Ένας φανταστικός Nico Hülkenberg πολέμησε από τον πρώτο γύρο, κατόρθωσε να διαχειριστεί τα ελαστικά του και ήταν σε θέση να εκμεταλλευτεί την περίοδο αυτοκινήτου ασφαλείας για το δεύτερο Pit stop για να τερματίσει στην 6η θέση. Ο Carlos Sainz πάλεψε παρόμοια των αγώνα για να τερματίσει στην 9η θέση, δίνοντας μάχη μέχρι την τελευταία στροφή του τελευταίου γύρου με τον Vettel για την 8η θέση.
• Ο Nico ξεκίνησε τον αγώνα από το 7η θέση με ελαστικά Ultrasoft (μωβ), αλλάζοντας στο 13 γύρο από την 7η θέση αλλάζοντας σε μεσαία γόμα της Pirelli, ακολουθούμενη από μια δεύτερη στάση κάτω από καθεστώς αυτοκίνητου ασφαλείας στον 31ο γύρο από την 7η θέση αλλάζοντας σε μαλακά ελαστικά (κίτρινα) .
• Ο Carlos ξεκίνησε τον αγώνα από την 9η θέση με ελαστικά Ultrasoft, σταματώντας στον γύρο 12 από την 9η θέση για ένα νέο σύνολο ελαστικών μέσης γόμας (λευκά), ακολουθούμενος από μια στάση κάτω από καθεστώς αυτοκίνητου ασφαλείας από την 9η θέση στον 31ο γύρο για ένα νέο σύνολο μαλακών ελαστικών.
Nico Hülkenberg, #27, R.S.18-02: Ξεκίνησε 7ος, τερμάτισε 6ος
“Όλοι φαινόταν να έχουν χαμηλή πρόσφυση στην αρχή με τα μονοθέσια να ολισθαίνουν παντού. Ήμασταν σε μια στρατηγική δύο pit stop από την αρχή, οπότε έπρεπε να κάνουμε τα ελαστικά να αντέξουν μέχρι το τέλος, διατηρώντας παράλληλα δυνατό ρυθμό. Μας αντάμειψε καλά. Το αυτοκίνητο ασφαλείας έπαιξε τον ρόλο του και έκανε τα πράγματα ευκολότερα, αλλά ακόμη και χωρίς το αυτοκίνητο ασφαλείας νομίζω ότι δεν άλλαζαν πολλά. Ο ρυθμός ήταν καλός σήμερα και ήμασταν στην κορυφή του μέσου grid, οπότε δεν ήταν μια κακή ημέρα συνολικά. Οκτώ βαθμοί σήμερα. Ήταν διασκεδαστικό, αυτό είναι σίγουρο! “
Carlos Sainz, #55, R.S.18-01: Ξεκίνησε 9ος, τερατισε 9ος
“Διπλούς βαθμους για την ομάδα και πάλι φέτος! Μπράβο! Έκανα ένα πολύ καλό ξεκίνημα κοντά στις Red Bull, αλλά με έκλεισε στον πρώτο γύρο, χάνοντας μερικές θέσεις πέφτοντας πίσω από τον Nico. Από εκεί καταφέραμε να καλύψουμε δύο pit stop με τη βοήθεια του αυτοκινήτου ασφαλείας. Στο τελευταίο μου stint, η κυκλοφορία πίσω από τους Alonso και Magnussen υποβάθμισε τα ελαστικά μου πάρα πολύ και έπρεπε να τα σώσω για να έχω καλύτερη ευκαιρία στο τέλος του αγώνα. Ήταν πολύ κοντά με τον Vettel … εάν υπήρχε άλλος ένας γύρος θα τον προσπερνούσα. Συνολικά, είμαι ευτυχής που κέρδισα περισσότερους βαθμους, αλλά εξακολουθώ να πρέπει να εργαστώ σκληρά με τους μηχανικούς μου για να αποκτήσω πλήρη αυτοπεποίθηση με το μονοθέσιο. “
Cyril Abiteboul
“Σήμερα ήταν προφανώς μια καλή μέρα για την ομάδα που δείχνει ότι κερδίζουμε σε ωριμότητα. Είχαμε αξιοπρεπείς αρχικές θέσεις και με τα δύο αυτοκίνητα στην πρώτη δεκάδα, αλλά αυτό μας έθεσε σε δύσκολη θέση με την κούρσα μας, καθώς γνωρίζαμε ότι θα έπρεπε να κάνουμε δύο pit stop όταν οι ανταγωνιστές γύρω μας ήταν σε θέση να ολοκληρώσουν τον αγώνα με ένα Pit stop. Αλλά χάρη σε πολλές πολύ καθαρές προσπεράσεις από τους οδηγούς τα καταφέραμε. Το αυτοκίνητο ασφαλείας βοήθησε ελαφρώς, αλλά δεν νομίζω ότι θα άλλαζε πολύ. Η ομάδα κτίζεται και γίνεται πιο ισχυρή. Ο ρυθμός μας ήταν ενθαρρυντικός, όπως και η νίκη του Ντάνιελ Ρικιαρντο, δείχνοντας ότι ο κινητήρας της Renault είναι εδώ και είναι ικανός να κερδίσει αγώνες “.