Renault News
Formula 1

Grand Prix Καναδά – Ελεύθερες Δοκιμές: Όλα βαίνουν καλώς για τη Renault

Η ομάδα της Renault, στο 50ο Grand Prix του Καναδά, ξεκίνησε το τριήμερο με τον Daniel Ricciardo στην όγδοη θέση και τον Nico Hulkenberg στην ένατη. Τους δύο οδηγούς της ομάδας τους χώρισε μόλις 0.152 δευτερόλεπτα. Σήμερα η ομάδα εστίασε στο να βρεθεί η καλύτερη δυνατή ισορροπία όπως επίσης και οι σωστές ρυθμίσεις αναρτήσεων για τα ψηλά kerbs που διαθέτει η πίστα.

Daniel Ricciardo

Ελεύθερες Δοκιμές 1: P8 / 1:14.123 / 31 laps
Ελεύθερες Δοκιμές 2: P8 / 1:13.016 / 40 laps

“Σήμερα τα πράγματα πήγαν αρκετά καλά και καταφέραμε να κάνουμε αρκετά χιλιόμετρα. Φάνηκε πως είμαστε πολύ κοντά σε αυτό που στοχεύουμε αλλά θέλουμε λίγο ακόμα. Κοιτάξαμε και το ρυθμό των υπολοίπων και ξέρουμε πως υπάρχει ακόμα λίγος χρόνος που μπορούμε να βρούμε στη πίστα. Και στις δύο προσπάθειες που έκανα σε ρυθμό αγώνα είχα διαφορετική ισορροπία, οπότε θα δούμε ποια λειτουργεί καλύτερα. Φέραμε μερικά νέα εξαρτήματα για τον αγώνα και λειτούργησαν καλά. Συνολικά ήταν μια καλή μέρα για εμάς και κάναμε αρκετούς γύρους σε μια πίστα που είναι πολύ ευχάριστη στην οδήγηση. Μ’ αρέσει εδώ!”

Nico Hülkenberg

Ελεύθερες Δοκιμές 1: P12 / 1:14.474 / 30 laps
Ελεύθερες Δοκιμές 2: P9 / 1:13.168 / 42 laps

“Είμαι ευχαριστημένος από τη σημερινή μέρα. Είναι πάντα ευχάριστο να τρέχεις εδώ και πραγματικά μου αρέσει αυτή η πίστα. Ήταν μια καλή Παρασκευή σήμερα, ένιωσα καλά στο μονοθέσιο αλλά θα πρέπει να ρίξουμε μια ματιά σε κάποια πράγματα ώστε να μπορέσουμε να πάρουμε το μέγιστο. Είχαμε ένα καλό ρυθμό κατατακτηρίων, οι διαφορές στη μέση του grid ήταν πολύ μικρές αλλά σε σχέση με τους υπόλοιπους βγήκαμε νωρίς, οπότε οι άλλοι ίσως είχαν πλεονέκτημα καθώς οι συνθήκες της πίστας βελτιώνονταν. Ο ρυθμός αγώνα ήταν επίσης καλός αλλά η κακές συνθήκες με τα μαλακά ελαστικά είναι κάτι που πρέπει να προσέξουμε.

Nick Chester, Τεχνικός Διευθυντής Αμαξώματος

“H μέρα εξελίχθηκε καλά για εμάς. Είχαμε να αξιολογήσουμε μερικά νέα εξαρτήματα τα οποία λειτούργησαν καλά. Κάναμε και μια αξιολόγηση στα ελαστικά και αποδείχθηκε αρκετά ενδιαφέρον καθώς οι διαφορές μεταξύ των ελαστικών ήταν λίγο διαφορετικές από αυτό που περιμέναμε. Κατά τις πρώτες ελεύθερες δοκιμές η πίστα είχε αρκετή σκόνη και μας δυσκόλεψε καθώς δε μπορούσαμε να μάθουμε αυτά που θέλαμε. Στις δεύτερες ελεύθερες δοκιμές ήταν πιο αντιπροσωπευτικές οι συνθήκες και είχαμε καλό ρυθμό τόσο με λίγα όσο και με περισσότερα καύσιμα. Δεν είχαμε κάποιο πρόβλημα σήμερα αλλά οι χρόνοι στη μέση του grid είναι πολύ κοντά οπότε πρέπει να βρούμε κάτι παραπάνω για αύριο.”

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου & cookies