Από τον Φεβρουάριο, το νέο Renault Clio 5 επεκτείνει την προσφορά του αρχής γενομένης απο την αγορά της Γαλλίας με την εκδόση LPG και το αυτόματο κιβώτιο X-Tronic, και τα δύο σχετίζονται με τον 1.0 TCe κινητήρα των 100 ίππων.
Εν αναμονή της εμφάνισης της ελπιδοφόρας υβριδικής έκδοσης 1.6 E-Tech, ο κατάλογος του Clio 5 επεκτείνεται με δύο νέα χαρακτηριστικά σε συνδυασμό με τον τρικύλινδρο κινητήρα 1.0 TCe 100 hp.
Οι τιμές του Clio 1.0 TCe 100 GPL και του X-Tronic στην Γαλλία
Ανακοινώθηκε από την κυκλοφορία τον Ιούνιο του 2019, το αυτόματο κιβώτιο X-Tronic είναι τώρα διαθέσιμο με το βενζινοκινητήρα 1.0 TCe 100hp. Δεν υπάρχει κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη EDC αλλά ένα μεταβλητό κιβώτιο συνεχούς μετάδοσης που μοιράζεται με το Nissan Micra. Διατίθεται στις εκδόσεις Zen, Intens, RS Line και Initiale Paris, το X-Tronic διατίθεται με € 1.600 περισσότερο από το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.
Zen | Intensity | RS Line | Initial Paris | |
1.0 TCe 100 GPL | 18,000 | 20,400 | – | – |
1.0 TCe 100 X-Tronic | 19,600 | 22,000 | 23,300 | 25,200 |
Λίγες μέρες μετά τη Dacia, η Renault προσφέρει μια έκδοση LPG με τον 1,0 TCe 100 hp και στο νέο Clio σε συνδυασμό με τις εκδόσεις Zen και Intens. Το μόνο μειονέκτημα είναι ότι η δεξαμενή LPG καταδικάζει το χώρο που αφιερώνεται στον εφεδρικό τροχό.
Τεχνικά χαρακτηριστικά του Clio 1.0 TCe 100 GPL και X-Tronic
1.0 TCe 100 | 1.0 TCe 100 GPL | 1.0 TCe 100 X-Tronic | |
performances | |||
0 to 100 km | 11.8 | 12.5 | 11.5 |
Max speed | 187 | 188 | 182 |
Cons. | |||
urban | 5.6 | 5.9 / 7.3 * | 6.2 |
Extra-urban | 3.7 | 3.8 / 4.8 * | 4.4 |
Mixed | 4.4 | 4.6 / 5.7 * | 5.1 |
CO2 | 102 | 105/94 * | 116 |