Δεν έχει αμφιβολίες η McLaren πως η Renault θα παρέχει ίσης όροις μεταχείριση στην ανάπτυξη της μονάδας ισχύος, παρά το γεγονός πως οι δύο ομάδες ανταγωνίζονται για τη τέταρτη θέση στο φετινό πρωτάθλημα κατασκευαστών.
Με τη McLaren να έχει σημειώσει πολύ μεγάλη πρόοδο φέτος και τη Renault να προσπαθεί να αντεπιτεθεί μετά από το κακό πρώτο μισό της χρονιάς, η πρόσφατη φόρμα των δύο ομάδων δείχνει πως θα κονταροκτυπηθούν για τη “best of the rest” θέση του πρωταθλήματος.
Το γεγονός αυτό έχει μια ενδιαφέρον δυναμική καθώς η McLaren ως πελάτης κινητήρα της Renault, εμπιστεύεται τη γαλλική ομάδα για τη πρόοδο στον συγκεκριμένο τομέα.
Ο επικεφαλής ομάδας της McLaren, Andreas Seidl, εμπιστεύεται τη Renault και δε πιστεύει πως θα κινηθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να εξασφαλίσει κάποιο πλεονέκτημα εις βάρος της βρετανικής ομάδας.
«Φαίνεται πως η μάχη για την επικράτηση στη μέση του grid θα είναι μεταξύ εμάς και της Renault. Το αποτέλεσμα θα εξαρτηθεί από τις συνεχής αναβαθμίσεις, τις γνώσεις πάνω στο μονοθέσιο και τη καλή εμφάνιση στους αγώνες.»
«Έχω ήδη αναφέρει πως έχουμε μια πολύ καλή και υγιή συνεργασία με τη Renault. Μια πολύ διαφανή συνεργασία. Η πρόοδος της Renault με τη μονάδα ισχύος φέτος είναι ένας από τους λόγους που έχουμε βελτιωθεί τόσο φέτος.»
«Οπότε υπάρχει πλήρης εμπιστοσύνη στη μεταξύ μας συνεργασία. Εκτός αυτού, μόνο από πλευράς κανονισμών αν το δει κάποιος, αναγράφεται ξεκάθαρα πως τα ίδια υλικά που διατίθενται στον προμηθευτή πρέπει να διατίθενται και στον πελάτη.»
Η Renault χρησιμοποίησε πρώτη τον αναβαθμισμένο κινητήρα αλλά ο Seidl τονίζει πως αυτό ήταν αποτέλεσμα απόφασης που προήλθε από επιλογή της McLaren. Ξεκαθάρισε επίσης πως όταν θα έρθουν οι επόμενες αναβαθμίσεις στη μονάδα ισχύος, θα ξέρουν ακριβώς τι συμβαίνει και θα μπορούν να τις χρησιμοποιήσουν την ίδια στιγμή.
«Όποτε φέρουν αναβαθμισμένο κινητήρα, θα έχουμε την ευκαιρία να τον χρησιμοποιήσουμε και εμείς. Το ίδιο συνέβη και στη Βαρκελώνη – όταν πήραμε την αναβάθμιση που αφορούσε την αξιοπιστία – τη προμηθευτήκαμε την ίδια στιγμή.»
«Προφανώς όμως μερικές φορές δεν τη χρησιμοποιούμε την ίδια στιγμή και αυτό έχει να κάνει πάντα με γενικό πλάνο που έχουμε για όλη τη χρονιά ώστε να αποφύγουμε ποινές στις θέσεις εκκίνησης.»
(motorsport.com)