Η Renault εργάζεται σε φουλ ρυθμούς για την ανάπτυξη του πρώτου υβριδικού της αυτοκινήτου. Η νέα γενιά του Renault Captur θα έχει την τιμή να είναι το πρώτο plug-In Hybrid της γαλλικής φίρμας. Στο φως της ημέρας και χωρίς καμουφλάζ, το Renault Captur E-Tech πραγματοποιεί οδικές δοκιμές.

Το νέο Renault Captur έκανε πριν λίγες ημέρες το ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης 2019. Η δεύτερη γενιά του δημοφιλούς αστικού crossover που θα κατασκευάζεται αποκλειστικά σε Ισπανικά εργοστάσια έχει φτάσει στο προσκήνιο πλήρως ανανεωμένο.
Η νέα γενιά του Captur πολλές διαφορές απο την πρωτη γενιά. Μια από αυτές έχει να κάνει με τη πλατφόρμα του οχήματος. Αυτή είναι η CMF-B, η ίδια αρχιτεκτονική που βασίζεται και το νέο Renault Clio. Επιπλέον, η χρήση αυτής της πλατφόρμας είναι καθοριστική για τα σχέδια ηλεκτροκίνησης που έχει η μαρκα για αυτό το νέο μοντέλο.

Ούτε μπορούμε να παραβλέψουμε την αλλαγή σχεδιασμού. Το Renault Captur 2020 υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της γαλλικής μάρκας. Οι τροποποιήσεις είναι ιδιαίτερα εμφανείς στο εμπρός μέρος. Νέα φωτιστικά σώματα, σχάρα και προφυλακτήρας. Επιπλέον, η γραμμή οροφής και η πτώση στο πίσω μέρος επιτρέπουν τη μετάδοση ενός πιο δυναμικού και σπορ χαρακτήρα. Τα πίσω φώτα, όπως και τα μπροστινά, έχουν το σχήμα γράμματος C.
Αλλά πέρα από όλες αυτές τις αλλαγές, μία από τις κύριες καινοτομίες που θα κυκλοφορήσει με τη νέα γενιά του Renault Captur είναι μια plug-in υβριδική έκδοση. Η Renault γνωστοποίησε, ότι θα είναι το πρώτο υβριδικό αυτοκίνητο plug-in στην κατηγορία του.
Μετά την παρουσίαση του νέου μοντέλου, το οποίο σύντομα θα ξεκινήσει το εμπορικό του ταξίδι, η Renault επικεντρώνει τώρα τις προσπάθειές της στην ανάπτυξη αυτής της υβριδικής έκδοσης. Για άλλη μια φορά, οι κατασκοπευτικοί φωτογραφικοί φακοί εντόπισαν το νέο Renault Captur E-Tech. Αν κοιτάξετε προσεκτικά, στην πίσω πλευρά, στο κάτω μέρος του οχήματος, εμφανίζεται η μπαταρία.

Κάτω από το καπό του Renault Captur E-Tech θα υπάρχει ο ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας 1,6 λίτρων συνοδευόμενος από δύο μικρούς ηλεκτρικούς κινητήρες σε συνδυασμό με ένα αυτόματο κιβώτιο πολλαπλών λειτουργιών. Η μπαταρία ιόντων λιθίου θα έχει χωρητικότητα 9,8 kWh, η οποία θα της επιτρέψει μια προσέγγιση αυτονομίας 45 χιλιομέτρων σε πλήρως ηλεκτρική λειτουργία.
Πότε θα φτάσει στην αγορά; Η εμπορική έναρξη του νέου Captur E-Tech θα πραγματοποιηθεί κάποια στιγμή το επόμενο έτος.
Φωτογραφίες: motor.es