Με καλές καιρικές συνθήκες ξεκίνησε ο αγώνας στην ιστορική Monza, που ήταν για μια ακόμα φορά κατακόκκινη, παρά τις χαμηλές προσδοκίες για τη Ferrari.
Πολύ κακή εκκίνηση για τον Lewis Hamilton, ο οποίος ξεκίνησε με προβλήματα στη μονάδα ισχύος κι έπεσε γρήγορα 4ος. Η μάχη με τον Magnussen και τον Massa καθυστέρησε πολύ τον Βρετανό, ο οποίος τελικά κατάφερε να βρεθεί στη 2η θέση στον 9ο γύρο. Ο Magnussen δεν μπορούσε να κρατήσει καλό ρυθμό και συνέχισε να πέφτει πιο πίσω, παλεύοντας με Vettel, Button και Alonso για τις θέσεις εκτός βάθρου.
Καθώς ο Lewis έκοβε σιγά σιγά τη διαφορά από τον Rosberg, από την 4η θέση και πίσω είχαμε μια επανάληψη του… «τραίνου Magnussen» που είδαμε στο Spa, όμως με το DRS που είχαν όλοι ήταν δύσκολο να δούμε προσπεράσματα. Πρώτος άνοιξε τη σειρά των pit stops ο Vettel στον 19ο γύρο, βάζοντας τη σκληρή γόμα. Ο Bottas πέρασε τον Magnussen για την 4η θέση στον 20ο γύρο, όμως λίγο αργότερα βρήκε τον Vettel μπροστά του, ο οποίος και λόγω του pit stop που έκανε νωρίτερα είχε καταφέρει να κινηθεί ταχύτερα.
Στον 24ο-25ο γύρο έγινε το pit stop για τον Rosberg, με τον Hamilton να μπαίνει στον αμέσως επόμενο γύρο και τη σειρά μεταξύ τους να μην αλλάζει μετά την ολοκλήρωση των στάσεων. Ο Rosberg δέχθηκε συμβουλή να έχει στο νου του την κατανάλωση καυσίμων μέχρι το τέλος του αγώνα, ενώ ο μηχανικός του Lewis πρότεινε στον οδηγό του να μείνει πιο πίσω, ώστε να μην επηρεάζεται αρνητικά η αεροδυναμική του. Ο Lewis δεν έδειξε πρόθεση να σηκώσει το πόδι από το γκάζι και πίεσε τον Nico, με τον τελευταίο να κάνει λάθος στην 1η στροφή και να χάνει την πρωτοπορία στον 29ο γύρο.
Απογοήτευση για τους tifosi, καθώς έβλεπαν τον Alonso να μη μπορεί να κάνει κάτι ουσιαστικό από την 7η θέση της εκκίνησης και τελικά να εγκαταλείπει άδοξα από μηχανικό πρόβλημα, σταθμεύοντας τη Ferrari του στην έξοδο διαφυγής της 1ης στροφής…
Ο Magnussen συνέχισε να υπερασπίζεται την 5η θέση του με σθένος, παίρνοντας τελικά ποινή στάσης 5 δευτερολέπτων για μια φάση με τον Bottas στην πρώτη στροφή. Μόλις 10 γύρους πριν το τέλος εκτυλίσσονταν ακόμα συγκλονιστικές μάχες, σε εξαιρετικό επίπεδο μεταξύ Magnussen, Ricciardo, Button και Perez για τις θέσεις 6-9, με τους θεατές να μην μπορούν… να κρατήσουν λογαριασμό για τις εναλλαγές θέσης μεταξύ των οδηγών.
Ο Hamilton παρέμεινε άνετα μπροστά, χωρίς να δείχνει σημάδια πτώσης απόδοσης των ελαστικών και συνέχισε να αυξάνει έστω και λίγο κάθε γύρο τη διαφορά του από τον Rosberg, μέχρι να φτάσουμε στον 7ο γύρο πριν το τέλος, όπου ο Βρετανός έδειξε να χαλαρώνει λίγο, ελεγχόμενα, τον ρυθμό του.
