Η γαλλική μάρκα του ομίλου Renault δεν περνάει και την καλύτερη φάση της. Τόσο πολύ, που αποφάσισε να παγώσει την ανάπτυξη ενός από τα πιο αναμενόμενα μοντέλα της επόμενης δεκαετίας: το ηλεκτρικό SUV (A410) που θα αντιμετώπιζε την νέα γενιά της Porsche Macan. Για την Alpine, ο λογαριασμος δεν φτανει, ειδικά εκτός Γαλλίας.
Μεγάλα επιχειρηματικά Group βάζουν χρήματα για επενδύσεις μεταξύ προσκολλημένων εμπορικών σημάτων. Αλλά αυτα τα εμπορικά σήματα θα πρέπει επίσης να αυτοχρηματοδοτούν τα προτζεκτ τους με έσοδα από πωλήσεις μοντέλων. Στην περίπτωση της Alpine, οι λογαριασμοί δεν είναι τόσο καλοί όσο αναμενόταν, οπότε το ενδιαφέρον προτζεκτ του ηλεκτρικού SUV παγώνει.
Δεν είναι γνωστό πότε θα ξαναρχίσει, έτσι οι πρώτες δοκιμές που είδαμε στα τέλη του προηγούμενου χειμώνα με ένα μουλάρι δοκιμών με βάση το Dacia Duster έχουν μπεί στο συρτάρι. Ενδεχομένως, αν η γαλλική μάρκα που ανήκει στην Renault ανακτησει την πορεία της, τότε θα δούμε νέα καμουφλαρισμένα δοκιμαστικά μοντέλα, αλλά τα νέα δεν δείχνουν προς αυτή την κατεύθυνση, προς το παρόν.

Το πρόβλημα, όπως αναφέρετε απο γαλλικά μέσα ενημέρωσης ονομάζεται “χρηματοπιστωτική ευπάθεια”, το οποίο δείχνει ότι ορισμένα ενδιαφέροντα προτζεκτ όπως αυτό, η μαμά εταρεία δεν ειναι διατεθειμένη να βάλει χρήματα όταν το A110 δεν βγάζει τα αναμενόμενα. Στην πραγματικότητα, επισημαίνουν ότι οι πωλήσεις εκτός Γαλλίας είναι σχεδόν μαρτυρικές.
Οι είκοσι Γαλλικές αντιπροσωπείες δεν λειτουργούν όπως πρέπει, επισημαίνοντας ένα “εξαντλημένο” επιχειρηματικό μοντέλο. Λείπουν οι πελάτες και τα προϊόντα, μια σημαντική εξέλιξη που έρχεται αντιμέτωπη με τις αρχικές αναλύσεις που έδειχναν μια εντελώς αντίθετη κατάσταση και εγγυημένη εμπορική βιωσιμότητα.
Με ολα αυτά να συμβαίνουν στην αθλητική μάρκα της Renault, ένα από τα πιο αναμενόμενα μοντέλα στην κατηγορια των High-end ηλεκτρικων SUV παγώνει, ένα φιλόδοξο πρότζεκτ που θα προσπάθουσε να βάλει δύσκολα στη νέα γενιά της Porsche Macan. Απο την αλλη ομως, ακούγεται, ότι η Renault έχει στα σκαριά ενα άλλο πρότζεκτ, ένα ηλεκτρικό crossover στο “ύφος” των Tesla και Jaguar, το οποίο ετοιμάζει ήδη.