Renault News
Formula 1

Η Renault αποκαλύπτει την αιτία των πρόσφατων προβλημάτων της

Στην αρχή της σεζόν, ο κινητήρας της Renault φάνηκε να στερείται αξιοπιστίας και ισχύος. Ο Cyril Abiteboul εξηγεί την αιτία και στέλνει ένα μήνυμα αισιοδοξίας.

Η Renault δεν έκρυψε το γεγονός ότι οι περισσότερες από τις αποτυχίες της μονάδας ισχύος από την αρχή της σεζόν ήταν συνδεδεμένες με το MGU-K.

Ο υπεύθυνος της Γαλλικής ομάδας Cyril Abiteboul αποκαλύπτει ότι η Renault αποφάσισε οικειοθελώς να δώσει προτεραιότητα στις επιδόσεις, παραμελώντας την αξιοπιστία, σε μια προσπάθεια να μειωθεί η διαφορά μεταξύ Mercedes και Ferrari.

“Κατά τη διάρκεια του χειμώνα, είχαμε την ευκαιρία να επικεντρωθούμε πραγματικά στην αύξηση της ισχύος και στην ανταγωνιστικότητα”, λέει ο Abiteboul. “Ως αποτέλεσμα, συνειδητά αποφασίσαμε να επικεντρωθούμε στις επιδόσεις σε βάρος της αξιοπιστίας, πράγμα που σημαίνει ότι αρκετοί κινητήρες που θα έπρεπε να έχουν δοκιμαστεί για αξιοπιστία χρησιμοποιήθηκαν στην πραγματικότητα για την ανάπτυξη των επιδόσεων”.

“Έτσι, είχαμε καλή απόδοση από τον κινητήρα, αλλά η αξιοπιστία ήταν κατώτερη των περιστάσεων. Αυτό συνέβη για δύο λόγους: ο ένας είναι η MGU-K, και ο άλλος που δε γνωρίζετε ήταν το θέμα που είχε ο Nico στο Μπαχρέιν, που ήταν αστοχία μίας μπιέλας -το κομμάτι που δεν θες να σπάσει- γιατί είναι στο κάτω μέρος του κινητήρα, είναι θεμελιώδες μέρος του.”

Μια άμεση συνέπεια αυτών των αποτυχιών είναι η περιορισμένη ισχύς που επέβαλε ο γάλλος κατασκευαστής κινητήρων στα τέσσερα μονοθέσια του στο Grand Prix της Κίνας και του Αζερμπαϊτζάν, όπου η McLaren και η Renault σημείωσαν ωστόσο δέκα και έξι βαθμούς αντίστοιχα.

“Αυτό είναι ένα πρόβλημα που δεν εντοπίσαμε αυτό το χειμώνα, δεν είχαμε πραγματικά ένα εφεδρικό σχέδιο, αλλά ταυτόχρονα, μπορώ να πω ότι ήταν ένα καμπανάκι για την οργάνωσή μας”, λέει ο Abiteboul. “Έπρεπε να λάβουμε μέτρα για να περιορίσουμε τους κινδύνους, πράγμα που σήμαινε πως έπρεπε να μειώσουμε την ισχύ”.

“Μπορώ να σας πω ότι όλοι αντέδρασαν με άριστο τρόπο: σε πέντε εβδομάδες, καταφέραμε να εντοπίσουμε το πρόβλημα, να το καταλάβουμε, να βρούμε ένα νέο σχέδιο, να λάβουμε τα νέα μέρη του κινητηρα, να τα δοκιμάσουμε, να τα επικυρώσουμε μετά από λίγο και να φέρουμε τους νέους κινητήρες σε επαρκή ποσότητα για τη McLaren και εμάς, όλα εγκαίρως για το Ισπανικό GP. Ως εκ τούτου αυτός είναι ο λόγος της εισαγωγής του νέου κινητήρα στην Ισπανία.

Η άφιξη βέβαια της νέας μονάδας ισχύος δεν φαίνεται να οδήγησε σε καλύτερα αποτελέσματα.

“Στη Βαρκελώνη, κάναμε ένα βήμα προς τα εμπρός από την άποψη της απόδοσης, αλλά δεν εξαλείφθηκαν όλα τα προβλήματα, γιατί θέλαμε ανατροφοδότηση για να αναλύσουμε και να σιγουρευτούμε ότι κάθε κινητήρας θα πήγαινε καλά”, εξηγεί ο Abiteboul. “Αλλά θα υπάρξει ένα ακόμη βήμα προς τα εμπρός από αυτό το Σαββατοκύριακο, οπότε είμαστε και πάλι στο επίπεδο ανταγωνιστικότητας που είχε ο κινητήρας στην αρχή της σεζόν, ανταγωνιστικότητα που ήταν πραγματικά καλή”.

“Ακριβώς για να βάλουμε τα στοιχεία κάτω, το κέρδος που ελπίζαμε να πάρουμε μέσα σε 12 μήνες στην πλευρά του κινητήρα ήταν 50 kW [67 hp], βρήκαμε 40KW [54 hp] και ελπίζουμε να βρούμε ακόμα 10KW [13 hp] στην καλύτερη περίπτωση. Σύμφωνα με τις αναλύσεις μας, βλέπουμε ότι βρισκόμαστε τώρα στο ίδιο επίπεδο με τη Ferrari και τη Mercedes στον αγώνα και πίσω από την Ferrari στις κατατακτήριες. “

Αυτός είναι ένας καλός οιωνός, ακόμα και αν το πιο δύσκολο παραμένει να αναπτύξουμε το σασί στο επίπεδο των πρωτοπόρων. “Το πρόβλημα είναι ότι χάνοντας την Red Bull χάσαμε την ευκαιρία να επιδείξουμε την πρόοδο του κινητήρα – το γνωρίζαμε, γι ‘αυτό πρέπει να αναλάβουμε από εκεί που η Red Bull επιδείκνυε την πρόοδο του κινητήρα μας. Οποιοσδήποτε είναι επαγγελματίας στη F1 θα μπορούσε να παρακολουθήσει τις τελικές ταχύτητες. Φυσικά, τα επιλεγμένα επίπεδα υποστήριξης ενδέχεται να είναι λίγο διαφορετικά, αλλά βλέπουμε μια τάση – και κατά τη γνώμη μου, αυτή η τάση είναι δεν ψεύδεται “, καταλήγει ο Abiteboul.

(motorsport.com)

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου & cookies