- Η Dacia παρουσιάζει έναν νέο κινητήρα ονόματι TCe 100 ECO-G βενζίνης και υγραέριου (LPG) στο Σαλονι Αυτοκινήτου της Βαρκελώνης για το Duster και σύντομα διαθέσιμο και στα Sandero, Sandero Stepway, Logan και Logan MCV. Ο νέος κινητήρας βελτιώνει την απόδοση ενώ μειώνει την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2.
- Η Dacia θα γίνει ο μοναδικός κατασκευαστής αυτοκινήτων που θα προσφέρει εκδόσεις LPG σε όλο την γκαμα οχηματων της (εκτός από το Dokker), με την επωνυμία ECO-G.
- Η ECO-G είναι μια αποδεδειγμένη λύση, απλή στη χρήση, οικονομικά προσιτή και οικονομικά χρήσιμη, που ανταποκρίνεται στις ανάγκες των πελατών της μάρκας Dacia.
- Ξεκινώντας απο την Γαλλία τον Ιανουάριο του 2020, ο TCe 100 ECO-G θα διατίθεται στο Duster από €12.490 συμπεριλαμβανομένου του φόρου (στην ίδια τιμή με τη έκδοση βενζίνης).
Ο νέος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας TCe 100 ECO-G TC-100 θα προσφέρεται στα Duster, Sandero, Sandero Stepway, Logan και Logan MCV. Προσφέρει υψηλότερο επίπεδο απόδοσης με μέγιστη ροπή 170 Nm από τις 2.000 σ.α.λ., επιτρέποντας την ευέλικτη χρήση ενώ μειώνει την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2.
Ο κινητήρας ECO-G εκπέμπει περίπου 10% λιγότερο CO2 από τον ισοδύναμο βενζινοκινητήρα.
Προσιτή και οικονομική τεχνολογία
Η Dacia προσφέρει την γκάμα LPG σε πολύ ανταγωνιστική τιμή, χωρίς συμβιβασμούς στην αξιοπιστία (χωρίς επιπλέον κόστος σε σύγκριση με μια ισοδύναμη έκδοση βενζίνης). Η τιμή του καυσίμου LPG είναι σημαντικά πιο οικονομική (έως και το μισό της τιμής ενός λίτρου βενζίνης ή ντίζελ).
Απεριόριστη κινητικότητα
Το όχημα μπορεί να λειτουργεί είτε με βενζίνη είτε με LPG. Είναι εξοπλισμένο με δύο ξεχωριστές δεξαμενές, μία για βενζίνη και μία για LPG. Με τις δύο δεξαμενές γεμάτες, το όχημα έχει σωρευτική εμβέλεια μεγαλύτερη των 1.000 χιλιομέτρων.
Η βενζίνη μπορεί να βρεθεί σε όλους τους σταθμους και το υγραέριο υπάρχει σε 1 σταθμό ανά 4 κατά μέσο όρο στην Ευρώπη.
Επιπλέον, τα οχήματα Dacia ECO-G μπορούν να έχουν πρόσβαση σε υπόγειους χώρους στάθμευσης χάρη στα χαρακτηριστικά ασφαλείας που έχουν ενσωματωθεί στο σύστημα (βαλβίδα ασφαλείας, βαλβίδα αντεπιστροφής και επίπεδο πλήρωσης που περιορίζεται στο 80%) και δεν επηρεάζονται από περιορισμούς κυκλοφορίας στην περίπτωση αιχμών ρύπανσης.
Αποδεδειγμένη και ασφαλής τεχνολογία
Η ενσωμάτωση του LPG σε ένα όχημα της Dacia είναι μια πράξη που διεξάγεται απευθείας στο εργοστάσιο. Για τον πελάτη, αυτό σημαίνει: μια απλή παραγγελία, χωρίς πρόσθετη καθυστέρηση και ένα άτομο επικοινωνίας για την εγγύηση και τη συντήρηση του οχήματός του στο δίκτυο αντιπροσώπων, εκπαιδευμένο σε αυτή την τεχνολογία. Ακριβώς από το σχεδιασμό του, ο βενζινοκινητήρας έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί με καύσιμο LPG. Η πρόσθετη δεξαμενή LPG από χάλυβα υψηλής αντοχής βρίσκεται στον εφεδρικό τροχό, χωρίς να αγγίζει τη δεξαμενή βενζίνης. Μία βαλβίδα αντεπιστροφής, ένας περιοριστής πλήρωσης 80%, ένας περιοριστής ροής, μια ηλεκτρομαγνητική βαλβίδα και μια βαλβίδα ασφαλείας ολοκληρώνουν το τεχνικό σύστημα.
Περίπου 15 εκατομμύρια οχήματα κινούνται με υγραέριο στην Ευρωπαϊκή Ένωση, 26 εκατομμύρια παγκοσμίως.
Η Dacia προσφέρει το LPG από το 2010. Με σιγουριά σε αυτήν την τεχνολογία, η Dacia την εγγυάται για 3 χρόνια ή 100.000 χλμ.
Απλή τεχνολογία
Η λειτουργία είναι απλή για τον οδηγό. Η αλλαγή από τη βενζίνη στο υγραέριο (LPG) και αντίστροφα γίνεται με δύο τρόπους: χειροκίνητα με τη χρήση του ειδικού διακόπτη που βρίσκεται στο χώρο των επιβατών ανά πάσα στιγμή (η επιλεγμένη λειτουργία επαναλαμβάνεται στις επόμενες επανεκκινήσεις) ή αυτόματα όταν η δεξαμενή LPG είναι άδεια. Ένας ειδικός μετρητής ελέγχει το επίπεδο της δεξαμενής υγραερίου.
Η πλήρωση της δεξαμενής είναι επίσης γρήγορη και εύκολη (μόλις 2 λεπτά).
Ένα άλλο ισχυρό σημείο αυτής της αρχικής ενσωμάτωσης είναι ότι ο όγκος του πορτμπαγκαζ παραμένει ο ίδιος (η δεξαμενή LPG είναι εγκατεστημένη αντί του εφεδρικού τροχού).
Mihai Bordeanu, Διεύθυνση Marketing της Dacia:
Αντιμετωπίζοντας την πρόκληση της ενεργειακής μετάβασης, η Dacia προσφέρει ένα απλό και οικονομικό εύρος LPG που βελτιώνει την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2. Η λύση αυτή είναι σύμφωνη με το πνεύμα αξιοπιστίας και προσβασιμότητας της μάρκας Dacia και συμβάλλει στη δέσμευση του Ομίλου Renault να μειώσει το παγκόσμιο αποτύπωμα άνθρακα κατά 25% το 2022 σε σύγκριση με το 2010.