Η Renault ανέβηκε στην έβδομη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών μετά από ένα εξαιρετικό ντεμπούτο του Carlos Sainz στο Grand Prix των Ηνωμένων Πολιτειών. Ο Carlos τερμάτισε έβδομος δίνοντας μάχη για να ισοφαρίσει την καλύτερη θέση της Renault για φέτος που είναι η έκτη. Ο Nico Hülkenberg δεν ήταν τόσο τυχερός παρά το γεγονός ότι έκανε ένα ισχυρό ξεκίνημα καθώς αναγκάστηκε να αποσυρθεί όταν το μονοθέσιο του είχε πτώση της πίεσης του λαδιού στις αρχές του αγώνα.
Nico Hülkenberg, #27, R.S.17-04: Ξεκίνησε 19ος, DNF
“Είχαμε πρόβλημα με την πίεση του λαδιού, έπεσε έτσι μας ανάγκασε να αποσυρθούμε και να σταματήσουμε τον αγώνα. Μερικές φορές απλά πάει εναντίον μας και έτσι είναι. Θα το μετατρέψουμε την επόμενη εβδομάδα στο Μεξικό. “
Carlos Sainz, #55, R.S.17-03: Ξεκίνησε 7ος, τερμάτισε 7ος
“Ήταν ένα σπουδαίο ντεμπούτο για μένα με τη Renault και πραγματικά απολάμβανα τον εαυτό μου εκεί έξω. Από την αρχή, κάθε γύρο αισθάνθηκα πιο σίγουρος με το αυτοκίνητο, οπότε ήμουν σε θέση να πιέσω πιο σκληρά. Ήμουν σε θέση να επιτεθώ στις Force Indias, οι οποίες ήταν εκτός δυναμικής για την ομάδα μας στους τελευταίους αγώνες, έτσι να προσπερνάς την μια και να επιτίθεσαι στην άλλη ήταν ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα. Όλα κύλησαν πολύ ομαλά όλο το Σαββατοκύριακο. Ήξερα ότι θα μπορούσα να είμαι γρήγορος και ότι είχα εμπιστοσύνη στον εαυτό μου. Όλη η ομάδα με βοήθησε πραγματικά και αυτό ήταν το κλειδί για την ταχεία προσαρμογή. Για να έχεις τόσο καλό qualifying και αγώνα, με κάνει πολύ χαρούμενο και ευχαριστώ πολύ κάθε μέλος της ομάδας. “
Cyril Abiteboul, Διευθύνων Σύμβουλος
“Ήταν ένα μικτό Σαββατοκύριακο για την ομάδα. Από τη μία πλευρά, ο Carlos έκανε ένα φανταστικό ντεμπούτο με ένα Σαββατοκύριακο χωρίς λάθη. Έφτασε εξαιρετικά παρακινημένος και καλά προετοιμασμένος σε μια ομάδα που ήταν εξίσου έτοιμη. Έχουμε κάνει μια αξιόλογη δουλειά μαζί από την ανακοίνωση της άφιξής του στο Ιαπωνικό Grand Prix. Οδήγησε επιθετικά, αλλά και έξυπνα. Παρά την απώλεια μερικών θέσεων στην αρχή, ήταν σε θέση να επανέλθει με λαμπρές οδηγικές δεξιότητες. Από την άλλη πλευρά, η αξιοπιστία μας κοστίζει ξανά ακριβά με τις ποινές και τη εγκαταλείψει του Nico λόγω ενός κινητήρα που βρίσκεται ακόμη υπό έρευνα. Με την πρώτη ματιά, ο κινητήρας του δεν είναι κατεστραμμένος. Ο Nico θα ήταν σε θέση να πάρει βαθμους. Ζητούμε συγγνώμη για τον Nico, ο οποίος είναι εξίσου απογοητευμένος. Αυτό το Σαββατοκύριακο δείχνει ότι έχουμε όλα όσα πρέπει να αγωνιστούμε για βαθμους και να ανεβούμε στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών. “
Pos | Driver | Time/Retired | Pts |
---|---|---|---|
1 | 1:33:50.991 | 25 | |
2 | +10.143s | 18 | |
3 | +15.779s | 15 | |
4 | +16.768s | 12 | |
5 | +34.967s | 10 | |
6 | +90.980s | 8 | |
7 | +92.944s | 6 | |
8 | +1 lap | 4 | |
9 | +1 lap | 2 | |
10 | +1 lap | 1 | |
11 | +1 lap | 0 | |
12 | +1 lap | 0 | |
13 | +1 lap | 0 | |
14 | +1 lap | 0 | |
15 | +1 lap | 0 | |
16 | +1 lap | 0 | |
NC | DNF | 0 | |
NC | DNF | 0 | |
NC | DNF | 0 | |
NC | DNF | 0 |
Pos | Driver | Nationality | Car | Pts |
---|---|---|---|---|
1 | GBR | Mercedes | 331 | |
2 | GER | Ferrari | 265 | |
3 | FIN | Mercedes | 244 | |
4 | AUS | Red Bull Racing TAG Heuer | 192 | |
5 | FIN | Ferrari | 163 | |
6 | NED | Red Bull Racing TAG Heuer | 123 | |
7 | MEX | Force India Mercedes | 86 | |
8 | FRA | Force India Mercedes | 73 | |
9 | ESP | Renault | 54 | |
10 | BRA | Williams Mercedes | 36 | |
11 | GER | Renault | 34 | |
12 | CAN | Williams Mercedes | 32 | |
13 | FRA | Haas Ferrari | 28 | |
14 | DEN | Haas Ferrari | 15 | |
15 | BEL | McLaren Honda | 13 | |
16 | ESP | McLaren Honda | 10 | |
17 | GBR | Renault | 8 | |
18 | GER | Sauber Ferrari | 5 | |
19 | RUS | Toro Rosso | 5 | |
20 | SWE | Sauber Ferrari | 0 | |
21 | ITA | Sauber Ferrari | 0 | |
22 | FRA | Toro Rosso | 0 | |
23 | NZL | Toro Rosso | 0 |
Pos | Team | Pts |
---|---|---|
1 | Mercedes | 575 |
2 | Ferrari | 428 |
3 | Red Bull Racing TAG Heuer | 315 |
4 | Force India Mercedes | 159 |
5 | Williams Mercedes | 68 |
6 | Toro Rosso | 53 |
7 | Renault | 48 |
8 | Haas Ferrari | 43 |
9 | McLaren Honda | 23 |
10 | Sauber Ferrari | 5 |