Με καλές καιρικές συνθήκες ξεκίνησε ο νυχτερινός αγώνας στη Σιγκαπούρη και την ελπίδα όλων μας για έναν συναρπαστικό αγώνα, μετά τις μικρές διαφορές στις επιδόσεις των πρώτων στις κατατακτήριες.
Πριν καν δούμε τα φώτα, ο Rosberg είχε προβλήματα με τη Mercedes του, με αποτέλεσμα να οδηγείται στο pitlane για την εκκίνηση. Μέσα στην… πίστα πια, η εκκίνηση δεν είχε εκπλήξεις για τον Hamilton, όμως αμέσως πίσω του ο Alonso μπήκε στη μάχη με τις δύο Red Bull, αφήνοντας τελικά τη θέση του στον Vettel, μετά από έξοδο στην πρώτη στροφή.
Αρκετά νωρίς, στον 13ο γύρο ξεκίνησαν τα pit stops, ανοίγοντας παράθυρο για στρατηγική 3 ή και 4 ακόμα στάσεων. Την ίδια στιγμή τα προβλήματα του Rosberg συνέχιζαν και ο Γερμανός δεν μπορούσε να παλέψει καν με αξιώσεις στις πίσω θέσεις. Ο Nico μπήκε στα pits για αλλαγή τιμονιού, όμως το νέο τιμόνι δεν φάνηκε να… συνεργάζεται με το μονοθέσιο και ο πρωτοπόρος στη βαθμολογία αναγκάστηκε να εγκαταλείψει.
Η μάχη του βάθρου είχε τους Vettel και Alonso να μάχονται εντός πίστας και στο κομμάτι της στρατηγικής, ενώ ο Lewis μπροστά είχε ένα ασφαλές προβάδισμα. Ο Alonso μπήκε πρώτος στα pits για τη δεύτερη στάση, βάζοντας τη μαλακή γόμα, ενώ ο Vettel αντέδρασε άμεσα, επιλέγοντας όμως τη σκληρότερη.
Το αυτοκίνητο ασφαλείας δεν έλειψε και φέτος της Σιγκαπούρη, κάνοντας την εμφάνισή του στον 31ο γύρο. Η μάχη μεταξύ Sutil και Perez είχε ως αποτέλεσμα μια επαφή μεταξύ των δύο καθώς ο Perez αμυνόμενος επιχείρησε να… εξαφανίσει τον διαθέσιμο χώρο του αντιπάλου του. Έτσι, η σπασμένη εμπρός πτέρυγα του Sutil γέμισε με θραύσματα την πίστα και η γνωστή Mercedes SLS μπήκε να οριοθετήσει τον ρυθμό των μονοθεσίων. Σε αυτή τη φάση ο Alonso -και όσοι είχαν ήδη δοκιμάσει και τις δύο γόμες- είδε σημαντικό πλεονέκτημα στη στρατηγική του, καθώς καθώς δεν θα χρειαζόταν να ξαναμπεί υποχρεωτικά στα pits. Το θέμα ήταν αν θα άντεχε μέχρι το τέλος με τα ίδια λάστιχα, περιμένοντας τον Lewis να κάνει τη δική του στάση.
Με την επανέναρξη του αγώνα ο Lewis ξεκίνησε τους γρήγορους γύρους, προσπαθώντας να εξασφαλίσει μια διαφορά που θα του επέτρεπε να κάνει με σχετική άνεση το τελευταίο του pit stop, ή τουλάχιστον να βρεθεί κοντά στους πρωτοπόρους και να επιτεθεί με φρέσκα λάστιχα στο τέλος. Μέχρι το τέλος χωρίς νέα αλλαγή ελαστικών θα επιχειρούσαν να φτάσουν και οι Williams, όπως και οι Red Bull.
Στη Mercedes επέμειναν να μείνει αρκετά έξω ο Hamilton, ώστε να φτιάξει το παράθυρο ασφαλείας για ένα pit stop απέναντι στον 2ο Vettel, όμως ο Βρετανός ήθελε να μπει νωρίτερα, παλεύοντας για κάποιες θέσεις μέσα στην πίστα, όμως αποφεύγοντας το μεγάλο ρίσκο καταστροφής σε ενδεχόμενη επανεμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας. Τελικά επικράτησε η στρατηγική της ομάδας και ο Lewis βρέθηκε πίσω από τον Vettel επιστρέφοντας στην πίστα! Ο Βρετανός δεν έμεινε πολύ πίσω από τον Seb, που είχε πολύ καταπονημένα ελαστικά πια.
Bottas, Raikkonen, Hulkenberg και Vergne στη μάχη της 6ης θέσης στους τελευταίους 10 γύρους, με τον Vergne να βγαίνει εκτός παιχνιδιού 4 γύρους πριν το τέλος, λόγω ποινής στάσης 5 sec μετά από έξοδο από τα όρια της πίστας. Ο Jean Eric, όμως, συνέχισε να παλεύει, προσπερνώντας τους μπροστινούς του, επιχειρώντας να χάσει όσο λιγότερο έδαφος γίνεται.
Alonso και Ricciardo πάλευαν πλέον για την 3η θέση, με τον Vettel να χάνει έδαφος και να βλέπει να απειλείται στη 2η θέση. Μετά από σκληρή μάχη των τριών τους, με πολύ φθαρμένα ελαστικά, οι θέσεις παρέμειναν ίδιες και το βάθρο ήταν Hamilton-Vettel-Ricciardo.
