Σε αντίθεση με άλλες μάρκες, όπως η Opel, η Renault δεν σκοπεύει να εγκαταλείψει την κατηγορία μικρών αστικών αυτοκινήτων. Η γαλλική μάρκα, ωστόσο, θέλει να μελετήσει την εξέλιξη της ζήτησης στις αστικές περιοχές.
Πρόσφατα ανανεωμένο, το Twingo δυσκολεύεται εμπορικά εδώ και λίγα χρόνια. Αλλά θα εξαφανιστεί από τον κατάλογο της Renault; Το ζήτημα τίθεται επειδή η ζήτηση των μικρών αυτοκινήτων πόλης έχει μειωθεί κατά το ήμισυ.
Αρκετές μάρκες έχουν ήδη προγραμματίσει να ρίξουν στην λευκή πετσέτα. Μέχρι το τέλος του έτους, η Ford θα σταματήσει την εμπορευματοποίηση του Ka +, ενώ η Opel θα ωθήσει τα Adam και Karl στην έξοδο, χωρίς να τα αντικαταστήσει. Από την πλευρά του ομίλου Volkswagen, στηρίζει τα Up, Mii και Citigo, αλλά σε ηλεκτρική έκδοση.
Προς το παρόν, το Twingo δεν βρίσκεται στην έξοδο. Ο Jean-Christophe Kugler, επικεφαλής της Renault στην Ευρώπη, επιβεβαίωσε στο Autocar ότι η Renault δεν έχει την πρόθεση να εγκαταλείψει την κατηγορία των αυτοκίνητων πόλης. Αλλά ο διευθυντής δήλωσε ότι ζήτησε από τις ομάδες του να «διεξαγάγουν διεξοδική έρευνα στην κατηγορία» για να δουν τι συμβαίνει με τη ζήτηση.
Ο Jean-Christophe Kugler θέλει να μάθει πώς θα εξελιχθεί η χρήση των αυτοκινήτων στις πόλεις. Για αυτόν, η κοινή χρήση αυτοκινήτων θα μπορούσε να είναι η λύση για να εξασφαλιστεί το μέλλον του Twingo. Μπορεί το αυτοκίνητο να γίνει ένα προσιτό ηλεκτρικό αυτοκίνητο τώρα που το ZOE είναι ένα ευέλικτο αστικό αυτοκίνητο με εύρος 390 χλμ.
Το σημερινό Twingo επιτυγχάνει ακόμα καλές πωλήσεις, με περισσότερα από 86.000 που πωλήθηκαν πέρυσι. Αλλά πωλείται κυρίως στη Γαλλία, μια χώρα που απορροφά το ήμισυ της παραγωγής.
Για να εξασφαλιστεί η κερδοφορία ενός Twingo 4, η Renault δεν μπορεί να το κάνει μόνη της. Αλλά η Renault έχει πρόβλημα να λύσει: την απώλεια του συνεργάτη της στην κατηγορία. Επί του παρόντος, το Twingo είναι ξάδελφος του Smart Fortwo και του Forfour. Αλλά το επόμενο Smart θα προέλθει από μια κοινοπραξία μεταξύ της Daimler και της κινεζικής Geely. Η Fiat φαίνεται να είναι ένας σωστός υποψήφιος!