Ήταν μια συναισθηματική ημέρα στην πίστα της Suzuka, καθώς η ομάδα της Renault αποχαιρέτισε τον Jolyon Palmer έχοντας έναν καλό τελευταίο αγώνα με την γαλλική ομάδα, κερδίζοντας έξι θέσεις στο Grand Prix της Ιαπωνίας για να τερματίσει 12ος στη Suzuka. Ο Nico Hülkenberg είχε επίσης έναν πολλά υποσχόμενο αγώνα για βαθμούς – φτάνοντας μέχρι την 5η θέση – αλλά αναγκάστηκε να εγκαταλείψει λόγο προβλήματος του μηχανισμού DRS.
Nico Hülkenberg, #27, R.S.17-04: Ξεκίνησε 11ος, DNF
“Ηταν απογοητευτικό, καθώς χάσαμε σημαντικούς βαθμούς σήμερα. Είχα καινούρια ελαστικά Supersoft για τους τελευταίους 13 γύρους Ήμουν σε θέση να περάσω μια Toro Rosso αμέσως μετά τη στάση του pit μου και άρχισα να επιτιθομε στην HAAS. Είναι κρίμα, αλλά ένα μικρό μεταλλικό στοιχείο έσπασε τον μηχανισμό DRS που το άφησε ανοιχτό. Θα εξετάσουμε γιατί έσπασε καθώς χάσαμε μια καλή ευκαιρία. Είμαι σίγουρος ότι μπορούμε να πολεμήσουμε, το μονοθέσιο ήταν αρκετά αξιοπρεπές στον αγώνα σήμερα και υπάρχουν πολλά περισσότερα να έρθουν από εμάς στα τελευταία τέσσερα Grand Prix. “
Jolyon Palmer, #30, R.S.17-03: Ξεκίνησε 18ος, τερμάτισε 12ος
“Είχα έναν σταθερό τελευταίο αγώνα, ξεκινήσαμε από πίσω και με ένα ακόμα γύρο, νομίζω ότι θα μπορούσα να είχα τερματίσει 10ος. Ήταν μια δύσκολη σεζόν, αλλά η ομάδα και εγώ περάσαμε πολλά, είμαι εδώ από την αρχή αυτής της νέας εποχής για την ομάδα. Εύχομαι στην ομάδα ό,τι καλύτερο στο μέλλον. “
Cyril Abiteboul, Διευθύνων Σύμβουλος
“Σήμερα ήταν ο τελευταίος αγώνας του Jolyon. Ήταν ιδιαίτερα δύσκολο καθώς έπρεπε να ξεκινήσει αρκετά πίσω, αλλά χάρη σε μια καλή στρατηγική και μια σταθερή κούρσα, ήταν σε θέση να ανέβει έξι θέσεις και να τελειώσει δωδέκατος. Η απόδοσή του είναι μια ακόμη απόδειξη του επαγγελματισμού και της αφοσίωσής του και ένας πολύ καλός τρόπος να αποχαιρετήσει την οικογένεια της Renault. Ευχόμαστε ειλικρινά το καλύτερο. Ο Nico είχε επίσης μια ισχυρή κούρσα, είχε καλή αρχή, ανεβαίνοντας θέσεις και η στρατηγική ήταν πολλά υποσχόμενη. Δυστυχώς, λίγο μετά το pit stop, έχοντας τον ρυθμό να προσπεράσει, έπρεπε να εγκαταλείψουμε. Είναι πολύ απογοητευτικό, καθώς η αξιοπιστία ήταν η αδυναμία μας αυτή τη σεζόν. Σε γενικές γραμμές είχαμε απογοητευτικούς back to back αγώνες χωρίς βαθμους. Βρισκόμαστε σε μια μεγάλη μάχη στο πρωτάθλημα Κατασκευαστών και πρέπει να εκμεταλλευτούμε το καθένα από τους τέσσερις τελευταίους αγώνες. Θα ανασυνταχθούμε πριν γυρίσουμε στο Ώστιν και επιστρέψουμε με μια ανανεωμένη δυναμική.
“Θα ήθελα να συγχαρώ την Red Bull Racing για το διπλό πόντιουμ. Ήταν πολύ ισχυροί εδώ και πάλι στη Suzuka, η οποία είναι μια πίστα που χρειάζεται δύναμη κινητηρα και αποδεικνύει για άλλη μια φορά ότι τις Κυριακές, ο κινητήρας της Renault λειτουργεί “.
Pos | Driver | Time/Retired | Pts |
---|---|---|---|
1 | 1:27:31.194 | 25 | |
2 | +1.211s | 18 | |
3 | +9.679s | 15 | |
4 | +10.580s | 12 | |
5 | +32.622s | 10 | |
6 | +67.788s | 8 | |
7 | +71.424s | 6 | |
8 | +88.953s | 4 | |
9 | +89.883s | 2 | |
10 | +1 lap | 1 | |
11 | +1 lap | 0 | |
12 | +1 lap | 0 | |
13 | +1 lap | 0 | |
14 | +1 lap | 0 | |
15 | +2 laps | 0 | |
NC | DNF | 0 | |
NC | DNF | 0 | |
NC | DNF | 0 | |
NC | DNF | 0 | |
NC | DNF | 0 |
Pos | Driver | Nationality | Car | Pts |
---|---|---|---|---|
1 | GBR | Mercedes | 306 | |
2 | GER | Ferrari | 247 | |
3 | FIN | Mercedes | 234 | |
4 | AUS | Red Bull Racing TAG Heuer | 192 | |
5 | FIN | Ferrari | 148 | |
6 | NED | Red Bull Racing TAG Heuer | 111 | |
7 | MEX | Force India Mercedes | 82 | |
8 | FRA | Force India Mercedes | 65 | |
9 | ESP | Toro Rosso | 48 | |
10 | GER | Renault | 34 | |
11 | BRA | Williams Mercedes | 34 | |
12 | CAN | Williams Mercedes | 32 | |
13 | FRA | Haas Ferrari | 28 | |
14 | DEN | Haas Ferrari | 15 | |
15 | BEL | McLaren Honda | 13 | |
16 | ESP | McLaren Honda | 10 | |
17 | GBR | Renault | 8 | |
18 | GER | Sauber Ferrari | 5 | |
19 | RUS | Toro Rosso | 4 | |
20 | SWE | Sauber Ferrari | 0 | |
21 | ITA | Sauber Ferrari | 0 | |
22 | FRA | Toro Rosso | 0 |
Pos | Team | Pts |
---|---|---|
1 | Mercedes | 540 |
2 | Ferrari | 395 |
3 | Red Bull Racing TAG Heuer | 303 |
4 | Force India Mercedes | 147 |
5 | Williams Mercedes | 66 |
6 | Toro Rosso | 52 |
7 | Haas Ferrari | 43 |
8 | Renault | 42 |
9 | McLaren Honda | 23 |
10 | Sauber Ferrari | 5 |