Πέρασαν 12 μήνες από τότε που ο Daniel Ricciardo σόκαρε το κόσμο της F1 και υπέγραψε με την ομάδα της Renault, δίνοντας τέλος στη πενταετή συνεργασία του με τη Red Bull.
Το τέλος της συνεργασίας με τη Red Bull ήταν αρκετά δύσκολο καθώς ο Αυστραλός προερχόταν από τις ακαδημίες της ομάδας και εργάστηκε σκληρά από τότε που κέρδισε θέση οδηγού μέχρι να καταφέρει να γίνει ο βασικός οδηγός της ομάδας.
Το 2018 όμως αντιμετώπισε αρκετά προβλήματα με τη μονάδα ισχύος με αποτέλεσμα να αναγκαστεί να αποσυρθεί σε 8 αγώνες και τότε η Red Bull σιγά σιγά άρχισε να στρέφεται προς τον Max Verstappen.
Η κατάσταση χειροτέρεψε μετά και το συμβάν στο Grand Prix του Azerbaijan όταν συγκρούστηκαν μεταξύ τους αλλά ο Ricciardo απέρριψε το γεγονός πως η άνοδος του Verstappen ήταν ο λόγος που έφυγε από την ομάδα.
Όσον αφορά την εύνοια που έδειχνε η ομάδα προς τον Ολλανδό, ο Ricciardo αναφέρει πως τα πράγματα δεν ήταν ακριβώς όπως ανέφεραν τα μέσα ενημέρωσης και πως η κατάσταση ήταν ισορροπημένη.
«Το πρόβλημα δεν ήταν τόσο μεγάλο όσο πιστεύουν οι περισσότεροι. Αυτά που ακούγονταν εγώ δε τα έβλεπα να συμβαίνουν στην ομάδα. Δε μπορώ να πω πως υπήρχε στιγμή που ο Max είχε κάποια αναβάθμιση που εγώ δε πήρα. Σε ότι είχε να κάνει με τις αναβαθμίσεις και τον εξοπλισμό υπήρχε ισότητα μεταξύ μας. Οπότε δεν ήταν αυτός ο λόγος.»
O Ricciardo αποκάλυψε πως ένας από τους λόγους που τον οδήγησε να αποχωρήσει ήταν ότι έχασε το μηχανικό του, Simon Rennie, με τον οποίο συνεργαζόταν πολύ μεγάλο διάστημα. Ο Rennie θα μετακόμιζε στο εργοστάσιο της ομάδας στο τέλος του 2018 και δε θα συνεχιζόταν η συνεργασία τους.
«Είχα μια πολύ καλή σχέση μαζί του και παρέμενε άγνωστο με ποιον θα συνεργαζόμουν μετά. Ένιωθα σίγουρα πολύ άνετα με εκείνον και αν δεν έφευγε δε ξέρω αν θα αποφάσιζα και εγώ να αποχωρήσω.»
«Στη συνέχεια υπήρχε η ανησυχία με τη Honda, αυτό αποτέλεσε ακόμα ένα μικρό παράγοντα. Υπήρξαν όλα αυτά τα μικρά πράγματα που προστέθηκαν. Δε θέλω να πω ανησυχίες αλλά περισσότερο άγνωστο. Οι ανησυχίες ίσως είναι ασέβεια.»
Στη συνέχεια ο Ricciardo αστειεύτηκε για τις απολαβές που του προσφέρθηκαν από τη Renault απαντώντας πως ήταν ο βασικός λόγος που αποφάσισε να κάνει αυτή τη κίνηση.
«Δε θέλω να αναφερθώ σε αριθμούς αλλά δεν υπήρχε πρόβλημα με τη Red Bull σε αυτό το κομμάτι. Στη τελική η διαφορά δεν ήταν μεγάλη. Δεν ήταν καθοριστικός παράγοντας. Έχω πολλές φορές ανατρέξει στους παράγοντες αλλά δεν ήταν ένας από αυτούς.»
Αποκάλυψε επίσης πως είχε κάποιες συζητήσεις με τη McLaren αλλά ξεκαθάρισε πως δεν υπήρξε κάποια προσέγγιση με τη Ferrari.
Παρόλο που αυτή τη στιγμή βρίσκεται στην 11η θέση του πρωταθλήματος δήλωσε πως είναι χαρούμενος στη Renault.
«Δε θέλω να πω πως όλα πάνε μια χαρά γιατί ήλπιζα σίγουρα να είμαστε σε καλύτερη θέση αλλά η αλήθεια είναι περίμενα πως θα υπήρχαν δυσκολίες. Κάνουμε καλές εμφανίσεις ανά αγώνες αλλά σε αυτό το σημείο πρέπει να πούμε πως χρειάζεται να τα πάμε καλύτερα αν θέλουμε να αγωνιζόμαστε για το βάθρο το 2020.»
«Χρειάζεται να αρχίσουμε να σημειώνουμε μεγαλύτερη και πιο αισθητή πρόοδο στο δεύτερο μισό της σεζόν αλλά μέχρι στιγμής ας πούμε πως είμαι κάπου στη μέση όσον αφορά τις προσδοκίες μου.»
«Περιμένω στο δεύτερο μισό του πρωταθλήματος να αρχίσουμε να τερματίζουμε πιο πολύ στη πρώτη εξάδα ή έστω κάπου εκεί. Αν συνεχίσουμε όμως όπως τώρα, τότε σίγουρα θα έχουμε αποδώσει πιο λίγο από αυτό που περιμέναμε.»
(foxsports.com.au)