Η ομάδα της Renault είχε έναν δύσκολο αγώνα στο Grand Prix της Μαλαισίας με τον Nico Hülkenberg να τερματίζει στην 16η θέση. Μετά το γύρισμα του μονοθέσιου του δύο φορές κατά τη διάρκεια του αγώνα, ο Jolyon Palmer τερμάτισε στην 15η θέση.
Nico Hülkenberg, #27, R.S.17-04: Ξεκίνησε 8ος, Τερμάτισε 16ος
“Ήταν μια πολύ απογοητευτική Κυριακή. Ξεκίνησα με μια εκκίνηση που δεν ήταν φανταστική, χάσαμε μερικές θέσεις, αλλά από τότε βρισκόμασταν στο πίσω μέρος του Grid για τον υπόλοιπο αγώνα. Υπήρχαν δύσκολες καταστάσεις, μπήκαμε στην κυκλοφορία και έπρεπε να κάνω pit stop δύο φορές. Πήρα μερικά μεγάλα ρίσκα να προσπαθήσω να ανέβω θέσεις, είναι λυπηρό ότι δεν μπορούσαμε να δείξουμε την ταχύτητα και τις δυνατότητες του μονοθέσιου. Θα έχουμε έναν καλύτερο αγώνα την επόμενη Κυριακή. “
Jolyon Palmer, #30, R.S.17-03: Ξεκίνησε 12ος, Τερμάτισε 15ος
“Η εκκίνηση του αγώνα δεν ήταν καλή και βρέθηκα πίσω από τον Nico για ένα μεγάλο μέρος του αγώνα και υπήρξαν μερικές καλές προσπεράσεις. Μετά από αυτό έχασα το μονοθέσιο και δεν ξέρω γιατί, ήταν έκπληξη και για έμενα, από εκεί και περα χάσαμε ότι ελπίδα είχαμε για βαθμούς. Συνεχίζουμε και κοιτάμε μπροστά στην επόμενη εβδομάδα. “
Cyril Abiteboul, Διευθύνων Σύμβουλος
“Η ομάδα είχε ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο που τελείωσε με έναν κακό αποτέλεσμα. Εκτός από τα προκριματικά, δεν μπορούσαμε να κάνουμε το μονοθέσιο να λειτουργεί σωστά, όπως είχαμε κάνει σε προηγούμενους αγώνες.
Μετά από ένα πολύ φτωχό πρώτο γύρο από τα δύο μας μονοθέσια μας, βρισκόμασταν στο πίσω μέρος του Grid και μείναμε εκεί μέχρι το τέλος του αγώνα. Προσπαθήσαμε να είμαστε λίγο πιο επιθετικοί με τη στρατηγική του Nico. Τον τραβήξαμε νωρίτερα στα πιτς, κάτι που δεν λειτούργησε υπέρ μας καθώς βρήκε κυκλοφορία μετά το Pit stop. Οι προσπάθειές του να κερδίσει θέσεις αύξησαν την υποβάθμιση των ελαστικών κάτι που σήμαινε ότι αναγκαστήκαμε να πραγματοποιήσουμε ένα δεύτερο Pit stop για λόγους ασφαλείας. Ο Jolyon βρισκόταν σε παρόμοιο σημείο με τον Nico πριν γυρίσει το μονοθέσιο δύο φορές, γεγονός που τον έκανε να χάσει μερικές θέσεις και τελικά να έχει ένα κακό τελικό αποτέλεσμα. Είναι η τελευταία φορά που θέλουμε να δούμε αυτή την απόδοση και θα λάβουμε τα απαραίτητα μέτρα για να κατανοήσουμε καλύτερα την έλλειψη απόδοσης μας αυτό το Σαββατοκύριακο. Είμαι πεπεισμένος ότι θα ανακάμψουμε και θα επανέλθουμε στη Suzuka.
Σε μια άλλη σημείωση, θα ήθελα να συγχαρώ την Red Bull Racing για το διπλό βάθρο. Ήταν μια μεγάλη προσπάθεια από όλη την ομάδα εδώ στη Μαλαισία και είναι υπέροχο να δούμε την ομάδα των συνεργατών μας να πετύχενει! ”
Αποτελέσματα
Pos | Driver | Time/Retired | Pts |
---|---|---|---|
1 | 1:30:01.290 | 25 | |
2 | +12.770s | 18 | |
3 | +22.519s | 15 | |
4 | +37.362s | 12 | |
5 | +56.021s | 10 | |
6 | +78.630s | 8 | |
7 | +1 lap | 6 | |
8 | +1 lap | 4 | |
9 | +1 lap | 2 | |
10 | +1 lap | 1 | |
11 | +1 lap | 0 | |
12 | +1 lap | 0 | |
13 | +1 lap | 0 | |
14 | +1 lap | 0 | |
15 | +1 lap | 0 | |
16 | +1 lap | 0 | |
17 | +1 lap | 0 | |
18 | +2 laps | 0 | |
NC | DNF | 0 | |
NC | DNS | 0 |
Βαθμολογία Οδηγών
Pos | Driver | Nationality | Car | Pts |
---|---|---|---|---|
1 | GBR | Mercedes | 281 | |
2 | GER | Ferrari | 247 | |
3 | FIN | Mercedes | 222 | |
4 | AUS | Red Bull Racing TAG Heuer | 177 | |
5 | FIN | Ferrari | 138 | |
6 | NED | Red Bull Racing TAG Heuer | 93 | |
7 | MEX | Force India Mercedes | 76 | |
8 | FRA | Force India Mercedes | 57 | |
9 | ESP | Toro Rosso | 48 | |
10 | GER | Renault | 34 | |
11 | BRA | Williams Mercedes | 33 | |
12 | CAN | Williams Mercedes | 32 | |
13 | FRA | Haas Ferrari | 26 | |
14 | BEL | McLaren Honda | 13 | |
15 | DEN | Haas Ferrari | 11 | |
16 | ESP | McLaren Honda | 10 | |
17 | GBR | Renault | 8 | |
18 | GER | Sauber Ferrari | 5 | |
19 | RUS | Toro Rosso | 4 | |
20 | SWE | Sauber Ferrari | 0 | |
21 | ITA | Sauber Ferrari | 0 | |
22 | FRA | Toro Rosso | 0 |
Βαθμολογία Κατασκευαστών
Pos | Team | Pts |
---|---|---|
1 | Mercedes | 503 |
2 | Ferrari | 385 |
3 | Red Bull Racing TAG Heuer | 270 |
4 | Force India Mercedes | 133 |
5 | Williams Mercedes | 65 |
6 | Toro Rosso | 52 |
7 | Renault | 42 |
8 | Haas Ferrari | 37 |
9 | McLaren Honda | 23 |
10 | Sauber Ferrari | 5 |