- 1,88 εκατομμύρια οχήματα παρέδωσε κατά το πρώτο εξάμηνο του 2017, σημειώνοντας αύξηση 10,4% σε μια αγορά που αυξήθηκε κατά 2,6%.
- Όλα τα εμπορικά σήματα του Ομίλου παρουσίασαν αύξηση στον όγκο των πωλήσεων και το μερίδιο αγοράς.
- Τα σήματα της Renault και της Dacia έθεσαν ρεκόρ πωλήσεων κατά το πρώτο εξάμηνο. Η Renault κατατάσσεται ως η δεύτερη μεγαλύτερη εμπορική μάρκα στην Ευρώπη.
- Όλες οι Περιφέρειες αύξησαν τον όγκο των πωλήσεών τους και το μερίδιο αγοράς τους. Ειδικότερα, ο Όμιλος σημείωσε αύξηση 19,3% στις πωλήσεις στην περιοχή Αφρικής-Μέσης Ανατολής-Ινδίας και αύξηση κατά 50,5% στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού.
- Η Renault επιβεβαιώνει τις φιλοδοξίες ανάπτυξής της το 2017, με γνώμονα την ανανεωμένη γκάμα της, τη δρομολόγηση νέων προϊόντων και την ανάπτυξη των διεθνών επιχειρηματικών της δραστηριοτήτων.
Οι πωλήσεις του Ομίλου Renault σε επιβατικό και ελαφρά επαγγελματικά παγκοσμίως (συμπεριλαμβανομένης της Lada) αυξήθηκαν κατά 10,4% το πρώτο εξάμηνο του έτους, σε μια αγορά με ρυθμό αύξησης 2,6%. Το μερίδιο αγοράς του ομίλου ανέρχεται σήμερα σε 4,1% (αύξηση 0,3 μονάδων από το 2016).
Η Renault και η Dacia έθεσαν ρεκόρ πωλήσεων κατά το πρώτο εξάμηνο του 2017. Ο όμιλος πώλησε 1.879.288 οχήματα, η Renault 1.342.320 οχήματα και η Dacia 332.845 οχήματα. Οι πωλήσεις της Renault Samsung αυξήθηκαν κατά 12,5% και οι πωλήσεις της Lada αυξήθηκαν κατά 12,2%.
“Ορίσαμε ένα νέο ρεκόρ με πωλήσεις άνω των 1,88 εκατομμυρίων οχημάτων σε μια περίοδο έξι μηνών, ο όγκος των πωλήσεών μας και το μερίδιο αγοράς μας αυξήθηκαν για όλα τα εμπορικά σήματα μας και σε όλες τις Περιφέρειες. Η στρατηγική μας για την ανανέωση της γκάμας και τη γεωγραφική επέκταση συνεχίζει να παράγει αποτελέσματα “ Thierry Koskas, μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής και Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος Ομίλου, Πωλήσεις και Μάρκετινγκ.
Στην Ευρώπη, οι καταχωρίσεις του ομίλου συνέχισαν να αυξάνονται ταχύτερα από ό, τι η αγορά. Αυξήθηκαν 5,6% σε μια αγορά με αύξηση 4,4% σε συνολικά 1,025,146 το πρώτο εξάμηνο του έτους. Ο Όμιλος κατέλαβε το 10,8% της ευρωπαϊκής αγοράς, αυξημένος κατά 0,1 μονάδες.
Η Renault παρουσίασε μόνο αύξηση 4,3%, με μερίδιο αγοράς 8,2%. Η Renault επωφελήθηκε ιδιαίτερα από την πλήρη ανανέωση της οικογένειας Megane το 2016. Το Clio 4 είναι το δεύτερο όχημα με τις καλύτερες πωλήσεις στην Ευρώπη, ενώ το Captur κατατάσσεται στην πρώτη κατηγορία στην κατηγορία του.
Η Renault διατήρησε το προβάδισμα της στην κατηγορία των ηλεκτρικών οχημάτων με μερίδιο αγοράς 26,8%. Ο όγκος των πωλήσεων αυξήθηκε κατά 34%. Οι πωλήσεις του ZOE, του κορυφαίου ηλεκτρικού οχήματος της Ευρώπης, αυξήθηκαν κατά 44%.
Η Dacia παρουσίασε ρεκόρ πωλήσεων για το πρώτο εξάμηνο στην Ευρώπη με 245.453 πωλήσεις οχημάτων (αύξηση 9,3%) και μερίδιο αγοράς 2,6%. Αυτά τα αποτελέσματα οδηγηθήκαν από την απόδοση του Sandero 2, που ξεκίνησε στα τέλη του 2016, και του Duster.
