Παρά την αύξηση των εσόδων την περασμένη σεζόν, η Renault ανακοίνωσε απώλειες ύψους £ 7,4 εκατ. για το 2018.
Ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε από £ 136,3 εκατ. το 2017 σε £ 146,6 εκατ. πέρυσι, ενισχυμένος από την άνοδο από την 9η θεση στο πρωτάθλημα Κατασκευαστών το 2016 στην 6η το 2017. Αυτό δημιούργησε ένα οικονομικό όφελος για την επόμενη σεζον του 2018 και κέρδισε χορηγία.
Ένα μικρό κέρδος ύψους £ 1,1 εκατ. καταγράφηκε για το 2017, αλλά παρά το αυξανόμενο εισόδημα, έχουν καταγραφεί απώλειες £ 7,4 εκατ. για το 2018.
Όπως αναφέρει το Motorsport.com, η Renault ισχυρίζεται ότι η αδύναμη λίρα ήταν μία από τις δύο βασικές αιτίες, λέγοντας ότι “παρά τη συνεχιζόμενη αύξηση του κύκλου εργασιών, τα οικονομικά αποτελέσματα επιδεινώθηκαν για πρώτη φορά εδω και τρία χρόνια, κυρίως λόγω δύο παραγόντων.
“Ο αναμενόμενος κύκλος εργασιών επηρεάστηκε αρνητικά από τη δύναμη της βρετανικής λίρας έναντι του ευρώ και του δολαρίου των ΗΠΑ. Σχεδόν όλος ο κύκλος εργασιών εκφράζεται σε ευρώ και δολάρια ΗΠΑ, ενώ το μεγαλύτερο μέρος του κόστους εκφράζεται σε στερλίνες. “
Η μάχη για να τερματισει στην 4η θεση στο πρωτάθλημα κατασκευών το 2018, την οποία πέτυχε η Renault, σήμαινε επίσης ότι “πρόσθετοι πόροι προστέθηκαν στην ανάπτυξη του μονοθεσιου κατά τη διάρκεια της σεζόν”.
Ο μέσος αριθμός υπαλλήλων αυξήθηκε από 606 το 2017 σε 676 το 2018, δημιουργώντας αύξηση πάνω από £ 9,4 εκατομμύρια σε ετήσια έξοδα προσωπικού.
Έχουν προστεθεί £ 10,6 εκατ. πάγιων στοιχείων ενεργητικού μετά από αναβαθμίσεις στην εργοστασιακή υποδομή του Enstone – £ 34,6 εκατ. Είχαν ήδη επενδύσει για το σκοπό αυτό από τη Renault το 2016 -17.
Οι δαπάνες δεν γίνονται ακόμη καθώς η Renault σημείωσε ότι “ενώ οι μεγάλες επενδύσεις που απαιτούνται αρχικά είναι πλέον πλήρεις, υπάρχουν μεγάλα προτζεκτ που βρίσκονται σε εξέλιξη για το 2019 και πέραν αυτού για να επιτύχουμε το μακροπρόθεσμο στόχο της Renault να κερδίσει το παγκοσμιο πρωτάθλημα κατασκευαστών”.
Ένα θέμα που φαίνεται ότι δεν μπορούμε να ξεφύγουμε είναι το Brexit, και στην Renault δεν διαφέρει, καθώς η εταιρεία συνεχίζει να παρακολουθεί τις εξελίξεις του Brexit και να θέτει σε εφαρμογή σχέδια για διάφορα σενάρια, συμπεριλαμβανομένου του κατά πόσον ο αντίκτυπος μπορεί να μετριαστεί με τη χρησιμοποίηση των δραστηριοτήτων που έχει η ομάδα στην Ευρωπαϊκή Ένωση. “