Με εξαιρετικές καιρικές συνθήκες ξεκίνησε ο πρώτος αγώνας στο Sochi της Ρωσίας. Στην εκκίνηση ο Hamilton έφυγε πολύ καλά, όμως μέχρι τα πρώτα φρένα ο Rosberg είχε καταφέρει να βρεθεί δίπλα του. Όμως, ο Nico έκανε την υπερβολή στα φρένα, αναγκάστηκε να παραχωρήσει τη θέση του πάλι στον Lewis και να μπει πρόωρα στα pits για αλλαγή ελαστικών.
Ο Bottas κρατούσε εκπληκτικά καλά πίσω από τον Hamilton, χάνοντας σταδιακά έδαφος από τη Mercedes, αλλά με πολύ αργό ρυθμό σε σχέση με όσα έχουμε συνηθίσει στους προηγούμενους αγώνες. Ο Button βρισκόταν σταθερά στην 3η θέση, με τον Alonso αμέσως πίσω του να έχει το μυαλό του στο βάθρο.
Στον 12ο γύρο έκανε την πρώτη του στάση για αλλαγή ελαστικών, ενώ μέχρι εκείνη τη στιγμή έχανε αρκετό χρόνο πίσω από τον Vettel. Εμφανώς ο Γερμανός και αρκετοί άλλοι (όπως για παράδειγμα όλα τα μονοθέσια της μάχης του βάθρου σ’ εκείνη τη φάση) επέλεξαν να καθυστερήσουν τη μοναδική τους στάση στα pits, όσο τα ελαστικά τους κρατούσαν σε καλή κατάσταση. Αυτό άλλαξε με τον Jenson Button, που μπήκε στα pits στον 23ο γύρο, τη στιγμή που ο Lewis συνέχιζε να κατεβάζει τον ταχύτερο γύρο, κινούμενος ακόμα με τη μαλακή γόμα.
Στη μέση περίπου του αγώνα, από τον 25ο γύρο και μετά, άρχισε το… μεγάλο πάρτι των pit stops, με τους οδηγούς που δεν είχαν κάνει μέχρι τότε αλλαγή ελαστικών να συρρέουν στο pitlane, ανακατεύοντας την κατάταξη. Ο Vettel παρέμενε στην πίστα για ακόμα περισσότερο, προσπαθώντας να φέρει στα άκρα τη δική του στρατηγική. Τελικά ο Γερμανός έκανε τη στάση του στον 31ο γύρο.
Ο Rosberg είχε καταφέρει να μπει στη μάχη του βάθρο, διατηρώντας ταχύτητα και ελαστικά, περνώντας τον Bottas για τη 2η θέση. Η Williams περίμενε να περάσει ξανά τον Γερμανό μέχρι το τέλος, με την ελπίδα ότι τα ελαστικά της Mercedes θα καταρρεύσουν σε απόδοση. Παρ’ ολ’ αυτά, ο Nico έδειξε να έχει αποθέματα ταχύτητας με αυτό το set ελαστικών και η σκέψεις για δεύτερη στάση που είχε η ομάδα άρχισαν να επαναπροσδιορίζονται. Μετά από ένα σερί γρήγορων γύρων, με στόχο ένα ακόμα pit stop και επίθεση στο τέλος, ο Rosberg άρχισε να προσπαθεί να φτάσει μέχρι το τέλος.
Ωραία μάχη είχαμε για τη θέση μεταξύ των Alonso και Ricciardo, ενώ Vettel και Raikkonen βρίσκονταν ακριβώς πίσω από τους team mates τους, χωρίς όμως μεταξύ τους μάχη. Την ίδια ώρα και μόλις 7 γύρους πριν το τέλος ο Bottas έδινε τη μεγάλη μάχη για να φτάσει τον Rosberg, σημειώνοντας και τον ταχύτερο γύρο του αγώνα μέχρι εκείνη τη στιγμή.
Ο Φιλανδός δεν κατάφερε να περάσει τον Nico και τελικά το βάθρο παρέμεινε με τους Hamilton, Rosberg, Bottas στις θέσεις τους. Ο Alonso κράτησε πίσω του τον Ricciardo, ενώ μπροστά τους και μόλις έξω από το βάθρο οι Button, Magnussen, που επιβεβαίωσαν μέχρι και το τέλος του Σαββατοκύριακου την πολύ καλή παρουσία της McLaren στη Ρωσία.
