Renault News
AlpineRenaultΔιεθνήΕιδήσεις

Η Renault εξετάζει το κλείσιμο τεσσάρων γαλλικών εργοστασίων

Σύμφωνα με την γαλλική εφημερίδα Canard Enchaîné, η Renault εξετάζει το κλείσιμο τέσσερων εργοστάσιων στη Γαλλία, συμπεριλαμβανομένων των εμβληματικών εργοστασίων Flins και Dieppe. Το τελευταίο συναρμολογεί την Alpine A110. Η ίδια εφημερίδα αναφέρει ότι η γαλλική κυβέρνηση θα είναι “ασυμβίβαστη” για τη διατήρηση των γαλλικών εργοστασιών.

Αυτό όμως δεν προκαλεί έκπληξη. Η Renault θα παρουσιάσει το νέο στρατηγικό πλάνο της στις 29 Μαΐου, το οποίο θα περιλαμβάνει και οικονομικό πλάνο. Τον Φεβρουάριο, κατά την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων του 2019, τα οποία δεν ήταν καλά, η Clotilde Delbos, Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής, ανακοίνωσε έναν στόχο μείωσης του λειτουργικού κόστους κατά δύο δισεκατομμύρια ευρώ για τρία χρόνια. Είχε διευκρινίσει ότι δεν υπάρχουν ταμπού, επομένως δεν αποκλείεται το κλείσιμο εργοστασίων στη Γαλλία.

Η κρίση του covid-19 έχει παίξει σημαντικό ρόλο σε αυτό, καθιστώντας τα μέτρα εξοικονόμησης ακόμη πιο σημαντικά. Ωστόσο, την ίδια στιγμή, η Renault βρίσκεται στα πρόθυρα να λάβει ένα κρατικό εγγυημένο τραπεζικό δάνειο ύψους πέντε δισεκατομμυρίων ευρώ, το οποίο θα μπορούσε να την ωθήσει να επανεξετάσει τα μέτρα εξοικονόμησης στη Γαλλία.

Η Renault φαίνεται να εχει παρεί τις αποφάσεις της με αποτέλεσμα, σύμφωνα παντα με γαλλικά δημοσιεύματα, η γαλλική μάρκα να θέλει να κλείσει τέσσερα εργοστάσια, συμπεριλαμβανομένων δύο εργοστασίων που συναρμολογούν αυτοκίνητα, Dieppe και Flins.

Το Dieppe είναι κυρίως υπεύθυνο για την παραγωγή του A110 (έως 5.000 παραγωγή ετησίως). Είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς ότι η Alpine θα παράγεται εκτός Γαλλίας, θα μπορούσε να ενταχθεί σε κάποιο άλλο γαλλικό εργοστάσιο. Αλλά από την πλευρά του Dieppe, τα συνδικάτα και οι εκλεγμένοι αξιωματούχοι λένε ότι εκπλήσσονται από αυτές τις πληροφορίες. Ανέφεραν ότι δεν έχουν ακούσει τίποτα γι ‘αυτό και εκπλήσσονται από το σχέδιο να κλείσει ένα εργοστάσιο όπου πραγματοποιήθηκαν επενδύσεις πριν από δύο χρόνια για την αναβίωση του A110.

Το Flins είναι το Zoé και το Nissan Micra. Το Flins θα έκλεινε “αργότερα”, σίγουρα ο χρόνος σε αυτά τα μοντέλα φτάνουν στο τέλος του κύκλου ζωής τους. Το μέλλον του Micra φαίνεται ήδη αβέβαιο, η Nissan θέλει να επικεντρωθεί στα SUV στην Ευρώπη. Η αντικατάσταση του Zoé θα μπορούσε να ενταχθεί στο εργοστάσιο Douai, όπου η Renault θα κατασκευάσει ηλεκτρικά οχήματα στη νέα πλατφόρμα CMF-EV.

Τα δύο άλλα εργοστάσια είναι το Choisy-le-Roi, το οποίο ειδικεύεται στην επισκευή κινητήρων και κιβωτίων ταχυτήτων που χρησιμοποιούνται ως ανταλλακτικά, και το χυτήριο της Βρετάνης, το οποίο παράγει εξαρτήματα από χυτοσίδηρο για κινητήρες, σασί και κιβώτια ταχυτήτων.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου & cookies