Θετική αίσθηση στο διαδίκτυο έχει αποσπάσει η διαφήμιση της Renault UK για το νέο Clio, που μας δείχνει μια μακρόχρονη ιστορία αγάπης δύο γυναικών σε συνδυασμό με τα 30 χρόνια ζωής και εξέλιξης του γαλλικού μοντέλου!
Καθώς φαίνεται, τόλμησε και κέρδισε η Renault στην Βρετανία, με τη διαφήμιση του νέου Clio. Πρόκειται για την ιστορία αγάπης μεταξύ δύο γυναικών, η οποία διαρκεί πολλά χρόνια και περιγράφεται συγκινητικά μέσα από όλες τις γενιές του δημοφιλούς γαλλικού supermini, σε βάθος τριάντα χρόνων! Η ιστορία ξεκινά με τη γνωριμία δύο μικρών κοριτσιών, μιας Αγγλίδας και μιας Γαλλίδας, σε ένα πρόγραμμα ανταλλαγής.
Γρήγορα αποκτούν μοναδική σχέση, γίνονται αχώριστες και κρατούν επικοινωνία, ακόμη κι όταν οι δρόμοι τους τελικά χωρίζουν. Αργότερα ως έφηβες συναντιούνται ξανά, πάνε στην παραλία, μοιράζονται και το πρώτο τους φιλί, ενώ όλα αυτά εννοείται ότι διαδραματίζονται με ένα Renault Clio να υπάρχει στην ιστορία.
Για ακόμη μια φορά, οι δρόμοι τους χωρίζουν. Ο πατέρας της Αγγλίδας βρίσκει γράμματα και φωτογραφίες των δύο κοριτσιών, γίνεται έξαλλος με την κόρη του, ενώ η Γαλλίδα παντρεύεται έναν άνδρα και κάνει μαζί του οικογένεια! Το love story της Renault ολοκληρώνεται με το διαζύγιο της Γαλλίδας από τον άνδρα της και το σμίξιμο με την παλιά της αγάπη, αυτή τη φορά πλάι στο νέο Clio που μόλις παρουσιάστηκε στην αγορά! Αν και πολύ «προχώ», η συγκεκριμένη διαφήμιση γνωρίζει τεράστια αποδοχή στο διαδίκτυο και στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης δικαιώνοντας τους εμπνευστές της, αλλά και τη γαλλική μάρκα που πήρε μεγάλο ρίσκο προωθώντας την.