Η Renault είχε ένα απογοητευτικο αγώνα στο κινεζικό γκραν πρι με τον Nico Hulkenberg να τερματίζει στην 12η θεση και τον Jolyon Palmer στην 13η θεση μετά από 56 γύρους στο Shanghai International Circuit.
Nico Hulkenberg, # 27, R.S.17-02: Ξεκίνησε P7,τερμάτισε P12
«Πήραμε το ρίσκο στο τέλος του πρώτου γύρου και βάλαμε σλικ ελαστικά καθώς η πίστα ήταν στεγνή, εκτός από την ευθεία εκκίνησης. Όταν βγήκα από τα πιτ όμως, ο Stroll έχασε τον έλεγχο του μονοθεσιου με αποτέλεσμα το εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας, και σε υγρές συνθήκες, αν δεν μπορείς να πιέσεις, θα χάσεις όλη τη θερμοκρασία των ελαστικών. Έχασα την πρόσφυση ήταν σαν να οδηγώ σε πάγο και γλίστρησα μερικές φορές … Από εκεί και μετά όλα πήγαν στραβά, το VSC σχεδόν κατέστρεψε τη στρατηγική μας και τον αγώνα. Είναι κρίμα, γιατί πιστεύω ότι θα μπορούσε να πάει πολύ καλά για εμάς σήμερα.»
Jolyon Palmer, # 30, R.S.17-01: Ξεκίνησε P20 (από το pit-lane), τερμάτισε P13
«Ήταν ένας δύσκολος αγώνας. Κάναμε την σωστή κίνηση στο pit στο τέλος του γύρου σχηματισμού, αλλά πάτησα βρεγμένο όταν πάλεψα με την Toro Rosso, τότε τα ελαστικά έχασαν τη θερμοκρασία στο Virtual Safety Car, γι ‘αυτό ήταν ένα πολύ δύσκολο πρώτο stint. Στη θετική πλευρά, το αυτοκίνητο δούλεψε με αξιοπιστία και πλέον έκανα κάποια χιλιόμετρα. Τώρα κάνουμε επαναφορά και πάμε στο Μπαχρέιν με στόχο ένα πολύ καλύτερο Σαββατοκύριακο.»
Cyril Abiteboul, Διευθύνων Σύμβουλος
«Σε τελική ανάλυση, αυτό ήταν ένα απογοητευτικό Σαββατοκύριακο για εμάς. Δείξαμε ισχυρή δυναμική με την 7η θεση μας το Σάββατο, όμως ο αγώνας δεν παρέδωσε τα αποτελέσματα που θέλαμε. Το πρόωρο εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας είχε σαν αποτελέσματα να την στρατηγική μας με τον NIco να λαμβάνει επίσης 15 δευτερόλεπτα ποινών. Είμαστε απογοητευμένοι που και στο δεύτερο Grand Prix τελείωσε χωρίς βαθμούς, ωστόσο τα θετικά είναι ότι δείξαμε τόσο το ρυθμό και την αξιοπιστία μας. Πρέπει να αξιοποιήσουμε την δυναμική μας καλύτερα στους επόμενους αγώνες «.
Αποτελέσματα
POS | DRIVER | TIME/RETIRED | PTS |
---|---|---|---|
1 | 1:37:36.158 | 25 | |
2 | +6.250s | 18 | |
3 | +45.192s | 15 | |
4 | +46.035s | 12 | |
5 | +48.076s | 10 | |
6 | +48.808s | 8 | |
7 | +72.893s | 6 | |
8 | +1 lap | 4 | |
9 | +1 lap | 2 | |
10 | +1 lap | 1 | |
11 | +1 lap | 0 | |
12 | +1 lap | 0 | |
13 | +1 lap | 0 | |
14 | +1 lap | 0 | |
15 | +1 lap | 0 | |
NC | DNF | 0 | |
NC | DNF | 0 | |
NC | DNF | 0 | |
NC | DNF | 0 | |
NC | DNF | 0 |
Βαθμολογία οδηγών
POS | DRIVER | NATIONALITY | CAR | PTS |
---|---|---|---|---|
1 | GER | FERRARI | 43 | |
2 | GBR | MERCEDES | 43 | |
3 | NED | RED BULL RACING TAG HEUER | 25 | |
4 | FIN | MERCEDES | 23 | |
5 | FIN | FERRARI | 22 | |
6 | AUS | RED BULL RACING TAG HEUER | 12 | |
7 | ESP | TORO ROSSO | 10 | |
8 | BRA | WILLIAMS MERCEDES | 8 | |
9 | MEX | FORCE INDIA MERCEDES | 8 | |
10 | DEN | HAAS FERRARI | 4 | |
11 | RUS | TORO ROSSO | 2 | |
12 | FRA | FORCE INDIA MERCEDES | 2 | |
13 | GER | RENAULT | 0 | |
14 | FRA | HAAS FERRARI | 0 | |
15 | ITA | SAUBER FERRARI | 0 | |
16 | BEL | MCLAREN HONDA | 0 | |
17 | GBR | RENAULT | 0 | |
18 | SWE | SAUBER FERRARI | 0 |
Βαθμολογία κατασκευαστών
POS | TEAM | PTS |
---|---|---|
1 | MERCEDES | 66 |
2 | FERRARI | 65 |
3 | RED BULL RACING TAG HEUER | 37 |
4 | TORO ROSSO | 12 |
5 | FORCE INDIA MERCEDES | 10 |
6 | WILLIAMS MERCEDES | 8 |
7 | HAAS FERRARI | 4 |
8 | RENAULT | 0 |
9 | SAUBER FERRARI | 0 |
10 | MCLAREN HONDA | 0 |