Ο Jolyon Palmer στο σημερινό Grand Prix του Monaco κατέλαβε την 11η θέση, μετά από 78 γύρους στους δρόμους του πριγκιπάτου.
Ο Jolyon ξεκίνησε από την 16η θεση και οδήγησε έναν συνετό αγώνα για να τελειώσει μόλις 1,3 δευτερόλεπτα μακριά από τους βαθμούς. Ο Nico Hülkenberg εγκατέλειψε όντας στην 10η θέση εκείνη την στιγμή λόγω προβλήματος του κιβωτίου ταχυτήτων στον 16ο γύρο. Μετά το πέρας του σημερινού αγώνα, η Renault διατήρησε την έβδομη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.
Nico Hülkenberg, #27, R.S.17-02: Ξεκίνησε 10ος, DNF (κιβώτιο ταχυτήτων)
“Νομίζω οι βαθμοί ήταν εφικτός στόχος σήμερα. Ήμασταν άνετοι στην 10η θέση και υπήρχε σίγουρα η δυνατότητα να πάρουμε κάποιες θέσεις παραπάνω. Το θέμα με το Μονακό είναι ότι πρέπει να μείνεις στο παιχνίδι και νομίζω ότι η ένατη ή ακόμα και η όγδοη θέση ήταν δυνατή εάν είχαμε τη δυνατότητα να τερματίσουμε. Ήταν αρκετά ξαφνικό. Είδα τον καπνό να βγαίνει από το πίσω μέρος του μονοθέσιου και η ομάδα μου είπε να σταματήσω. Η διάγνωση, ήταν αποτυχία του κιβωτίου ταχυτήτων. Ως οδηγός είναι απογοητευτικό, αλλά σίγουρα δεν μειώνει τις δυνατότητές μας. Θα ανταποδώσουμε στο Μόντρεαλ. “
Jolyon Palmer, #30, R.S.17-03: Ξεκίνησε 16ος, τερμάτισε 11ος.
“Είμαι ευχαριστημένος με τον αγώνα, ο ρυθμός ήταν αρκετά καλός και δεν υπήρχαν λάθη. Ολοκλήρωσα και τους 78 γύρους, κάτι υπέροχο. Είναι πολύ δύσκολο να προσπεράσουμε εδώ, έτσι η 11η θέση από την 16η θέση και μόλις ένα δευτερόλεπτο μακριά από το πρώτους βαθμούς του έτους ήταν ότι καλύτερο! Ένιωθα πολύ άνετα από την 11η θέση και μπορούμε να πάρουμε αυτή τη δυναμική στον Καναδά. “
Cyril Abiteboul, Διευθύνων Σύμβουλος
“Γενικά, ήταν ένα απογοητευτικό Σαββατοκύριακο στο τέλος αυτού του Grand Prix του Μονακό, όπου θέλαμε πραγματικά να συνεχίσουμε την ισχυρή πορεία μας στο Πρωτάθλημα. Η ομάδα έκανε πολλή δουλειά την Παρασκευή που μας επέτρεψε να αντιμετωπίσουμε μια δύσκολη κατάσταση μετά την Πέμπτη, ανακαλύψαμε ότι υπάρχει κίνδυνος με το κιβώτιο ταχυτήτων του Nico, αλλά επιλέξαμε να το κρατήσουμε στο μονοθέσιο για να αποφύγουμε μια ποινή. Είναι απογοητευτικό γιατί ο Nico είχε καλό ρυθμό. Ο Joylon οδήγησε έναν καλό αγώνα και δεν έκανε λάθη που είναι καλό για την εμπιστοσύνη του. Τώρα αυτή η εμπιστοσύνη πρέπει να το βάλει σε θέση να κερδίσει βαθμούς την Κυριακή “.
Pos | Driver | Time/Retired | Pts |
---|---|---|---|
1 | 1:44:44.340 | 25 | |
2 | +3.145s | 18 | |
3 | +3.745s | 15 | |
4 | +5.517s | 12 | |
5 | +6.199s | 10 | |
6 | +12.038s | 8 | |
7 | +15.801s | 6 | |
8 | +18.150s | 4 | |
9 | +19.445s | 2 | |
10 | +21.443s | 1 | |
11 | +22.737s | 0 | |
12 | +23.725s | 0 | |
13 | +49.089s | 0 | |
14 | DNF | 0 | |
15 | DNF | 0 | |
NC | DNF | 0 | |
NC | DNF | 0 | |
NC | DNF | 0 | |
NC | DNF | 0 | |
NC | DNF | 0 |
Βαθμολογία Οδηγών
Pos | Driver | Nationality | Car | Pts |
---|---|---|---|---|
1 | GER | Ferrari | 129 | |
2 | GBR | Mercedes | 104 | |
3 | FIN | Mercedes | 75 | |
4 | FIN | Ferrari | 67 | |
5 | AUS | Red Bull Racing TAG Heuer | 52 | |
6 | NED | Red Bull Racing TAG Heuer | 45 | |
7 | MEX | Force India Mercedes | 34 | |
8 | ESP | Toro Rosso | 25 | |
9 | BRA | Williams Mercedes | 20 | |
10 | FRA | Force India Mercedes | 19 | |
11 | GER | Renault | 14 | |
12 | FRA | Haas Ferrari | 9 | |
13 | DEN | Haas Ferrari | 5 | |
14 | GER | Sauber Ferrari | 4 | |
15 | RUS | Toro Rosso | 4 | |
16 | GBR | Renault | 0 | |
17 | SWE | Sauber Ferrari | 0 | |
18 | CAN | Williams Mercedes | 0 | |
19 | ESP | McLaren Honda | 0 | |
20 | ITA | Sauber Ferrari | 0 | |
21 | BEL | McLaren Honda | 0 |
Βαθμολογία Κατασκευαστών
Pos | Team | Pts |
---|---|---|
1 | Ferrari | 196 |
2 | Mercedes | 179 |
3 | Red Bull Racing TAG Heuer | 97 |
4 | Force India Mercedes | 53 |
5 | Toro Rosso | 29 |
6 | Williams Mercedes | 20 |
7 | Renault | 14 |
8 | Haas Ferrari | 14 |
9 | Sauber Ferrari | 4 |
10 | McLaren Honda | 0 |