Με καλό καιρό ξεκίνησε ο αγώνας στην Αυστρία και τα βλέμματα όλων στην πρώτη σειρά που είχαν καταλάβει οι δύο Mercedes. Ο Rosberg ξεκίνησε καλύτερα και πέρασε τον Hamilton πριν την πρώτη στροφή. Ο Lewis προσπάθησε να περάσε και στις επόμενες 2 στροφές της πίστας, όμως η προπάθειά του ανακόπηκε από την παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας. Σε μια περίεργη φάση Alonso και Raikkonen συγκρούστηκαν και η McLaren του Ισπανού βρέθηκε πάνω στη Ferrari και τα δύο μονοθέσια μαζί πάνω στη μπαριέρα μετά τη 2η στροφή. Με την επανέναρξη δεν είχαμε κάποια ανακατάταξη στην κορυφή και το ενδιαφέρον επικεντρώθηκε κυρίως στις μάχες των πιο πίσω θέσεων. Η δεύτερη McLaren που είχε μείνει στην πίστα, αυτή του Button, αποσύρθηκε από τον αγώνα λόγω μηχανικού προβλήματος στον 10ο γύρο.
Η διαφορά μεταξύ Lewis και Nico ήταν ελεγχόμενη στο εύρος των 2-3 δευτερολέπτων μέχρι την πρώτη στάση για pit stop, στον 34ο γύρο, στο μέσο του αγώνα. Ένα γύρο μετά μπήκε για αλλαγή ελαστικών και ο Hamilton, βγαίνοντας ξανά πίσω από τον team mate του. Στην 3η θέση σχεδόν… αόρατος κινούταν ο Vettel, που δεν μπορούσε να απειλήσει τις Mercedes αλλά δεν ανησυχούσε και από τον Massa που ακολουθούσε σε απόσταση ασφαλείας. Όμως, ένα πρόβλημα με την τοποθέτηση του πίσω δεξιά τροχού του Γερμανού στο pit stop έφερε τη Ferrari πίσω από τη Williams με την επιστροφή στην πίστα.
Ο Romain Grosjean ακολούθησε τους υπόλοιπους… άτυχους και εγκατέλειψε από μηχανικό πρόβλημα στον 38ο γύρο, τη στιγμή που ο Hamilton δεχόταν ποινή 5 δευτερολέπτων (προστίθεται στο τέλος του αγώνα στον συνολικό χρόνο) επειδή πάτησε την άσπρη γραμμή που διαχωρίζει την έξοδο του pitlane από την κανονική πίστα. Μετά από μεταξύ τους μάχες, οι Perez, Nasr, Ricciardo και Kvyat σταθεροποιήθηκαν στις θέσεις 9-12, ενώ ο Vettel κυνηγούσε πια τον Massa για την 3η θέση του βάθρου, δίνοντας ενδιαφέρον στον αγώνα που είχε ατονήσει.
Bottas, Hulkenberg, Verstappen και Maldonado βρίσκονταν χωρίς «εντάσεις» ανάμεσα στους μονομάχους του βάθρου και τους υπόλοιπους που πάλευαν για τη 10άδα. Η φθορά των ελαστικών και η διαχείριση καυσίμου άρχισαν να παίζουν τον ρόλο τους προς το τέλος του αγώνα και ο Maldonado άρχισε να επιτίθεται, περνώντας τον Ricciardo, ενώ με τη σειρά του ο Αυστραλός πέρασε τον Nasr. O Maldonado έφτασε τον Verstappen ενώ το ίδιο έκανε και ο Vettel με τον Massa, χαρίζοντάς μας υπέροχες μάχες στους τελευταίους γύρους. Ο Pastor πέρασε τον νεαρό οδηγό στην 1η στροφή σε μία φάση με αρκετό… άγχος για σύγκρουση, εν μέσω μπλοκαρισμάτων. Τελικά ο Vettel δεν κατάφερε να περάσει τον Massa και ο Βραζιλιάνος έφερε για μια ακόμα φορά μια Williams στο βάθρο φέτος!
Ο Nico Rosberg “είχε” τον αγώνα από την Παρασκευή, παραμένοντας ουσιαστικά ταχύτερος του Lewis σε όλο το τριήμερο. Έτσι, επιστρέφει στις νίκες και το πρωτάθλημα μπαίνει ξανά σε άλλη τροχιά!
by AutoGrip
Θέση | # | Όνομα | Ομάδα | Best Lap | Int | Tyre | Pit |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 6 | N. ROSBERG | Mercedes | 1:12.521 | 71 | S | 1 |
2 | 44 | L. HAMILTON | Mercedes | 1:14.076 | 3.800 | S | 1 |
3 | 19 | F. MASSA | Williams Mercedes | 1:12.158 | 13.773 | S | 1 |
4 | 5 | S. VETTEL | Ferrari | 1:12.115 | 0.608 | S | 1 |
5 | 77 | V. BOTTAS | Williams Mercedes | 1:13.438 | 35.423 | S | 1 |
6 | 27 | N. HULKENBERG | Force India Mercedes | 1:13.821 | 10.471 | S | 1 |
7 | 13 | P. MALDONADO | Lotus Mercedes | 1:16.095 | 11.027 | SS | 1 |
8 | 33 | M. VERSTAPPEN | Toro Rosso Renault | 1:14.303 | 0.893 | S | 1 |
9 | 11 | S. PEREZ | Force India Mercedes | 1:13.141 | 14.280 | SS | 1 |
10 | 3 | D. RICCIARDO | Red Bull Renault | 1:11.962 | 3.044 | SS | 1 |
11 | 12 | F. NASR | Sauber Ferrari | 1:15.255 | 20.777 | S | 1 |
12 | 26 | D. KVYAT | Red Bull Renault | 1:16.717 | 6.570 | SS (Used) | 2 |
13 | 9 | M. ERICSSON | Sauber Ferrari | 1:16.242 | 74.459 | SS (Used) | 3 |
14 | 98 | R. MERHI | Manor Ferrari | 1:15.180 | 65.133 | S | 1 |
15 | 8 | R. GROSJEAN | Lotus Mercedes | STOP | S | 2 IN | |
16 | 55 | C. SAINZ | Toro Rosso Renault | STOP | S | 2 IN | |
17 | 22 | J. BUTTON | McLaren Honda | STOP | S (Used) | 3 IN | |
18 | 28 | W. STEVENS | Manor Ferrari | STOP | SS | 0 IN | |
19 | 7 | K. RAIKKONEN | Ferrari | STOP | S | 0 IN | |
20 | 14 | F. ALONSO | McLaren Honda | STOP | SS | 0 IN |