
12 | CAN | Williams Mercedes | 18 | |
13 | FRA | Haas Ferrari | 18 | |
14 | DEN | Haas Ferrari | 11 | |
15 | GER | Sauber Ferrari | 5 | |
16 | RUS | Toro Rosso | 4 | |
17 | ESP | McLaren Honda | 2 | |
18 | GBR | Renault | 0 | |
19 | SWE | Sauber Ferrari | 0 | |
20 | BEL | McLaren Honda | 0 | |
21 | ITA | Sauber Ferrari | 0 |
Βαθμολογία Κατασκευαστών
Pos | Team | Pts |
---|---|---|
1 | Mercedes | 330 |
2 | Ferrari | 275 |
3 | Red Bull Racing TAG Heuer | 174 |
4 | Force India Mercedes | 95 |
5 | Williams Mercedes | 41 |
6 | Toro Rosso | 33 |
7 | Haas Ferrari | 29 |
8 | Renault | 26 |
9 | Sauber Ferrari | 5 |
10 | McLaren Honda | 2 |