Ιδανικό σενάριο για τον Hamilton, που κέρδισε τον αγώνα τη στιγμή που ο Nico Rosberg δεν έπαιρνε βαθμό… Η κορυφή της βαθμολογίας έχει πλέον το όνομα του Lewis…
by AUTOGRIP
Αποτελέσματα:
Pos | No | Driver | Team | Laps | Time/Retired | Grid | Pts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes | 60 | Winner | 1 | 25 |
2 | 1 | Sebastian Vettel | Red Bull Racing-Renault | 60 | +13.5 secs | 4 | 18 |
3 | 3 | Daniel Ricciardo | Red Bull Racing-Renault | 60 | +14.2 secs | 3 | 15 |
4 | 14 | Fernando Alonso | Ferrari | 60 | +15.3 secs | 5 | 12 |
5 | 19 | Felipe Massa | Williams-Mercedes | 60 | +42.1 secs | 6 | 10 |
6 | 25 | Jean-Eric Vergne | STR-Renault | 60 | +56.8 secs | 12 | 8 |
7 | 11 | Sergio Perez | Force India-Mercedes | 60 | +59.0 secs | 15 | 6 |
8 | 7 | Kimi Räikkönen | Ferrari | 60 | +60.6 secs | 7 | 4 |
9 | 27 | Nico Hulkenberg | Force India-Mercedes | 60 | +61.6 secs | 13 | 2 |
10 | 20 | Kevin Magnussen | McLaren-Mercedes | 60 | +62.2 secs | 9 | 1 |
11 | 77 | Valtteri Bottas | Williams-Mercedes | +65.0 secs | 8 | ||
12 | 13 | Pastor Maldonado | Lotus-Renault | +66.9 secs | 18 | ||
13 | 8 | Romain Grosjean | Lotus-Renault | +68.0 secs | 16 | ||
14 | 26 | Daniil Kvyat | STR-Renault | +72.0 secs | 10 | ||
15 | 9 | Marcus Ericsson | Caterham-Renault | +94.1 secs | 22 | ||
16 | 17 | Jules Bianchi | Marussia-Ferrari | +94.5 secs | 19 | ||
17 | 4 | Max Chilton | Marussia-Ferrari | +1 Lap | 21 | ||
Ret | 22 | Jenson Button | McLaren-Mercedes | +8 Lap | 11 | ||
Ret | 99 | Adrian Sutil | Sauber-Ferrari | +20 Laps | 17 | ||
Ret | 21 | Esteban Gutierrez | Sauber-Ferrari | +43 Laps | 14 | ||
Ret | 6 | Nico Rosberg | Mercedes | +47 Laps | 2 | ||
Ret | 10 | Kamui Kobayashi | Caterham-Renault | + secs | 20 |
Βαθμολογία Οδηγών:
Pos | Driver | Nationality | Team | Points |
---|---|---|---|---|
1 | Lewis Hamilton | British | Mercedes | 241 |
2 | Nico Rosberg | German | Mercedes | 238 |
3 | Daniel Ricciardo | Australian | Red Bull Racing-Renault | 181 |
4 | Fernando Alonso | Spanish | Ferrari | 133 |
5 | Sebastian Vettel | German | Red Bull Racing-Renault | 124 |
6 | Valtteri Bottas | Finnish | Williams-Mercedes | 122 |
7 | Jenson Button | British | McLaren-Mercedes | 72 |
8 | Nico Hulkenberg | German | Force India-Mercedes | 72 |
9 | Felipe Massa | Brazilian | Williams-Mercedes | 65 |
10 | Sergio Perez | Mexican | Force India-Mercedes | 45 |
11 | Kimi Räikkönen | Finnish | Ferrari | 45 |
12 | Kevin Magnussen | Danish | McLaren-Mercedes | 39 |
13 | Jean-Eric Vergne | French | STR-Renault | 19 |
14 | Romain Grosjean | French | Lotus-Renault | 8 |
15 | Daniil Kvyat | Russian | STR-Renault | 8 |
16 | Jules Bianchi | French | Marussia-Ferrari | 2 |
17 | Adrian Sutil | German | Sauber-Ferrari | 0 |
18 | Marcus Ericsson | Swedish | Caterham-Renault | 0 |
19 | Pastor Maldonado | Venezuelan | Lotus-Renault | 0 |
20 | Esteban Gutierrez | Mexican | Sauber-Ferrari | 0 |
21 | Max Chilton | British | Marussia-Ferrari | 0 |
22 | Kamui Kobayashi | Japanese | Caterham-Renault | 0 |
23 | Andre Lotterer | German | Caterham-Renault | 0 |
Βαθμολογία Κατασκευαστών:
Pos | Team | Points |
---|---|---|
1 | Mercedes | 479 |
2 | Red Bull Racing-Renault | 305 |
3 | Williams-Mercedes | 187 |
4 | Ferrari | 178 |
5 | Force India-Mercedes | 117 |
6 | McLaren-Mercedes | 111 |
7 | STR-Renault | 27 |
8 | Lotus-Renault | 8 |
9 | Marussia-Ferrari | 2 |
10 | Sauber-Ferrari | 0 |
11 | Caterham-Renault | 0 |