Η ομάδα της Renault ανέβηκε στην έβδομη θέση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, αφού ο Jolyon Palmer κατέγραψε το καλύτερο αποτέλεσμα της καριέρας του τερματίζοντας στην έκτη θέση στο Grand Prix της Σιγκαπούρης. Για να πάρει αυτούς τους οκτώ πολύτιμους βαθμούς, ο Jolyon είχε μια σταθερή απόδοση, αξιοποιώντας τις υγρές συνθήκες και τις διάφορες παρεμβάσεις του αυτοκινήτου ασφαλείας. Μετά το ατύχημα της εκκίνησης, ο Nico Hulkenberg κέρδισε τέσσερις θέσεις στον πρώτο γύρο ανεβαίνοντας 3ος. Αλλά η επιτυχία δεν ήταν μαζί του: λόγω διαρροής λαδιού, αναγκάστηκε να εγκαταλείψει ως προληπτικό μέτρο.
Nico Hülkenberg – R.S.17-04 n ° 27 – Εκκινησε:7ος – Εγκατάλειψη
«Είναι ένας πολύ απογοητευτικός αγώνας, δουλέψαμε πολύ καθ ‘όλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου και μετά εμφανίστηκε αυτό το πρόβλημα, δεν είναι ιδανικό, αλλά κάνουμε ένα τεχνολογικό αθλητισμό και ένα ομαδικό άθλημα, δυστυχώς είχαμε προβλήματα με τον κινητήρα και αναγκαστήκαμε να αποσύρουμε το μονοθέσιο. “
Jolyon Palmer – R.S.17-03 n ° 30 – Εκίνησε: 11ος – Τερμάτισε: 6ος
“Είμαι πολύ χαρούμενος, αυτό το αποτέλεσμα άργησε πολύ καιρό, αλλά όλα πήγαν καλά σήμερα, ήταν ένας πολύπλοκος αγώνας, με το χάος στο ξεκίνημα και την έντονη βροχή. Τότε οι συνθήκες μας έδωσαν τη δυνατότητα να κερδίσουμε βαθμούς. Είχαμε καλή στρατηγική, κάναμε καλές στάσεις και το μονοθέσιο είχε καλές επιδόσεις στη βροχή, ο επόμενος αγώνας θα είναι ακόμα καλύτερος ».
Cyril Abiteboul, Γενικός Διευθυντής
“Ο αγώνας ήταν συναρπαστικός και γεμάτος δράση, με βροχή και πολλές παρεμβάσεις του αυτοκινήτου ασφαλείας, όπως συμβαίνει συχνά στη Σιγκαπούρη.” Τα συναισθήματά μας είναι ανάμικτα κατά τη στιγμή του απολογισμού, από τη θετική πλευρά, ο Jolyon κατάφερε να σημειώσει τους πρώτους του βαθμούς ενώ παρά τις περιστάσεις, έκανε έναν αγώνα χωρίς σφάλματα σε ένα αγώνα όπου θα ήταν εύκολο να κάνει πολλά, το αποτέλεσμα βοηθά την ομάδα να προχωρήσει στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, τώρα είμαστε έβδομοι, λίγο πιο κοντά στο στόχος μας να φθάσουμε στην πέμπτη θέση. Οι τελευταίοι αγώνες ταιριάζουν στο μονοθέσιο μας και η φιλοδοξία μας παραμένει αμετάβλητη.
Από την άλλη πλευρά, λυπούμαστε και θα ήθελα να ζητήσω συγγνώμη από τον Nico για αυτή την εγκατάλειψη. Υπήρξε μια διαρροή λαδιού, η οποία οδήγησε πρώτα σε έλλειμμα απόδοσης. Στη συνέχεια προσπαθήσαμε να λύσουμε το πρόβλημα κατά τη διάρκεια ενός μεγάλου pit stop. Παρά τις προσπάθειές μας και το καλό ομαδικό πνεύμα, δεν μπορούσαμε να συνεχίσουμε τον αγώνα και σταματήσαμε το μονοθέσιο ως προληπτικό μέτρο. “
Pos | Driver | Time/Retired | Pts |
---|---|---|---|
1 | 2:03:23.544 | 25 | |
2 | +4.507s | 18 | |
3 | +8.800s | 15 | |
4 | +22.822s | 12 | |
5 | +25.359s | 10 | |
6 | +27.259s | 8 | |
7 | +30.388s | 6 | |
8 | +41.696s | 4 | |
9 | +43.282s | 2 | |
10 | +44.795s | 1 | |
11 | +46.536s | 0 | |
12 | +2 laps | 0 | |
NC | DNF | 0 | |
NC | DNF | 0 | |
NC | DNF | 0 | |
NC | DNF | 0 | |
NC | DNF | 0 | |
NC | DNF | 0 | |
NC | DNF | 0 | |
NC | DNF | 0 |
Pos | Driver | Nationality | Car | Pts |
---|---|---|---|---|
1 | GBR | Mercedes | 263 | |
2 | GER | Ferrari | 235 | |
3 | FIN | Mercedes | 212 | |
4 | AUS | Red Bull Racing TAG Heuer | 162 | |
5 | FIN | Ferrari | 138 | |
6 | NED | Red Bull Racing TAG Heuer | 68 | |
7 | MEX | Force India Mercedes | 68 | |
8 | FRA | Force India Mercedes | 56 | |
9 | ESP | Toro Rosso | 48 | |
10 | GER | Renault | 34 | |
11 | BRA | Williams Mercedes | 31 | |
12 | CAN | Williams Mercedes | 28 | |
13 | FRA | Haas Ferrari | 26 | |
14 | DEN | Haas Ferrari | 11 | |
15 | ESP | McLaren Honda | 10 | |
16 | GBR | Renault | 8 | |
17 | BEL | McLaren Honda | 7 | |
18 | GER | Sauber Ferrari | 5 | |
19 | RUS | Toro Rosso | 4 | |
20 | SWE | Sauber Ferrari | 0 | |
21 | ITA | Sauber Ferrari | 0 |
Pos | Team | Pts |
---|---|---|
1 | Mercedes | 475 |
2 | Ferrari | 373 |
3 | Red Bull Racing TAG Heuer | 230 |
4 | Force India Mercedes | 124 |
5 | Williams Mercedes | 59 |
6 | Toro Rosso | 52 |
7 | Renault | 42 |
8 | Haas Ferrari | 37 |
9 | McLaren Honda | 17 |
10 | Sauber Ferrari | 5 |