Η Red Bull Racing του Daniel Ricciardo έδειξε καλή απόδοση στο σημερινό ιταλικό Grand Prix καθώς τερμάτισε στην 5η θέση. Ο Daniel προσπέρασε τέσσερα αυτοκίνητα σε λιγότερο από 10 γύρους για να εξασφαλίσει την πέμπτη θέση και την εδραίωση στην τρίτη θέση στο πρωτάθλημα των οδηγών. Ο team mate του Sebastian Vettel τερμάτισε ακριβώς πίσω του στην 6η θέση, για μεγάλο χρονικό διάστημα κατά διάρκεια του αγώνα ήταν στην 4η θέση.
Η Scuderia Toro Rosso τερμάτισε στον εντός έδρας αγώνα στην 11η θέση με τον Daniil Kvyat και την 13η με τον Jean-Eric Vergne, ενώ οι Pastor Maldonado και Romain Grosjean τερμάτισαν στην 14η και 16η αντίστοιχα για την Lotus. Οι Kamui Kobayashi και Marcus Ericsson τερμάτισαν στις θέσεις 17 και 20, και τα οκτώ μονοθέσια Renault περάσαν την καρό σημαία στο δυσκολότερο αγώνα της χρονιάς για τις Μονάδες ισχύος.
O Rémi Taffin, επικεφαλής δραστηριοτήτων πίστας δήλωσε:
Και τα οκτώ μονοθέσια μας είδαν την καρό σημαία, η οποία ήταν η ελάχιστη απαίτηση για τον αγώνα. Η Πέμπτη και έκτη θέση δεν είναι απαραίτητα αυτό που στοχεύαμε, αλλά αν λάβουμε υπόψη το σχετικό ρυθμό των άλλων μονοθεσιών είναι στο ίδιο επίπεδο με τις προσδοκίες μας για αυτόν τον αγώνα. Στον γύρο ήμασταν σε δύσκολη κατάσταση, αλλά είδαμε ότι η ταχύτητα στην ευθεία ήταν αρκετή για να κάνουμε προσπεράσεις, όπως ο Daniel έδειξε με τις κινήσεις του στους τελευταίους γύρους του αγώνα.Η Monza είναι μια πίστα one-off και δεν θα αντιμετωπίσουμε το ίδιο υψηλές ταχύτητες, χαμηλή διαμόρφωση κάθετης δύναμης και πάλι φέτος. Γνωρίζουμε, ωστόσο, ότι έχουμε κάνει καλή πρόοδο στην ενεργειακή διαχείριση και την τελική ταχύτητα και βάζοντας αυτά μαζί και διατήρηση της ορμής που έχουμε θα πρέπει να επιστρέψουμε στις πρώτες θέσεις, ή κοντά σε αυτές, στους επόμενους αγώνες.
[symple_toggle title=”English Version”]
Infiniti Red Bull Racing’s Daniel Ricciardo showed good performance to race to a strong fifth in today’s Italian Grand Prix. Daniel overtook four cars in less than 10 laps to secure fifth and consolidate his third position in the drivers’ championship. Team-mate Sebastian Vettel finished just behind in sixth having run in fourth for a long period of the race.
Scuderia Toro Rosso claimed 11th with Daniil Kvyat and 13th with Jean-Eric Vergne, while Pastor Maldonado and Romain Grosjean finished P14 and P16 respectively for Lotus F1 Team. With Kamui Kobayashi and Marcus Ericsson crossing the line P17 and P20, all eight Renault-powered cars passed the chequered flag at the hardest race of the year for the Power Units.
Rémi Taffin, Head of Track Operations:
We got all eight cars to the chequered flag, which was the minimum requirement for the race. Fifth and sixth as the highest finishes is not necessarily what we aim for, but when we consider the relative pace of the other cars it is on a par with our expectations for this race. Over one lap we were down, but we saw that the straightline speed was enough to overtake, as Daniel showed with his moves in the latter stages of the race.
Monza is a bit of a one-off and we will not encounter the same high-speed, low downforce configuration again this year. We do know however that we have made good strides in energy management and top speed and putting these together and keeping momentum should see us return to the front, or close to the front, in the future races.
[/symple_toggle]
[symple_toggle title=”French Version”]
Daniel Ricciardo, pilote Infiniti Red Bull Racing, a livré aujourd’hui une belle performance en terminant cinquième du Grand Prix d’Italie. L’Australien a dépassé quatre concurrents en l’espace de seulement dix tours pour décrocher la cinquième place et consolider son troisième rang au championnat Pilotes. Son coéquipier Sebastian Vettel a fini juste derrière, sixième, après avoir évolué en quatrième position pendant une bonne partie de la course.
Scuderia Toro Rosso a signé les 11ème et 13ème places, Daniil Kvyat devant Jean-Eric Vergne, tandis que Pastor Maldonado et Romain Grosjean ont terminé respectivement 14ème et 16ème. En y ajoutant les arrivées de Kamui Kobayashi (17ème) et Marcus Ericsson (20ème), Renault a propulsé ainsi ses huit monoplaces jusqu’au drapeau à damier, et ce sur le circuit le plus exigeant de la saison pour les groupes propulseurs.
Rémi Taffin, directeur des activités piste Renault Sport F1 :
« Nos huit monoplaces rallient l’arrivée ; il s’agissait là de l’une de nos exigences minimales pour ce Grand Prix. Bien sûr, nous n’avons forcément pas pour ambition d’avoir comme meilleur classement une cinquième et sixième place. Cependant, au vu de notre rythme par rapport aux autres voitures, nous nous situons au niveau de nos prévisions pour cette course. Nous accusions un déficit de performance sur un tour, mais avons pu constater que notre vitesse de pointe se révélait suffisante pour dépasser. Daniel l’a d’ailleurs prouvé avec la remontée qu’il a effectuée dans la dernière partie de course.
Monza reste un cas isolé et nous n’allons plus rencontrer de circuits à haute vitesse nécessitant de faibles appuis aérodynamiques cette saison. En revanche, nous sommes certains d’avoir réalisé de véritables progrès en matière de gestion d’énergie et de vitesse de pointe. En les associant et en continuant sur cette dynamique, nous devrions revenir aux avant-postes, ou pas très loin, lors des prochains Grands Prix. »
[/symple_toggle]