Η ομάδα της Renault ολοκλήρωσε ένα μακρύ και εν πολλοίς χωρίς ουσία Ουγγρικό Grand Prix χωρίς να βαθμολογηθεί. Ο Nico Hülkenberg τερμάτισε στην 12η θέση ενώ ο Daniel Ricciardo πέρασε τη γραμμή του τερματισμού στην 14η θεση.
Ξεκινώντας από την 11η θέση, ο Nico βρισκόταν στην πρώτη δεκάδα του πρώτου μέρους του αγώνα μέσα από ένα μακρύ χρονικό άνοιγμα με τα μεσαία ελαστικά της Pirelli. Παρά το γεγονός ότι υπέφερε από απώλεια ισχύος, κρατούσε πίσω του ένα τραινάκι μονοθέσιων μέχρι να σταματήσει για το πρώτο του Pit stop στον 36ο γύρο. Επανήλθε στην 15η θέση, τερματίζοντας τρεις θέσεις πιο πανω.
Ο Daniel ξεκίνησε από το πίσω μέρος του grid με τα σκληρά ελαστικά της Pirelli μετά από μια στρατηγική αλλαγή της μονάδας ισχύος. Σε μια πίστα που είναι διαβόητη για τη δυσκολία της να προσπεράσεις ο Daniel, ελισσόταν με μεγάλη ευκολία φτάνοντας μέχρι και το Top 10 πριν το pit stop του στο 46ο γυρο. Έκανε αρκετές τολμηρές κινήσεις στα κλειστά στάδια του αγώνα για να διεκδικήσει τελικός την 14η θέση.
Nico Hülkenberg:
“Ήταν ένα δύσκολο απόγευμα για εμάς σήμερα. Είχαμε πρόβλημα με το μονοθέσιο και συγκεκριμένα ένα θέμα με τον κινητήρα από την αρχή του αγώνα, πράγμα που σημαίνει ότι έχανα με συνέπεια τρία δέκατα στο γύρο. Αυτό έκανε τα πράγματα δύσκολα και απλά δεν είχαμε το ρυθμό να μπούμε στους βαθμους. Είναι μια καλή στιγμή για το διάλειμμα. Ως ομάδα θα συγκεντρωθούμε, θα σκεφτούμε μερικά πράγματα, γιατί πρέπει να ανεβάσουμε το ρυθμό μας στο δεύτερο μέρος της σεζόν”.
Daniel Ricciardo :
“Είναι πάντα δύσκολο να ξεκινάς στο πίσω μέρος του grid, αλλά υπήρξαν κάποιες θετικές στιγμές. Κάναμε τα σκληρά λάστιχα να αντεπεξέλθουν σωστά και στη συνέχεια είχαμε καλό ρυθμό με το μαλακό ελαστικό προς το τέλος του αγώνα. Ήταν απογοητευτικό να μην περάσω τον Magnussen. Ένιωσα ότι κινείται κάτω από το φρενάρισμα, και δεν μπορούσα να κάνω τίποτα. Δεν ήμουν ευχαριστημένος γι ‘αυτό καθώς θα μπορούσαμε να προχωρήσουμε ακόμη περισσότερο στο τέλος. Υπάρχουν κάποια θετικά και το καλοκαιρινό διάλειμμα θα κάνει καλό για εμάς. Θα κανουμε reset, θα πάρουμε λίγο χρόνο, είμαστε ενωμένοι και θα στοχεύσουμε σε ένα καλό δεύτερο ημίχρονο της σεζόν”.
Cyril Abiteboul, υπεύθυνος ομάδας:
“Ένα φτωχό αποτέλεσμα σήμερα με τα δύο μονοθέσια εκτός βαθμολογούμενης 10αδας. Με τον Nico στοχεύσαμε σε βαθμους, αλλά με έναν κινητήρα που έπρεπε να τρέξει σε ασφαλή λειτουργία και ένα πολύ μικρό πλεονέκτημα έναντι των μονοθέσιων με μαλακά ελαστικά, δεν μπορούσαμε να κάνουμε πραγματικά τη δουλειά μας . Ο Daniel έτρεξε μια καλή κούρσα, αλλά η εκκίνηση από την τελευταία θέση είναι πάντα μια πρόκληση σε μια πίστα όπως η Βουδαπέστη. Κατάφερε ακόμα να κερδίσει αρκετές θέσεις και είχε μια καλή μάχη με τον Magnussen μέχρι την τελευταία στροφή, δείχνοντας ότι είναι μαχητής που δεν παραδίδει. Η στάση του στον αγώνα πρέπει να αποτελέσει έμπνευση για εμάς καθώς κατευθυνόμαστε προς το καλοκαιρινό διάλειμμα, με το πρώτο μισό της σεζόν να είναι πολύ κάτω από τους στόχους μας “.
Βαθμολόγια κατασκευαστών:
Θέση | Ομάδα | Βαθμοί |
---|---|---|
1 | Mercedes | 438 |
2 | Ferrari | 288 |
3 | Red Bull Racing Honda | 244 |
4 | McLaren Renault | 82 |
5 | Scuderia Toro Rosso Honda | 43 |
6 | Renault | 39 |
7 | Alfa Romeo Racing Ferrari | 32 |
8 | Racing Point BWT Mercedes | 31 |
9 | Haas Ferrari | 26 |
10 | Williams Mercedes | 1 |