Η Mercedes κατέκτησε το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, ενώ ο Lewis αύξησε τη διαφορά του από τον Rosberg στους 17 βαθμούς.
by AutoGrip
Αποτελέσματα:
Pos | No | Driver | Team | Laps | Time/Retired | Grid | Pts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes | 53 | Winner | 1 | 25 |
2 | 6 | Nico Rosberg | Mercedes | 53 | +13.6 secs | 2 | 18 |
3 | 77 | Valtteri Bottas | Williams-Mercedes | 53 | +17.4 secs | 3 | 15 |
4 | 22 | Jenson Button | McLaren-Mercedes | 53 | +30.2 secs | 4 | 12 |
5 | 20 | Kevin Magnussen | McLaren-Mercedes | 53 | +53.6 secs | 11 | 10 |
6 | 14 | Fernando Alonso | Ferrari | 53 | +60.0 secs | 7 | 8 |
7 | 3 | Daniel Ricciardo | Red Bull Racing-Renault | 53 | +61.8 secs | 6 | 6 |
8 | 1 | Sebastian Vettel | Red Bull Racing-Renault | 53 | +66.1 secs | 10 | 4 |
9 | 7 | Kimi Räikkönen | Ferrari | 53 | +78.8 secs | 8 | 2 |
10 | 11 | Sergio Perez | Force India-Mercedes | 53 | +80.0 secs | 12 | 1 |
11 | 19 | Felipe Massa | Williams-Mercedes | 53 | +80.8 secs | 18 | |
12 | 27 | Nico Hulkenberg | Force India-Mercedes | 53 | +81.3 secs | 17 | |
13 | 25 | Jean-Eric Vergne | STR-Renault | 53 | +97.2 secs | 9 | |
14 | 26 | Daniil Kvyat | STR-Renault | 52 | +1 Lap | 5 | |
15 | 21 | Esteban Gutierrez | Sauber-Ferrari | 52 | +1 Lap | 13 | |
16 | 99 | Adrian Sutil | Sauber-Ferrari | 52 | +1 Lap | 14 | |
17 | 8 | Romain Grosjean | Lotus-Renault | 52 | +1 Lap | 15 | |
18 | 13 | Pastor Maldonado | Lotus-Renault | 52 | +1 Lap | 21 | |
19 | 9 | Marcus Ericsson | Caterham-Renault | 51 | +2 Laps | 16 | |
Ret | 10 | Kamui Kobayashi | Caterham-Renault | 21 | +32 Laps | 19 | |
Ret | 4 | Max Chilton | Marussia-Ferrari | 9 | +44 Laps | 20 |
Βαθμολογία Οδηγών:
Pos | Driver | Nationality | Team | Points |
---|---|---|---|---|
1 | Lewis Hamilton | British | Mercedes | 291 |
2 | Nico Rosberg | German | Mercedes | 274 |
3 | Daniel Ricciardo | Australian | Red Bull Racing-Renault | 199 |
4 | Valtteri Bottas | Finnish | Williams-Mercedes | 145 |
5 | Sebastian Vettel | German | Red Bull Racing-Renault | 143 |
6 | Fernando Alonso | Spanish | Ferrari | 141 |
7 | Jenson Button | British | McLaren-Mercedes | 94 |
8 | Nico Hulkenberg | German | Force India-Mercedes | 76 |
9 | Felipe Massa | Brazilian | Williams-Mercedes | 71 |
10 | Kevin Magnussen | Danish | McLaren-Mercedes | 49 |
11 | Sergio Perez | Mexican | Force India-Mercedes | 47 |
12 | Kimi Räikkönen | Finnish | Ferrari | 47 |
13 | Jean-Eric Vergne | French | STR-Renault | 21 |
14 | Romain Grosjean | French | Lotus-Renault | 8 |
15 | Daniil Kvyat | Russian | STR-Renault | 8 |
16 | Jules Bianchi | French | Marussia-Ferrari | 2 |
17 | Adrian Sutil | German | Sauber-Ferrari | 0 |
18 | Marcus Ericsson | Swedish | Caterham-Renault | 0 |
19 | Pastor Maldonado | Venezuelan | Lotus-Renault | 0 |
20 | Esteban Gutierrez | Mexican | Sauber-Ferrari | 0 |
21 | Max Chilton | British | Marussia-Ferrari | 0 |
22 | Kamui Kobayashi | Japanese | Caterham-Renault | 0 |
23 | Andre Lotterer | German | Caterham-Renault |
Βαθμολογία Κατασκευαστών:
Pos | Team | Points |
---|---|---|
1 | Mercedes | 565 |
2 | Red Bull Racing-Renault | 342 |
3 | Williams-Mercedes | 216 |
4 | Ferrari | 188 |
5 | McLaren-Mercedes | 143 |
6 | Force India-Mercedes | 123 |
7 | STR-Renault | 29 |
8 | Lotus-Renault | 8 |
9 | Marussia-Ferrari | 2 |
10 | Sauber-Ferrari | 0 |
11 | Caterham-Renault | 0 |