-
Η γαλλική μάρκα πιστεύει ότι το σημερινό σύστημα κάνει τις Παρασκευές αχρείαστες χωρίς καμιά συνεισφορά στα Grand Prix.
-
Επιπλέον, ο Cyril Abiteboul έχει επισημάνει την Toro Rosso ως την ομάδα που πρέπει να νικήσουν το 2017 και να είναι σε θέση να μετρήσουν τις δυνάμεις τους απέναντι σε Williams και Force India στο top 5.
Η άφιξη της Liberty Media, φαίνεται να έχει ενισχύσει την επιθυμία πολλών μελών της Formula 1 για αλλαγές, με την αποχώρηση του Bernie Ecclestone να ανοίγει πολλές πόρτες οι οποίες ήταν κλειστές.
Όσον αφορά τη μορφή των Grand Prix, η Renault έχει τοποθετηθεί υπέρ της τροποποίησής τους, ιδίως όσον αφορά την ημέρα της Παρασκευής, η οποία επί του παρόντος διαθέτει δύο 90λεπτα.
Ο Cyril Abiteboul, επικεφαλής της μάρκας μετά την αποχώρηση του Frederic Vasseur, ανέφερε: “Θα περιμένετε μερικούς μήνες ώστε να αναλύσουμε, και να σκιαγραφήσουμε τη μορφή των Grand Prix πριν εκφράσουμε την άποψή μας για το θέμα αυτό. Η μορφή των Grand Prix, πρέπει να εξελιχθεί, οπός επίσης και η ήμερα της Παρασκευής του κάθε GP “, είπε σε σχόλιά του στο περιοδικό Auto Hebdo.
Top 5
Ο Abiteboul αναφέρθηκε και στους στόχους της Renault για το 2017 τοποθετώντας την γαλλική ομάδα μεταξύ των κορυφαίων πέντε ομάδων στο πρωτάθλημα, και με την Toro Rosso ως στόχο. “Στόχος μας είναι να αποδείξουν την ικανότητά μας για την πρόοδο και τον ανταγωνισμό με καλές ομάδες, όπως η Williams και η Force India, αλλά μπροστά από την Toro Rosso, η οποία θα φέρει και αυτή κινητήρα Renault και θα αγωνιστεί για την πέμπτη ή έκτη θέση στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών. Αυτό θα είναι άλλο ένα μεταβατικό έτος για τη Renault, αλλά με συγκεκριμένο στόχο αυτή την φορά», δήλωσε ο Abiteboul, έχοντας επίγνωση ότι η σύγκριση με τις Red Bull και Toro Rosso θα είναι αναπόφευκτη.
Με τις Mercedes, Red Bull και Ferrari να καταλαμβανουν το Top 3 ο Abiteboul στοχεύει να παλέψει για μια θέση με τις Williams και Force India, με τους Γάλλους να ποντάρουν στην όχι και τόσο μεγαλη βελτίωση της McLaren το τρέχον έτος. Σίγουρα ο ένας λόγος είναι η Honda με τον Abiteboul να πιστεύει ότι η γαλλική κινητήρια μονάδα θα μειώσει το μειονέκτημα των τριών δέκατων ανά γύρο από την Mercedes. «Θα είναι μια πρόκληση: το 2016, μειώσαμε το χάσμα από την Mercedes, από το ένα δευτερόλεπτο στο μισό δευτερόλεπτο.” Για το 2017, θέλουμε να μειώσουμε και πάλι στο μισό για να τελειώσει η σεζόν περίπου στα 0,25 δευτερόλεπτα από τον κεντρικό μας αντίπαλο ».