Η ομάδα της Renault κατέγραψε τον έκτο διπλό τερματισμό της σεζόν μετά την όγδοη θέση του Carlos Sainz και τη δέκατη θέση του Nico Hülkenberg στο Grand Prix της Σιγκαπούρης στην πίστα Marina Bay Street.
Και οι δύο οδηγοί έκαναν καθαρές εκκινήσεις με τον Carlos να περνάει τον Nico στην εκκίνηση και στη συνέχεια να κρατάει τη θέση του. Ο Carlos – στο 75ο Grand Prix του – είχε έναν ήσυχο αγώνα, κάνοντας πολλούς γύρους με την Ultrasoft, πριν τερματίσει άνετα στην όγδοη θέση για δεύτερη φορά φέτος.
Ο Nico – στο 150ο Grand Prix – οδηγώντας μια έξυπνη και υπολογιζόμενη κούρσα είχε τον πρώτο τερματισμό του στους βαθμους από το γερμανικό Grand Prix.
Πέντε βαθμους σημαίνει ότι η ομάδα επεκτείνει το προβάδισμα για την τέταρτη θέση στο πρωτάθλημα Κατασκευαστών σε 15 βαθμους σε σχέση με την πέμπτη θέση.
Nico Hülkenberg, #27, R.S.18-04: Ξεκίνησε 10ος, τερμάτισε 10ος.
“Δεν είμαι πολύ ικανοποιημένος με το αποτέλεσμα, καθώς γνωρίζω ότι θα μπορούσε να ήταν καλύτερο. Έχασα δύο θέσεις στην εκκίνηση και από εκεί και πέρα έπεσα στο πίσω μέρος του Grid, το οποίο μας στοίχισε. Κάναμε pit stop νωρίς, έχοντας μια επιθετική προσέγγιση, αλλά πέσαμε στην κυκλοφορία μετά από αυτό. Επωφελήθηκα από τη σύγκρουση μπροστά μου για να μπω στους βαθμους, αλλά θα μπορούσε να είναι περισσότεροι σήμερα, γι ‘αυτό είναι ανάμεικτα τα συναισθήματα για μένα. “
Carlos Sainz, #55, R.S.18-03: Ξεκίνησε 12ος, τερμάτισε 8ος.
“Είμαι πολύ ικανοποιημένος με το αποτέλεσμα σήμερα. Δεν ήμουν ευτυχής χθες, αλλά γνώριζα ότι είχαμε μια πολύ καλή ευκαιρία στον αγώνα. Είχαμε ένα πλεονέκτημα με τη στρατηγική των ελαστικών ξεκινώντας από την δωδέκατη θέση και κάναμε μια καλή επιλογή για να ενισχύσουμε τη δυνατότητά μας να φτάσουμε στην πρώτη δεκάδα. Η όγδοη θέση δεν είναι κακό αποτέλεσμα, αλλά θα προτιμούσα να τερματίσω ψηλότερα. Πέντε βαθμους για την ομάδα είναι σημαντικοί για το πρωτάθλημα, κρατώντας την απόσταση από τους αντιπάλους μας. Σε γενικές γραμμές, είμαι ευχαριστημένος καθώς είχαμε έναν καλό αγώνα. “
Cyril Abiteboul, υπεύθυνος ομάδας:
Συνολικά, είμαστε ικανοποιημένοι με τον αγώνα καθώς και τα δύο μονοθέσια τερμάτισαν στους βαθμους. Δεν είχαμε πλασαριστεί τόσο καλά όσο θα μπορούσαμε να έχουμε στις κατατακτήριες γι ‘αυτό χρειαζόμασταν μια ισχυρή επίδοση στον αγώνα και τόσο οι οδηγοί όσο και οι μηχανικοί έδωσαν ό, τι ήταν απαραίτητο. Μετά από μια κακή εκκίνηση, ο Nico οδήγησε λογικά με το κεφάλι κάτω επιστρέφοντας στους βαθμους. Ο Carlos οδήγησε έξυπνα, επιτέθηκε όταν είχε σημασία και είχε τον έλεγχο όταν ήταν απαραίτητο για την όγδοη θέση του. Πέντε βαθμοί είναι ένα χρήσιμο όφελος για τη μάχη μας στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, καθώς γνωρίζουμε ότι θα είναι πολύ σφιχτή μάχη στους έξι εναπομείναντες αγώνες. Σε μια ευρύτερη σημείωση, είδαμε την Red Bull και τον Max Verstappen στην πρώτη γραμμή εκκίνησης τερματίζοντας στην δεύτερη θέση για δεύτερη φορά αυτή τη σεζόν, η οποία είναι μια καλή ανταμοιβή για τον κινητήρα C-Spec, δείχνοντας την πρόοδό μας σε αυτό το τομέα. Αλλά, στη μονάδα ισχύος, όπως και σε κάθε άλλη περιοχή του μονοθέσιου, βλέπουμε για ένα ακόμη Σαββατοκύριακο την δουλειά που έχουμε μπροστά μας.