Μετα την είσοδο της στην συμμαχία της Renault-Nissan τον περασμένο Οκτώβριο, η Mitsubishi θα μπορούσε να βοηθήσει να αυξήσει τις πωλήσεις της Renault στη Νοτιοανατολική Ασία.
Υπάρχει ένα ενδιαφέρον σχέδιο για να το πράξει, σύμφωνα με το COO της Mitsubishi, Trevor Mann, ο οποίος μίλησε πρόσφατα στο AutoNews σχετικά με το θέμα, επιβεβαιώνοντας ότι η ιαπωνική εταιρεία θα μπορούσε πραγματικά να πουλήσει αυτοκίνητα της Renault με σήματα της Mitsubishi σε αυτή την αγορά.
«Η Renault είναι σχεδόν ανύπαρκτη στη Νοτιοανατολική Ασία. Αν είχε νόημα για την Mitsubishi να βάλει το σήμα της σε προϊόντα της Renault στη Νοτιοανατολική Ασία, θα μπορούσε να είναι μια ενδιαφέρουσα συζήτηση».
Ο Trevor Mann, ο οποίος χρησιμοποιείται για να είναι επικεφαλής των επιδόσεων της Nissan, διορίστηκε από τον CEO Carlos Ghosn για να αντιστρέψει το κλίμα στην Mitsubishi μετά την περσινή απόκτηση του 34% των μετοχών που ελέγχει, η Nissan καταβάλλοντας 2,3 δις $, επιβεβαίωσε ότι οι δύο εταιρείες εξετάζουν από κοινού παραγωγή φορτηγών στη Νοτιοανατολική Ασία.
«Αν κοιτάξετε τις επιδόσεις του κόστους μας σε αυτή την κατηγορία, είμαστε το σημείο αναφοράς εντός της Συμμαχίας. Η βάσης κόστους για τα pickups είναι καλύτερη από της Nissan»,
είπε ο Mann στο Reuters νωρίτερα αυτό το μήνα.