Renault News
Formula 1

Η Renault εισάγει νέο MGU-K για να διορθώσει προβλήματα αξιοπιστίας

Και οι τέσσερις οδηγοί της Renault θα χρησιμοποιήσουν μια νέα προδιαγραφή του MGU-K αυτό το Σαββατοκύριακο καθώς ο κατασκευαστής προσπαθεί να λύσει τα προβλήματα που έχει υποστεί από την αρχή της σεζόν.

Και τα δύο εργοστασιακά μονοθέσια της Renault εγκατέλειψαν λίγους γύρους πριν το τέλος του Grand Prix του Μπαχρέιν. Ο οδηγός της McLaren Renault, Carlos Sainz Jnr εγκατέλειψε επίσης στο Αυστραλιανό Grand Prix με προβλήματα στην μονάδα ισχυος.

Ο Nico Hulkenberg επιβεβαίωσε ότι θα λάβει μια νέα μονάδα ισχύος αυτό το Σαββατοκύριακο στο GP της Κίνας, μετά την εγκατάλειψη του από την έκτη θέση στο Μπαχρέιν.

“Εργαστήκαμε στην αξιοπιστία για να ξεπεράσουμε αυτό τα προβλήματα”, είπε. “Είναι λυπηρό ότι χάσαμε ένα μεγάλο αποτέλεσμα εκεί, αλλά αυτό έχει τελειώσει”.

“Για μένα ήταν μια αποτυχία στην πλευρά του κινητηρα”, εξήγησε ο Hulkenberg. “Είχαμε ένα πρόβλημα εκεί, γι ‘αυτό τοποθετήσαμε τον δεύτερο κινητηρα μου.

“Προφανώς, από την αρχή της σεζόν υπήρξαν και άλλα θέματα στην πλευρά του MGU-K. Για τον επερχόμενο αγώνα όλοι οι κινητήρες Renault θα έχουν το επανασχεδιασμένο MGU-K όπου είμαστε πολύ σίγουροι ότι έχει ληφθεί μέριμνα για όλα τα θέματα που έχουμε δει. Υπάρχουν περαιτέρω, συνεχιζόμενες εργασίες προφανώς για τη βελτίωση των πραγμάτων. “

Ο Carlos Sainz Jnr έγινε ο πρώτος οδηγός για να πάρει ένα δεύτερο κινητήρα, turbo, MGU-H και MGU-K μετά τη εγκαταλειψει του με πρόβλημα της μονάδας ισχύος της Renault στην Αυστραλία. Κάθε οδηγός μπορεί να χρησιμοποιεί μέχρι δύο MHU-K, τρια MGU-H, τρια Turbo και τρεις κινητήρες μέσα στην σεζόν πριν λάβουν ποινές.

(racefans.net)

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου & cookies