Η Renault σημείωσε βαθμούς με την όγδοη θέση χάρη σε ένα ισχυρό και αποφασιστικό αγώνα απο τον Nico Hülkenberg στην πίστα Gilles Villeneuve. Πάντα πεινασμένος, ο Nico κυνηγούσε τη Ferrari του Kimi Räikkönen για την έβδομη θέση στους τελευταίους γύρους και τελείωσε μόλις 1,7 δευτερόλεπτα πίσω. Ο Jolyon Palmer οδήγησε με εξίσου αποφασισμένο τρόπο για να τερματίσει μόνο ένα δευτερόλεπτο από τους βαθμούς στην 11η θεση.
Nico Hülkenberg, #27, R.S.17-02: Ξεκίνησε το 10ος, τερμάτισε 8ος.
“Ο αγώνας σήμερα ήταν αρκετά θετικός για μας συνολικά. Όλα δούλευαν αρκετά ομαλά αν και ο άνεμος ήταν τρελός κατά περιόδους φυσώντας το μονοθέσιο από τα αριστερά προς τα δεξιά! Προφανώς μας βοήθησαν μερικά DNF, αλλά βρήκα τον εαυτό μου στην όγδοη θέση μαζί με τέσσερις βαθμούς δεν είναι κακή επίδοση δεδομένου ότι ήταν μια πίστα που δεν ξέραμε τι απόδοση θα έχουμε”.
Jolyon Palmer, #30, R.S.17-03: Ξεκίνησε 15ος, τερμάτισε 11ος.
“Τερμάτισα στην 11η θέση και πάλι σήμερα, δύο αγώνες στη σειρά σε απόσταση από τους βαθμούς. Αυτό είναι πολύ απογοητευτικό, χάσαμε πολύ στην αρχή με το χάος, έχασα θέσεις και έμεινα πίσω από τον Grosjean για περίπου 60 γύρους και δεν μπόρεσα να φτάσω αρκετά κοντά για να επιτεθώ. Νομίζω ότι ο ρυθμός ήταν λίγο καλύτερος και αν μπορούσα να ξεκινήσω μερικές θέσεις ψηλότερα, θα μπορούσαμε να φτάσουμε στους βαθμούς. Ο αγώνας ήταν πολύ καλύτερος και πάλι, το 2ο Σαββατοκύριακο ήταν θετικό, απλά πρέπει να συνεχίσουμε να εργαζόμαστε σκληρά.”
Cyril Abiteboul, Διευθύνων Σύμβουλος:
“Είχαμε έναν καλό αγώνα σήμερα στο Μόντρεαλ, τα αποτελέσματα ήταν θετικά και είμαστε ευχαριστημένοι που μπήκαμε στους βαθμούς μετά από έναν απογοητευτικό αγώνα στο Μονακό. Ο σημερινός αγώνας μας επέτρεψε να μειώσουμε την διαφορά μεταξύ εμάς και της Williams, καθώς στοχεύουμε στην έκτη θέση στο πρωτάθλημα Κατασκευαστών πριν από το διάλειμμα στα μέσα της σεζόν. Ο Nico είχε μια καλή κούρσα, με πολύ δυνατό ρυθμό. Ήταν σε θέση να παραμείνει εστιασμένος και να παραμένει ανεπηρέαστος από το χάος και τις ποινές γύρω του. Ο Jo είχε μια παρόμοια στρατηγική και τώρα έχει δύο 11ες θέσεις στη σειρά. Η προτεραιότητα είναι να κερδίσει βαθμούς και να συμβάλει στην προσπάθεια της ομάδας να κερδίσει έδαφος στο πρωτάθλημα Κατασκευαστών. “
Αποτελέσματα
Pos | Driver | Time/Retired | Pts |
---|---|---|---|
1 | 1:33:05.154 | 25 | |
2 | +19.783s | 18 | |
3 | +35.297s | 15 | |
4 | +35.907s | 12 | |
5 | +40.476s | 10 | |
6 | +40.716s | 8 | |
7 | +58.632s | 6 | |
8 | +60.374s | 4 | |
9 | +1 lap | 2 | |
10 | +1 lap | 1 | |
11 | +1 lap | 0 | |
12 | +1 lap | 0 | |
13 | +1 lap | 0 | |
14 | +1 lap | 0 | |
15 | +2 laps | 0 | |
16 | DNF | 0 | |
NC | DNF | 0 | |
NC | DNF | 0 | |
NC | DNF | 0 | |
NC | DNF | 0 |
Βαθμολόγια Οδηγών
Pos | Driver | Nationality | Car | Pts |
---|---|---|---|---|
1 | GER | Ferrari | 141 | |
2 | GBR | Mercedes | 129 | |
3 | FIN | Mercedes | 93 | |
4 | FIN | Ferrari | 73 | |
5 | AUS | Red Bull Racing TAG Heuer | 67 | |
6 | NED | Red Bull Racing TAG Heuer | 45 | |
7 | MEX | Force India Mercedes | 44 | |
8 | FRA | Force India Mercedes | 27 | |
9 | ESP | Toro Rosso | 25 | |
10 | BRA | Williams Mercedes | 20 | |
11 | GER | Renault | 18 | |
12 | FRA | Haas Ferrari | 10 | |
13 | DEN | Haas Ferrari | 5 | |
14 | GER | Sauber Ferrari | 4 | |
15 | RUS | Toro Rosso | 4 | |
16 | CAN | Williams Mercedes | 2 | |
17 | GBR | Renault | 0 | |
18 | SWE | Sauber Ferrari | 0 | |
19 | ESP | McLaren Honda | 0 | |
20 | ITA | Sauber Ferrari | 0 | |
21 | BEL | McLaren Honda | 0 |
Βαθμολογία Κατασκευαστών
Pos | Team | Pts |
---|---|---|
1 | Mercedes | 222 |
2 | Ferrari | 214 |
3 | Red Bull Racing TAG Heuer | 112 |
4 | Force India Mercedes | 71 |
5 | Toro Rosso | 29 |
6 | Williams Mercedes | 22 |
7 | Renault | 18 |
8 | Haas Ferrari | 15 |
9 | Sauber Ferrari | 4 |
10 | McLaren Honda | 0 |