Η Renault σημείωσε πέντε βαθμούς στο Μεξικάνικο Grand Prix του 2019 με τον Daniel Ricciardo ογδόο και τον Nico Hülkenberg δέκατο στην πιστα Autodromo Hermanos Rodriguez.
Ο Daniel Ricciardo ανέβηκε από την δέκατη τρίτη θέση στο grid, για να πάρει τελικά 4 βαθμούς, χάνοντας για ενα μικρό λάθος την έβδομη θέση μετά από μια συναρπαστική μονομαχία με τον Μεξικανό Perez. Ο Αυστραλός έκανε μια γρήγορη εκκίνηση, περνώντας τον Nico στον πρώτο γύρο, προτού κάνει τα σκληρά του ελαστικά να διαρκέσουν 50 γύρους, που τον έβαλαν για τα καλά στην διεκδίκηση θέσης στο Top 10.
Ο Νίcο έμοιαζε να τερματίζει πίσω από τον Daniel στην ένατη θέση, αλλά ενα συμβάν στις τελευταίες στροφές του τελευταίου γύρου σήμανε τον τερματισμό στην 11η θέση με μια κατεστραμμένη πίσω πτέρυγα. Ο Kvyat έλαβε ποινή 10 δευτερολέπτων για το συμβάν αυτο, ανεβάζοντας τον Νίcο στην δέκατη θέση.
Nico Hülkenberg
“Σίγουρα θέλαμε περισσότερα σήμερα, οπότε είναι απογοητευτικός ο 1 βαθμός. Ενδεχομένως κανάμε νωρίς το Pit stop μας. Στα τελευταία στάδια του αγώνα, δυσκολεύτηκα με το μονοθέσιο, προσπαθώντας να βρω ρυθμό. Δεν υπάρχουν πολλά να πουμε για το τελευταίο συμβάν. Ημουν στην ένατη θέση, αλλά δεν είχα καθόλου πρόσφυση, ο Daniil [Kvyat] με χτύπησε στο πίσω μέρος και κατέληξα στον τοίχο. Ήταν κρίμα που μας κοστίσε ένα επιπλέον βαθμό. “
Daniel Ricciardo
“Είναι καλό που είμαστε στους βαθμούς. Θα μπορούσα να είχα περισσότερους αν είχα περάσει τον Perez, αλλά απλά δεν μπόρεσα. Πραγματοποιήσαμε μια πραγματικά δυνατή εκκίνηση με τα σκληρά ελαστικά και αυτό μας βοήθησε για τον υπόλοιπο αγώνα. Είναι μια καλή μέρα με τα δύο μονοθέσια και πάλι στους βαθμούς. Ήταν μια δύσκολη εβδομάδα για την ομάδα, γι ‘αυτό είμαι περήφανος για αυτούς και πως κρατήσαν το πνεύμα της ομάδας ψηλά. Ανασυγκροτηθήκαμε γρήγορα και μπορούμε να είμαστε ικανοποιημένοι από αυτό, αλλά τώρα πρέπει να προχωρήσουμε και να το διατηρήσουμε “.
Cyril Abiteboul, υπεύθυνος ομάδας:
“Κάθε Σαββατοκύριακο οι συνθήκες ποικίλλουν αλλά το σενάριο παραμένει το ίδιο: κακές κατακτήριες που τελικά γυρίζουν σε καλούς αγώνες χάρη στις επιθετικές στρατηγικές επιλογές και τη σταθερή εκτέλεση τους. Σήμερα ήταν ένα ακόμη παράδειγμα, με το πλεονέκτημα της ελεύθερης επιλογής ελαστικών στην αρχή. Θα μπορούσε να ήταν κάπως καλύτερο για τον Daniel που αγωνίστηκε καθαρά ενάντια στον Perez από τη μια πλευρά και ο Kvyat απο την αλλη με οχι και τοσο καθαρη μάχη ενάντια στον Νίcο βοηθώντας τον Gasly τελικά. Έτσι είναι οι αγώνες, αλλά προτιμώ να επικεντρωθούμε στον εαυτό μας. Οι οδηγοί έκαναν μια εξαιρετική δουλειά για να βγάλουν το καλύτερο από τις συνθήκες στις κατατακτήριες και στη συνέχεια να κάνουν τα ελαστικά να διαρκέσουν στον αγώνα. Οι ομάδα στο γκαράζ έκανε επίσης μια εκπληκτική δουλειά για να αντιμετωπίσει τα προβλήματα το Σάββατο το πρωί. Πρέπει να απαλλαγούμε από όλα όσα υπονομεύουν τις δυνατότητές μας και να μην προσφέρουμε πλέον εύκολες ευκαιρίες στους επιθετικούς ανταγωνιστές μας “.