Η Renault άνοιξε λογαριασμό στους βαθμούς μετά από ένα σκληρό αγώνα στο σιρκουι του Bahrain. Παρά την συνεχιζόμενη θετική πορεία με την είσοδο στην δεκάδα του Nico Hulkenberg και του Jolyon Palmer το Σάββατο, οι δύο οδηγοί τερμάτισαν χαμηλότερα από ό, τι ξεκίνησαν στον αγώνα. Ο Nico διέσχισε τη γραμμή τερματισμού στην ένατη θέση και o Jolyon τερμάτισε στην δέκατη τρίτη, με τη χρήση στρατηγικών δύο Pitstop.
Nico Hulkenberg, #27, R.S.17-02: Ξεκίνησε 7ος, τερμάτισε 9ος
«Είναι καλό που πήραμε τους πρώτους βαθμούς της σεζόν και νομίζω ότι είχα έναν καλό αγώνα με δεδομένη την ταχύτητα του αυτοκινήτου. Πραγματικά πάλεψα μαζί του και οι δύο βαθμοί που πήραμε ήταν το καλύτερο που μπορούσαμε να κάνουμε με τη στρατηγική που είχαμε. Είμασταν πολύ καλύτεροι στις κατατακτήριες, αλλά κατά τη διάρκεια των 57 γύρων του αγώνα φάνηκαν τα σημεία στα οποία θα πρέπει να βελτιωθούμε. Ευτυχώς, έχουμε δοκιμές εδώ την Τρίτη, οπότε έχουμε μια μεγάλη ευκαιρία για την επίτευξη προόδου. Έχουμε κάποιες αναβαθμίσεις, οι οποίες θα βελτιώσουν ελπίζουμε τον ρυθμό αγώνα μας κατά ένα μεγάλο κομμάτι για τον αγώνα στο Σότσι.»
Jolyon Palmer, #30, R.S.17-01: Ξεκίνησε 10ος, τερμάτισε 13ος
«Ήταν ένας δύσκολος αγώνας. Είχα μια καλή μάχη με τους Alonso και Kvyat μετά το αυτοκίνητο ασφαλείας, αλλά είχα κάποιες επαφές στην συνεχεια με τον Kvyat και δεν βοήθησε τα πράγματα. Δεν είχα πραγματικά το ρυθμό για κάτι περαιτέρω μετά και το degradation που φάνηκε να είναι περισσότερο για μας από ό, τι στα αυτοκίνητα γύρω μας. Ήταν ένα δύσκολο βράδυ, δυστυχώς, όπου αγωνιστήκαμε με την έλλειψη ρυθμού.»
Cyril Abiteboul, Διευθύνων Σύμβουλος
«Σήμερα ανοίξαμε λογαριασμό στους βαθμούς σε ένα σκληρό αγώνα με τον Nico. Μπορεί να έχουμε χάσει μια θέση σε σχέση με τη βέλτιστη στρατηγική, αλλά το πιο σημαντικό στοιχείο για εμάς είναι να κατανοήσουμε γιατί υπάρχει αυτή η διαφορά μεταξύ της απόδοσης του Σαββάτου και του ρυθμού αγώνα την Κυριακή. Ο Jo είχε ένα πιο δύσκολο Grand Prix, γι’αυτό πρέπει, επίσης, να κατανοήσουμε λεπτομερώς μετά την είσοδο του στην πρώτη δεκάδα για πρώτη φορά χθες. Ευτυχώς, το τεστ αυτής της εβδομάδας έρχεται σε μια τέλεια στιγμή για την περαιτέρω κατανόηση μας στα θέματα που προσδιορίσαμε, καθώς και να δοκιμάσουμε την πρώτη σημαντική αναβάθμιση της σεζόν που θα φανεί η μεγάλη πρόοδος και βελτίωση.»
Αποτελέσματα
Pos | Driver | Time/Retired | Pts |
---|---|---|---|
1 | 1:33:53.374 | 25 | |
2 | +6.660s | 18 | |
3 | +20.397s | 15 | |
4 | +22.475s | 12 | |
5 | +39.346s | 10 | |
6 | +54.326s | 8 | |
7 | +62.606s | 6 | |
8 | +74.865s | 4 | |
9 | +80.188s | 2 | |
10 | +95.711s | 1 | |
11 | +1 lap | 0 | |
12 | +1 lap | 0 | |
13 | +1 lap | 0 | |
14 | DNF | 0 | |
NC | DNF | 0 | |
NC | DNF | 0 | |
NC | DNF | 0 | |
NC | DNF | 0 | |
NC | DNF | 0 | |
NC | DNS | 0 |
Βαθμολογία οδηγών
Pos | Driver | Nationality | Car | Pts |
---|---|---|---|---|
1 | GER | Ferrari | 68 | |
2 | GBR | Mercedes | 61 | |
3 | FIN | Mercedes | 38 | |
4 | FIN | Ferrari | 34 | |
5 | NED | Red Bull Racing TAG Heuer | 25 | |
6 | AUS | Red Bull Racing TAG Heuer | 22 | |
7 | BRA | Williams Mercedes | 16 | |
8 | MEX | Force India Mercedes | 14 | |
9 | ESP | Toro Rosso | 10 | |
10 | FRA | Haas Ferrari | 4 | |
11 | DEN | Haas Ferrari | 4 | |
12 | FRA | Force India Mercedes | 3 | |
13 | GER | Renault | 2 | |
14 | RUS | Toro Rosso | 2 | |
15 | GER | Sauber Ferrari | 0 | |
16 | ITA | Sauber Ferrari | 0 | |
17 | GBR | Renault | 0 | |
18 | BEL | McLaren Honda | 0 | |
19 | ESP | McLaren Honda | 0 | |
20 | SWE | Sauber Ferrari | 0 |
Βαθμολογία κατασκευαστών
Pos | Team | Pts |
---|---|---|
1 | Ferrari | 102 |
2 | Mercedes | 99 |
3 | Red Bull Racing TAG Heuer | 47 |
4 | Force India Mercedes | 17 |
5 | Williams Mercedes | 16 |
6 | Toro Rosso | 12 |
7 | Haas Ferrari | 8 |
8 | Renault | 2 |
9 | Sauber Ferrari | 0 |
10 | McLaren Honda | 0 |