Στη Γαλλία, η Renault πέτυχε την καλύτερη απόδοση σε επιβατικά αυτοκίνητα τα τελευταία έξι χρόνια. Τα Twingo, Clio, Talisman και Espace οδήγησαν όλα τα αντίστοιχα τμήματα τους. Η Dacia ολοκλήρωσε τις πωλήσεις της με το Sandero, ηγέτη στην αγορά των πωλήσεων επιβατικών αυτοκινήτων σε λιανικούς πελάτες. Το ZOE παραμένει ο ξεκάθαρος ηγέτης στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων, αντιπροσωπεύοντας σχεδόν το 70% των πωλήσεων ηλεκτρικών επιβατικών αυτοκινήτων στη Γαλλία με πάνω από 9.200 πωλήσεις – μια ετήσια αύξηση άνω του 42%.
Εκτός Ευρώπης, όλες οι περιφέρειες αύξησαν τον όγκο των πωλήσεών τους και το μερίδιο αγοράς τους. Οι πωλήσεις του ομίλου αυξήθηκαν κατά 16,8% σε μια αγορά που αυξήθηκε κατά 3,4%. Ο όμιλος Renault ενίσχυσε τις θέσεις της με την επιτυχία των οχημάτων: QM6 και SM6 στη Νότια Κορέα, Kaptur, Vesta και Xray στη Ρωσία, Koleos στην Κίνα, Megane Sedan στην Τουρκία και Oroch στην Λατινική Αμερική.
Στην περιοχή Αφρικής-Μέσης Ανατολής-Ινδίας, οι πωλήσεις του Ομίλου αυξήθηκαν κατά 19,3% με μερίδιο αγοράς 6,4%, αυξημένο κατά 1,1 μονάδες. Στο Ιράν, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 100,3% με μερίδιο αγοράς 9,8% (αύξηση 4 μονάδων) χάρη στην επιτυχία των Tondar και Sandero. Στην Ινδία, η Renault συνεχίζει να κατατάσσεται ως η νουμερο ενα ευρωπαϊκή μάρκα με μερίδιο αγοράς 3,3%. Στη Βόρειο Αφρική, οι πωλήσεις των ομίλων αυξήθηκαν κατά 10,1% σε μια αγορά μειωμένη κατά 8,3%. Ο Όμιλος κατέλαβε το 43% της αγοράς, αυξημένος κατά 7,2 μονάδες.
Στην Ευρασία, οι πωλήσεις αυξήθηκαν 8,6% σε μια αγορά που αυξήθηκε κατά 2,5%. Το μερίδιο αγοράς του Ομίλου, συμπεριλαμβανομένου της Lada, αυξήθηκε κατά 1,4 μονάδες σε 24,5%, κυρίως με έντονη δυναμική στη Ρωσία.
Επιστρέφοντας στην ανάπτυξη για πρώτη φορά σε τέσσερα χρόνια, η ρωσική αγορά αυξήθηκε κατά 6,9% το πρώτο εξάμηνο του έτους. Ο Όμιλος αύξησε τις πωλήσεις του κατά 14% (συμπεριλαμβανομένης της Lada). Οι πωλήσεις της Lada αυξήθηκαν σχεδόν δύο φορές πιο γρήγορα από ό, τι η αγορά, αυξάνοντας σε 12,8% με μερίδιο αγοράς 19,5% (αύξηση 1 μονάδας), λόγω της επιτυχίας των νέων μοντέλων Vesta και Xray. Η Renault κατέλαβε μερίδιο αγοράς 8,5%, αυξημένο κατά 0,7 μονάδες. Οι πωλήσεις του Kaptur ανήλθαν σε πάνω από 14.140 μονάδες για το πρώτο εξάμηνο. Με την ενοποίηση των όγκων πωλήσεων της Lada, η Ρωσία αποτελεί σήμερα την δεύτερη μεγαλύτερη αγορά του Ομίλου παγκοσμίως.
Στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 50,5% σε μια αγορά με ρυθμό αύξησης 3,6%. Στην Κίνα, η Renault πούλησε σχεδόν 36.000 οχήματα (έναντι 9.771 το πρώτο εξάμηνο του 2016), εκ των οποίων τα 21.000 Koleos, που ξεκίνησαν στα τέλη του 2016 και παράγονται τοπικά. Η Renault Samsung σημείωσε αύξηση της τάξης του 12,5% στη Νότια Κορέα σε μια αγορά που κατέγραψε αύξηση 4,2%. Το μερίδιο αγοράς της μάρκας ξεπέρασε το 6,9% (αύξηση κατά 1 μονάδα) χάρη στην επιτυχία των τελευταίων προϊόντων (SM6 και QM6).
