Είναι γνωστό, εδώ και πολυ καιρό πως Red Bull και Renault εργάζονται για την ενίσχυση της συνεργασίας τους στη Formula 1. Αυτό θα μπορούσε επίσης να ενισχυθεί περισσότερο στο μέλλον.
Ο Helmut Marko επιβεβαίωσε πράγματι στην επίσημη ιστοσελίδα της Formula 1 την επέκταση της συνεργασίας, όχι μόνο με χρονική προοπτική. Οι δύο εταιρείες είναι ήδη συνδεδεμένες μέχρι και την σεζόν του 2016 χωρίς αποκλεισμούς.
«Αυτή τη στιγμή είμαστε στη διαδικασία της ενίσχυσης της τεχνικής συνεργασίας για να ανταγωνιστούμε την Mercedes το 2015,” δήλωσε ο αυστριακός. “Μακροπρόθεσμα, υπάρχουν σε εξέλιξη συζητήσεις για την ευρύτερη συνεργασία και για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.”
Χρονική σύμπτωση ή όχι, ο Cyril Abiteboul την Τρίτη δήλωσε στην ίδια κατεύθυνση με αυτά που είπε ο Helmut Marko ότι το θέμα παρουσίας της Renault στην Formula 1 “δεν υπαρχει”. Η Renault συνδέεται “για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα” με την Red Bull καθώς η αυστριακή ομάδα “είναι μία από τις μεγάλες δυνάμεις” του πρωταθλήματος με την οποία «η Renault πρέπει να συνδέεται” είχε πει ο Γάλλος.
Εν τω μεταξύ, ο Helmut Marko εναντιώνεται στην ιδέα ότι η Red Bull είχε προνομιακή σχέση με την Renault τα τελευταία χρόνια σε βάρος της Lotus. Ο αυστριακός αναφερει ότι το Enstone υπήρξε το αγαπημένο παιδί της Renault.
“Εμείς ποτέ δεν ευνοηθήκαμε σε σχέση με την Lotus”, δήλωσε ο αυστριακός. “Για πολλά χρόνια, ειχαμε πελατιακή σχέση με την Renault, όπως και όλες οι ομάδες (της Renault) αλλά ειναι οι επιτυχίες μας, που μας έφεραν κοντά. Η Lotus ήταν από καιρό η μυστική αγάπη της Renault. Αυτό άλλαξε πρόσφατα. Αυτό που ακολούθησε ήταν η Red Bull να γίνει η επίσημη ομάδα της Renault.” “Είναι επίσης πολύ ορατά στα αποτελέσματα. Την περασμένη σεζόν, οι Raikkonen και Grosjean με Lotus ήταν ένας από τους πιο μανιώδεις ανταγωνιστές μας. Φέτος, η κατάσταση είναι πολύ διαφορετική, αν κοιτάξετε που είναι », είπε.
Ο Helmut Marko χαιρετίζει επίσης τη νέα συνεργασία με τη Renault.
“Σε μια εποχή, όπου η μονάδα ισχύος είναι το κλειδί η επικέντρωση στον πιο σημαντικό ειναι το πρωτεύον. Θυμηθείτε, φέτος είχαμε τέσσερις διαφορετικές προσαρμογές των κινητήρων για το σασί (ένα για κάθε ομάδα, ed.) Την επόμενη σεζόν, θα υπάρχει μόνο σε ένα, αυτό της Red Bull Racing Renault.