Η ομάδα της Renault κατάφερε ένα ακόμα διπλό τερματισμό στο σημερινό Grand Prix του Μονακό. Ο Nico Hülkenberg πέρασε τη γραμμή τερματισμού στην όγδοη θέση. Ο Carlos Sainz κατετάγη στην δεκάτη θέση, δίνοντας στην ομάδα πολύτιμους βαθμους και εδραιώνοντας την τέταρτη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.
Ο Nico χρησιμοποίησε μια δημιουργική στρατηγική για να τρέξει πολλούς γύρους με ελαστικά Ultrasoft για να κερδίσει τη θέση του. Στο πρώτο Pit stop ήταν έκτος, και επανήλθε μέσα στην πρώτη δεκάδα. Αξιοποιώντας πλήρως τα φρέσκα ελαστικά, έκανε μια σειρά γρήγορων γύρων για να τερματίσει στην όγδοη θέση. Ο Γερμανός τερμάτισε κάτω από μισό δευτερόλεπτο από την έβδομη θέση.
Ξεκινώντας από όγδοος, ο Carlos είχε μια διαφορετική στρατηγική. Έτρεξε έντονα στο πρώτο μέρος του αγώνα, αλλά έχασε θέσεις από τον Max Verstappen και τον Nico στα τελευταία στάδια καθώς τον προσπέρασαν με καινούργια ελαστικά.
Η ομάδα της Renault βρίσκεται έξι βαθμούς μπροστα από την McLaren στην κατάταξη του πρωταθλήματος.
Nico Hülkenberg, #27, R.S.18-02: Ξεκίνησε 11ος, τερμάτισε 8ος
“Είναι ένα θετικό συναίσθημα σήμερα. Είχα τη δυνατότητα να ακολουθήσω μια διαφορετική στρατηγική απέναντι στον Carlos και αυτό λειτούργησε καλά. Ήταν μια καλή ανάκαμψη από μια όχι τόσο επιτυχημένη προκριματική χθες και νομίζω ότι η όγδοη θέση ήταν το καλύτερο που μπορούσαμε να κάνουμε. Το πρώτο μου στιντ ήταν πολύ επιτυχημένο. Ήταν πολύ δύσκολο στη μέση του grid, καθώς είχα πολύ graining, αλλά το ελαστικό ανέκαμψε και μπόρεσα να κάνω μερικούς πολύ γρήγορους γύρους και επανήλθα στον αγώνα. Έτσι είναι το Μονακό, μπορεί να είναι τρελό ή μπορεί να είναι σαν σήμερα, αλλά εκμεταλλευτήκαμε τις ευκαιρίες. “
Carlos Sainz, #55, R.S.18-03: Ξεκίνησε 8ος, τερμάτισε 10ος
“Ήταν ένας πολύ δύσκολος αγώνας για μένα. Αλλάξαμε τα ελαστικά στον 16ο γυρο και μετά έπρεπε να κάνω πάνω από 60 γύρους με τα ελαστικά Ultrasoft, το οποίο δεν ήταν ιδανικό λόγω του μεγάλου graining που είχαμε. Δεν μπορούσα να κάνω πολλά – άλλα μονοθέσια σε άλλες στρατηγικές ήταν πολύ γρηγορότερα. Ας δούμε τα πάντα ήρεμα την επόμενη εβδομάδα και να επιστρέψουμε πιο δυνατά στο Μόντρεαλ. “
Cyril Abiteboul,
“Είχαμε ένα μικτό Σαββατοκύριακο. Το συνολικό αποτέλεσμα είναι καλό, δύο μονοθέσια μας στους βαθμους και ένα καλό μαξιλάρι στην τέταρτη θέση στο πρωτάθλημα, αλλά ένας αγώνας όπως αυτός εκθέτει περισσότερες από τις αδυναμίες μας. Ο Carlos έκανε το καλύτερο με τη στρατηγική του, αλλά αντιμετώπισε σοβαρότερη υποβάθμιση των ελαστικών από ό, τι αναμενόταν στο σύνολο των Ultrasoft. Πρέπει να τον ευχαριστήσουμε για το fair play και ότι μας βοήθησε με το αποτέλεσμα σήμερα. Τα πρώτα ελαστικά του Nico επανήλθαν στη ζωή, ώστε να μπορέσουμε να εφαρμόσουμε τη στρατηγική που είχαμε προγραμματίσει, εξασφαλίζοντας την όγδοη θέση. Παρά το γεγονός ότι τα πήγαμε πολύ καλύτερα από το περασμένο έτος στο Μονακό, δεν ήμασταν τόσο ανταγωνιστικοί όσο οι πρόσφατοι αγώνες και χρειάζεται περισσότερη δουλειά για τη διαχείριση και την κατανόηση των ελαστικών, καθώς στη σημερινή κατάσταση είναι σχεδόν καλύτερο να ξεκινάμε από την 11η θεση με μια ελεύθερη επιλογή ελαστικών από το να ξεκινήσουμε μέσα στην πρώτη δεκάδα με τα ελαστικά των κατατακτήριων. Είναι σαφές ότι μερικές ομάδες μπροστά μας καταφέρνουν να λειτουργήσουν, οπότε είναι δυνατό. Ας προχωρήσουμε στο Μόντρεαλ. “
Photo: Renault Sport Formula One Team