Τελικά η νίκη κατέληξε στον Hamilton, με τον Rosberg να ακολουθεί και τον Massa να κλείνει το βάθρο, επιβεβαιώνοντας την πρόοδο της Williams. Πιο πίσω του, με κάποια διαφορά λόγω των πολλών μονομαχιών, τερμάτισε ο Valtteri Bottas, ενώ οι δύο Red Bull τερμάτισαν στις θέσεις 5 κι 6, μετά από μονομαχία Vettel και Ricciardo, με τον Αυστραλό να επικρατεί. Ο Lewis κράτησε για τον εαυτό του pole, ταχύτερο γύρο του αγώνα και νίκη, μειώνοντας τη διαφορά του από τον Rosberg στο πρωτάθλημα κατά 7 βαθμούς, φτανοντάς την στους 22…
by F1Grip
Pos | No | Driver | Team | Laps | Time/Retired | Grid | Pts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes | 53 | Winner | 1 | 25 |
2 | 6 | Nico Rosberg | Mercedes | 53 | +3.1 secs | 2 | 18 |
3 | 19 | Felipe Massa | Williams-Mercedes | 53 | +25.0 secs | 4 | 15 |
4 | 77 | Valtteri Bottas | Williams-Mercedes | 53 | +40.7 secs | 3 | 12 |
5 | 3 | Daniel Ricciardo | Red Bull Racing-Renault | 53 | +50.3 secs | 9 | 10 |
6 | 1 | Sebastian Vettel | Red Bull Racing-Renault | 53 | +59.9 secs | 8 | 8 |
7 | 11 | Sergio Perez | Force India-Mercedes | 53 | +62.5 secs | 10 | 6 |
8 | 22 | Jenson Button | McLaren-Mercedes | 53 | +63.0 secs | 6 | 4 |
9 | 7 | Kimi Räikkönen | Ferrari | 53 | +63.5 secs | 11 | 2 |
10 | 20 | Kevin Magnussen | McLaren-Mercedes | 53 | +66.1 secs | 5 | 1 |
11 | 26 | Daniil Kvyat | STR-Renault | 53 | +71.1 secs | 21 | |
12 | 27 | Nico Hulkenberg | Force India-Mercedes | 53 | +72.6 secs | 13 | |
13 | 25 | Jean-Eric Vergne | STR-Renault | 53 | +73.0 secs | 12 | |
14 | 13 | Pastor Maldonado | Lotus-Renault | 52 | +1 Lap | 16 | |
15 | 99 | Adrian Sutil | Sauber-Ferrari | 52 | +1 Lap | 14 | |
16 | 8 | Romain Grosjean | Lotus-Renault | 52 | +1 Lap | 17 | |
17 | 10 | Kamui Kobayashi | Caterham-Renault | 52 | +1 Lap | 18 | |
18 | 17 | Jules Bianchi | Marussia-Ferrari | 52 | +1 Lap | 19 | |
19 | 21 | Esteban Gutierrez | Sauber-Ferrari | 51 | +2 Lap | 15 | |
20 | 9 | Marcus Ericsson | Caterham-Renault | 51 | +2 Lap | 22 | |
Ret | 14 | Fernando Alonso | Ferrari | 28 | +25 Laps | 7 | |
Ret | 4 | Max Chilton | Marussia-Ferrari | +48 Laps | 20 |
[symple_toggle title=”Βαθμολογία Οδηγών “]
Pos | Driver | Nationality | Team | Points |
---|---|---|---|---|
1 | Nico Rosberg | German | Mercedes | 238 |
2 | Lewis Hamilton | British | Mercedes | 216 |
3 | Daniel Ricciardo | Australian | Red Bull Racing-Renault | 166 |
4 | Valtteri Bottas | Finnish | Williams-Mercedes | 122 |
5 | Fernando Alonso | Spanish | Ferrari | 121 |
6 | Sebastian Vettel | German | Red Bull Racing-Renault | 106 |
7 | Jenson Button | British | McLaren-Mercedes | 72 |
8 | Nico Hulkenberg | German | Force India-Mercedes | 70 |
9 | Felipe Massa | Brazilian | Williams-Mercedes | 55 |
10 | Kimi Räikkönen | Finnish | Ferrari | 41 |
11 | Sergio Perez | Mexican | Force India-Mercedes | 39 |
12 | Kevin Magnussen | Danish | McLaren-Mercedes | 38 |
13 | Jean-Eric Vergne | French | STR-Renault | 11 |
14 | Romain Grosjean | French | Lotus-Renault | 8 |
15 | Daniil Kvyat | Russian | STR-Renault | 8 |
16 | Jules Bianchi | French | Marussia-Ferrari | 2 |
17 | Adrian Sutil | German | Sauber-Ferrari | 0 |
18 | Marcus Ericsson | Swedish | Caterham-Renault | 0 |
19 | Pastor Maldonado | Venezuelan | Lotus-Renault | 0 |
20 | Esteban Gutierrez | Mexican | Sauber-Ferrari | 0 |
21 | Max Chilton | British | Marussia-Ferrari | 0 |
22 | Kamui Kobayashi | Japanese | Caterham-Renault | 0 |
23 | Andre Lotterer | German | Caterham-Renault | 0 |
[/symple_toggle]
[symple_toggle title=”Βαθμολογία Κατασκευαστών “]
Pos | Team | Points |
---|---|---|
1 | Mercedes | 454 |
2 | Red Bull Racing-Renault | 272 |
3 | Williams-Mercedes | 177 |
4 | Ferrari | 162 |
5 | McLaren-Mercedes | 110 |
6 | Force India-Mercedes | 109 |
7 | STR-Renault | 19 |
8 | Lotus-Renault | 8 |
9 | Marussia-Ferrari | 2 |
10 | Sauber-Ferrari | 0 |
11 | Caterham-Renault | 0 |
[/symple_toggle]