Οι οδηγοί με κινητηρα Renault θα λάβουν ποινές στους αγώνες Spa και Monza καθώς θα λάβουν το νέο Spec C του κινητηρα της Renault.
Ο Nico Hulkenberg, ο Daniel Ricciardo, ο Carlos Sainz Jr και ο Lando Norris έχουν ήδη πάρει φτάσει στο όριο των κινητήρων για τη φετινή σεζόν και η εισαγωγή της νέας προδιαγραφής του κινητηρα σημαίνει ότι σε κάθε περίπτωση είναι πιθανό να ξεκινήσουν από το πίσω μέρος του grid.
“Θα έχουμε ποινές μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα, το ξέρουμε αυτό”, δήλωσε ο επικεφαλής της Renault F1 Cyril Abiteboul στο Autosport.
“Δυστυχώς αυτό ήταν το σχέδιο από το Μπαχρέιν, από τη Μελβούρνη, ακόμη και για τον Carlos, όταν είχε το πρόβλημα με το MGU-K που προκάλεσε την απώλεια ολόκληρου του κινητηρα εξαιτίας της φωτιάς.
“Γνωρίζουμε ότι βρισκόμαστε στο όριο και ότι θα πρέπει να λάβουμε ποινές. Θα συνδυαστούν με ένα νέο spec του κινητήρα που θα είναι και το τελευταίο spec για φέτος.
“Δεν θέλω να επιβεβαιώσω πότε και ποιος (οδηγός) θα το λάβει πρώτος, αλλά αυτό θα σημαίνει ποινή και λίγο επιπλέον δύναμη”.
Η συνήθης πρακτική δείχνει ότι ένας οδηγός από κάθε ομάδα θα λάβει ποινή στο Spa, όπου η προσπέραση είναι εφικτή.
Οι άλλοι δύο οδηγοί θα λάβουν τις ποινές τους στη Monza και θα εξασφάλιζαν ότι δεν θα έχουν ποινές για τη Σιγκαπούρη, όπου η προσπέραση είναι δύσκολη.
“Δεν θέλω να το επιβεβαιώσω, διότι δεν έχει επιβεβαιωθεί ούτε καν με την McLaren και οι κινητήρες εξακολουθούν να κατασκευάζονται καθώς μιλάμε”, δήλωσε ο Abiteboul.
“Έτσι, πρώτα πρέπει να σιγουρευτούμε ότι αυτοί οι κινητήρες έχουν κατασκευαστεί σωστά και λειτουργούν σωστά”.
“Και αν όλα πάνε βάση σχεδίου, αυτές θα είναι και οι τελευταίες ποινές της σεζόν.”
Ο Abiteboul υπαινίχθηκε στην Ουγγαρία ότι και οι δύο ομάδες μπορούν να τρέξουν τους παλαιότερους κινητήρες Spec A που εξακολουθούν να έχουν, αντί για το Spec B στο οποίο σημειώθηκε η αποτυχία του Norris, για να ενισχύσουν την αξιοπιστία.
“Έχουμε πολλαπλές προδιαγραφές κινητήρα – έχουμε δύο σήμερα, δεν θέλω να μπω σε λεπτομέρειες αλλά είμαστε σε θέση να χρησιμοποιήσουμε όποιον κινητηρα είναι ο καλύτερος, από την οπτική γωνία της απόδοσης αλλά και από την άποψη της αξιοπιστίας”.
Ο Abiteboul επιβεβαίωσε επίσης ότι ο κινητήρας του Ricciardo από το Hockenheim εξακολουθεί να χρησιμοποιείται, παρά τη εγκατάλειψη του.
“Ήταν πρόβλημα στην εξάτμιση, μια μικρή ρωγμή, που οδήγησε σε υδραυλική διαρροή, που ήταν η αιτία όλου του καπνού. Δεν είχε καμία σχέση με τον κινητήρα”, δήλωσε ο Abiteboul.
Την Πέμπτη, επιβεβαιώθηκε ότι ο οδηγός φορτηγού της Renault που είχε ατύχημα κατά τη μεταφορά υλικών στην Ουγγαρία έπρεπε να εισέλθει στο νοσοκομείο.
“Ξεχνάμε ότι η F1 σημαίνει εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα που καλύπτονται από παντού”, δήλωσε ο Abiteboul.
“Στατιστικά, αυτά τα πράγματα συμβαίνουν, ήταν εξαιρετικά τυχερός. Είναι ασφαλής και σε καλή κατάσταση.” Το περιεχόμενο, το οποίο τυχαίνει να σχετίζεται με τον κινητήρα, δεν υπέστη ζημιά.
“Αυτά τα πράγματα συμβαίνουν και, ευτυχώς, δεν υπήρχαν πιο σοβαρές συνέπειες.”