Renault News
Formula 1

H Renault επέστρεψε στον αρχικό σχεδιασμό της πίσω πτέρυγας πριν τις τρίτες Ελεύθερες Δοκιμές

Η Renault αναθεώρησε το πακέτο της πίσω πτέρυγας πριν την έναρξη των τρίτων ελεύθερων δοκιμών, σε μια προσπάθεια να εξασφαλίσει επιπλέον δύναμη.

Η Γαλλική ομάδα δοκίμασε μια πτέρυγα χαμηλής γωνίας κατά τη διάρκεια των δοκιμών της Παρασκευής, επιδιώκοντας να αναπτύξει όσο το δυνατόν χαμηλότερη αντίσταση στην ευθεία 2,2 χλμ. της πίστας. Παρουσίασε επίσης νέες πλάκες χαμηλής αντίστασης, αφαιρώντας το σχεδιασμό που χρησιμοποιούσε ως τώρα.

Μετά από μια κακή απόδοση στις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής, κατά τις οποίες οι οδηγοί της ομάδας κατέλαβαν μόλις τη 15η και 17η θέση, η ομάδα επέστρεψε στον αρχικό σχεδιασμό πίσω πτέρυγας.

Αυτό έγινε ώστε να μειωθούν τα προβλήματα χειρισμού του πίσω μέρους του αυτοκινήτου, στοχεύοντας να μειώσει την αντίσταση σε σύγκριση με το συνηθισμένο πακέτο και να προσφέρει λίγο περισσότερο κράτημα στις εξόδους των στροφών.

Το τμήμα στη μέση της πίσω πτέρυγας ανασηκώνεται ελαφρώς, όπως αυτό της Racing Point, με σκοπό να αναπτύξει μεγαλύτερη δύναμη στον δεύτερο τομέα της πίστας. Αυτό σημαίνει ότι πλέον είναι λιγότερο ευάλωτο το αυτοκίνητο στο να εκτραπεί από τις συνέπειες των στροφών.

(motorsport.com)

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου & cookies