Στην περιοχή της Λατινικής Αμερικής, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 14,6% σε μια αγορά αυξημένη κατά 8,3% με μερίδιο αγοράς 6,5%, αυξημένο κατά 0,4 μονάδες. Sandero, Logan και Duster Oroch επιβεβαίωσαν την επιτυχία τους. Ο όμιλος Renault συνέχισε να αξιοποιεί πλήρως την ανάκαμψη της αγοράς στην Αργεντινή, αυξάνοντας τις πωλήσεις της κατά 45,6% σε μια αγορά που αυξήθηκε κατά 34%. Το μερίδιο αγοράς αυξήθηκε κατά 1,1 μονάδες σε 13,3%. Η Renault έχει επωφεληθεί από την τοπική παραγωγή των Sandero και Logan από το τέλος του 2016. Η αγορά στη Βραζιλία αυξήθηκε κατά 4,2% το πρώτο εξάμηνο του έτους. Ο όμιλος αξιοποίησε την τάση, σημειώνοντας αύξηση πωλήσεων 5,1% και μερίδιο 7,4% στην αγορά.
ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΤΟ 2017 ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΜΙΛΟ RENAULT
Το 2017, η παγκόσμια αγορά θα πρέπει να παρουσιάσει ανάπτυξη περίπου 1,5% έως 2,5%. Η ευρωπαϊκή αγορά αναμένεται να αυξηθεί κατά 2% κατά την περίοδο. Η γαλλική αγορά αναμένεται να αυξηθεί κατά 2%.
Εκτός της Ευρώπης, η ρωσική αγορά θα μπορούσε να αυξηθεί κατά περισσότερο από 5% και η αγορά της Βραζιλίας κατά 5%. Η δυναμική της ανάπτυξης αναμένεται να συνεχιστεί στην Κίνα (+ 5%) και στην Ινδία (+ 8%).
Το δεύτερο εξάμηνο του έτους, ο Όμιλος θα συνεχίσει να επωφελείται πλήρως στην Ευρώπη της ανανεωμένης γκάμας οχημάτων και σε διεθνές επίπεδο της ορμής του Koleos στην Κίνα, Kaptur, Xray και Vesta στη Ρωσία, QM6 και SM6 στη Νότια Κορέα, και νέας γκάμας SUV στη Λατινική Αμερική.
Συνεπώς, ο Ομιλος Renault επιβεβαιώνει τους στόχους πώλησης του 2017 με αύξηση των πωλήσεων και του μεριδίου αγοράς στην Ευρώπη και εκτός Ευρώπης.
Group sales by region PC+LCV | |||
June Ytd* | |||
2017 | 2016 | % var. | |
France | 368,002 | 361,664 | 1.8% |
Europe** (Excl France) | 657,144 | 609,464 | 7.8% |
France + Europe Total | 1,025,146 | 971,128 | 5.6% |
Africa Middle East India | 249,081 | 208,708 | 19.3% |
Eurasia | 323,043 | 297,552 | 8.6% |
Americas | 181,566 | 158,460 | 14.6% |
Asia Pacific | 100,452 | 66,729 | 50.5% |
Total Excl France + Europe | 854,142 | 731,449 | 16.8% |
World | 1,879,288 | 1,702,577 | 10.4% |
* Sales | |||
** Europe = European Union, Island, Norvway & Switzerland |
Sales by brand | |||
June Ytd* | |||
2017 | 2016 | % var | |
RENAULT | |||
PC | 1,141,703 | 1,030,731 | 10.8% |
LCV | 201,617 | 193,300 | 4.3% |
PC+LCV | 1,343,320 | 1,224,031 | 9.7% |
RENAULT SAMSUNG MOTORS | |||
PC | 52,776 | 46,917 | 12.5% |
DACIA | |||
PC | 310,141 | 276,242 | 12.3% |
LCV | 22,704 | 21,368 | 6.3% |
PC+LCV | 332,845 | 297,610 | 11.8% |
LADA | |||
PC | 144,836 | 130,243 | 11.2% |
LCV | 5,511 | 3,776 | 45.9% |
PC+LCV | 150,347 | 134,019 | 12.2% |
GROUPE RENAULT | |||
PC | 1,649,456 | 1,484,133 | 11.1% |
LCV | 229,832 | 218,444 | 5.2% |
PC+LCV | 1,879,288 | 1,702,577 | 10.4% |
* Sales |
Group Renault : 15 markets – June Ytd | |||
Volumes 2017* | MS PC+LCV 2017 | ||
(units) | (% ) | ||
1 | FRANCE | 368,002 | 26.96 |
2 | RUSSIA | 201,065 | 27.98 |
3 | ITALY | 122,339 | 9.99 |
4 | GERMANY | 115,977 | 6.04 |
5 | SPAIN | 89,473 | 11.63 |
6 | TURKEY | 75,130 | 18.73 |
7 | BRAZIL | 73,416 | 7.40 |
8 | IRAN | 68,365 | 9.77 |
9 | UNITED KINGDOM | 66,974 | 4.21 |
10 | ARGENTINA | 57,711 | 13.32 |
11 | INDIA | 57,201 | 3.29 |
12 | SOUTH KOREA | 52,882 | 5.97 |
13 | BELGIUM+LUXEMBOURG | 50,313 | 12.58 |
14 | CHINA | 35,647 | 0.28 |
15 | MOROCCO | 35,365 | 41.86 |
*End of June YTD (sales), excl Twizy |