Renault News
Formula 1

Η Renault είναι ήδη επικεντρωμένη κατά 50% στο 2021

Ο Τεχνικός Διευθυντής Κινητήρα της Renault, Remi Taffin, αναφέρει πως η γαλλική ομάδα είναι ήδη επικεντρωμένη κατά 50% στο μονοθέσιο του 2021, με τη φετινή σεζόν να μην έχει ακόμα ξεκινήσει.

Οι κανονισμοί από το 2019 στο 2020 δεν άλλαξαν πολύ, με αποτέλεσμα φέτος να αναμένεται να παρουσιαστούν μονοθέσια περισσότερο εξελικτικά παρά επαναστατικά.

Για το 2021 όμως τα πράγματα θα είναι αντίθετα. Θα υπάρξουν δραστικές αλλαγές στην αεροδυναμική καθώς και νέες ζάντες 18 ιντσών που θα δώσουν στο grid μια τελείως διαφορετική όψη από τη φετινή.

Με αυτό το σκεπτικό η Renault αποφάσισε να κατανείμει τους διαθέσιμους πόρους από νωρίς ώστε να καταφέρει να πετύχει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για το 2021.

«Δεν αποκαλύπτω ένα μεγάλο μυστικό όταν λέω ότι το 50 % των πόρων μας έχει ήδη στοχεύσει στο 2021».

Ο Taffin κοιτάει ακόμα πιο μπροστά. Οι επόμενες μεγάλες αλλαγές αναμένονται για το 2025 και ο Taffin δεν είναι τόσο σίγουρος ότι ο κινητήρας εσωτερικής καύσης θα μείνει πίσω.

«Πολλοί άνθρωποι θεωρούν “τελειωμένο” το κινητήρα εσωτερικής καύσης αλλά νομίζω ότι έχει πολύ μέλλον ακόμα. Με τους τωρινούς κινητήρες, κάνουμε πολύ καλή δουλειά στο να καίμε καύσιμα όσο πιο αποτελεσματικά γίνεται. Το πρόβλημα είναι πως διαθέτουμε στην αγορά ανεπαρκώς αυτά που έχουμε πετύχει.»

«Αλλά οι κινητήρες δεν είναι τόσο αποτελεσματικοί εξαιτίας μόνο του υβριδικού μέρους. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης συμβάλει επίσης κατά πολύ σε αυτό και είναι κάτι που πρέπει να το καταστήσουμε σαφές.»

«Το ερώτημα για το μέλλον είναι αν θα πρέπει να αυξήσουμε το υβριδικό μέρος ή αν θα πρέπει να προτιμήσουμε να στραφούμε σε καύσιμα πιο φιλικά για το περιβάλλον

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου & cookies